Bölüm 12

868 45 10
                                    

Öncelikle herkese merhaba😊 Duyuruda da belirttiğim gibi bir operasyon geçirdim ve yeni yeni toparlıyorum. Öncelikle güzel dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim🥰 Bu süre zarfında bölüm atamadım. Umarım telafi edebilirim😊 Keyifli okumalar 🥰😘😘

Aldatılmak…

Güvenmek suç işlemekmiş,
Sırtımdan vurulunca anladım.
Ben hiç ölmem sanırdım,
Yanılmışım! şimdi yaşayan bir ölüyüm.

Hayallerimin katili,
Duygularımın kurbanıyım!
Bir yudum sevgiye karşılık
Kurudu göz pınarlarım…

Kör kuyunun en dibindeyim,
Işıksız ve yapayalnız,
Gözler açıkken de görmezmiş,
Tüm renklerin simsiyah olduğunda anladım!

Neydi? Suçum!
Neydi? Günahım!
Nerede hata yaptım? Allah’ım!
Karla kaplandı, haziran ayında umut dağlarım

Tecrübe dedikleri şey, bu olsa gerek
Kaybettiklerime karşılık, kazanmışım bilmeyerek
Neye yarayacak ki! Bu tecrübe?
Silinmedikçe hafızamdan aldığım bu darbe.

En zor olanı da her şeye yeniden başlamak
Yaralı bir kalp ile arsız aşkı tekrar kovalamak
Herkese eşit davran ama asla sonsuz güvenme!
İnsanoğlu bencildir, yıkıverir hayallerini tepene…

HÜRREM DİLEKCİ

Nisa
Güvenmek, güven, güvenilir... Bu kelimeleri bu kadar anlamlı kılan neydi? Yada şöyle sorayım bu kelimenin insanın kalbini bu denli etkilemesi nedendi? Ben çok güveniyorum. Hayatıma giren herkese deli gibi güveniyorum. Yıpranıyorum, üzülüyorum ama bunu yapmaktan vazgeçemiyorum. Birini sevince dümdüz seviyorum. Yalansız, dolansız, tüm kalbimle. Bu mesaj beni sarsıyor. Hemde öyle bir sarsıyorki. Ne yapacağımı bilmeden yataktan kalkıyorum. Ellerim buz gibi olmuş. Aynada kendime bakıyorum. Ellerim titriyordu. Bana göre en mantıklı olanı yapmaya karar verdim. Sessizce bavullarımı çıkarıp hızlıca hazırladım. Bu sırada taksi gelmişti. Evden sessizce çıkıp taksiye bindim. Havaalanına gidiyordum. Şimdi nereye gidecektim? Eve gitsem anında beni bulurdu. Bu fikirler aklımı kurcalarken pek parlak sayılmasada bir fikrim vardı. Gece saat geç olmasını umursamadan barışı aradım. İlk arayışımda açmadı tekrar aradım ve açtı.

Nisa:Barış kusura bakma uyandırdım ama acil olmasa aramazdım.

Barış:Yok nisacım da umarım önemli bir durum yoktur.

Nisa:Barış birkaç gün sende kalabilir miyim?
Yerin dibine girmek istedim. Barışla bu kadar samimiyetim yoktu.

Barış:Tabiki canım. Anladığım kadarıyla İstanbula şimdi geleceksin. Gelince ara havaalanından alayım seni.

Nisa:Barış çok sağol çok teşekkür ederim.

Barış:Lafı olmaz.

Havaalanına ilerledim. Barışta kalmakla umarım hata yapmıyorumdur. Çekya ya gidersem olaylar daha da arapsaçı olurdu. Hem burda bir hayatım vardı. Tüm şansımı burda kullanarak iki saat sonraki uçağa bilet alabildim. Uçaktan indiğimde barış gelmişti. Bavullarımı aldı.

Nisa:Barış gerçekten çok teşekkür ederim.

Barış:Nisa bir daha teşekkür edersen sinirlenicem

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin