Herkese merhaba kuzucuklar😊 Son bölümüme hoşgeldiniz😍 Umarım beğenirsiniz kuzular. Biraz tuhaf bir sonla bitirmek istiyorum. Peçeteleri hazırlayın biraz ağlatıcam sizi😢 Bu bölüme biraz rekor yorum istiyorum❤️Bu kitaba böyle bir son yakıştı mı? Yorumlarınızı bekliyorum😍😍 Sizi seviyorum, keyifli okumalar dilerim kuzular❣️
Sercan
Bir insan kaç kere kaybedilebilir ki? Ne kadar kaybedilebilirse ben o kadar kaybetmiştim zaten nisayı. Tekrarlanır ne yaparım ne olur bilmiyorum. Arabayı nasıl kullandığımı, hastaneye nasıl girdiğimi hatırlamıyorum. Koridorda ağlayan kızları gördükten sonra berkan bağırarak yanıma geldi.Berkan:Ne işin var lan senin burda?!
Cemal:Beko bugün yapma abicim. Nisanın ona da ihtiyacı var.
Berkan:Ha-ha çok komik. Nisa'nın ona kaç aydır ihtiyacı var haberi yok mu? Pardon kaç yıldır?!
Sercan:Haklısın Berkan.
Berkan:Defol git lan o zaman! Senin yüzünden burda! Eğer ona birşey olursa seni mahvederim!
Mert:Berkan gel hadi abicim doktorla konuşalım.
Berkan ters bakışlar atarak gitti. Cemalle aycanın yanına ilerledim.
Sercan:Durumu nasıl?
Cemal:Vücudunun çoğu yerinde kırıklar varmış. Beyin de hasar almış. İnşallah kurtulucak benim nisom.
Cemal ağlamaya başlamıştı. Kendimi daha fazla tutamadım. Ellerimle yüzümü kapayıp yere çöküp ağlamaya başladım. Ben ne kadar pislik bir adamdım. Orada Nisa yerine ben olmalıydım. O bunu hiç haketmedi. Ben... Ben onu mahvettim. Onun o güzel kalbi benim kırıp döktüklerimle dolu. Ah güzel yüzlüm, affet beni sevgilim. Sana yemin ederim ki yaptığım herşeyi ama herşeyi telafi edicem. Özür dilerim dünyalar güzelim.
Nisa
Bazen kendini feda etmek herşeyden daha mühimdir. Masum, saf, minicik bir kız için kendimi feda etmiştim. Pişman mıyım? Sanmıyorum. Ailem ve birkaç dostum dışında önemseyen bir insanda yoktu. Ben bu dünyadan muhteşem bir şey için feda etmiştim kendimi. Şimdi neredeyim biliyor musunuz? Bembeyaz bir ışığa doğru yürüyorum. Burada mutlu olamadım belki ama orada mutlu olabilirim. Çok sevdiğim insanlara birkaç sözüm var tabi.
Öncelikle babacım, benim hayatımın merkezi. Sen çok ama çok iyi bir babasın. İyiki diyorum her seferinde.
Annecim, sırdaşım, en yakınım sen hep var ol tamam mı? Küçükken hep lütfen annem benden önce ölmesin diye dua ederdim. Çok şükür ki kabul olmuş.
Selmam, minik farem senin o güzel yüreğin herşeyi aşabilir. Hayat çok zor meleğim. Düşüceksin de kalkıcaksında ama şunu unutma o kötü günler hep geçecek. Ben fiziksel olarak yanında olamasamda ruhen hep seninleyim. İyiki senin ablanım meleğim.
Bekom, abim, boşnağım benim. İyiki hayatıma girmişsin. İyiki seni tanımışım, iyiki hep senle iyiki. Kalbin o kadar güzel ki, hep kalbini hakemden insanlar olsun yanında bekom. Seni çok seviyorum.
Cemalim, kuzum, xoxo'm, o kadar masum ve safsın ki herkesi kendin gibi görüyorsun cemom. O da kalbinin güzelliğinden kaynaklı. Asla üzülme çünkü sen üzülünce ben çok üzülüyorum. Seni çok seviyorum.
Lalem, kuşum, minnağım, ya sen çok başka bir şey oldun benim için. Kız kardeşim gibi. O kadar güzel bir duygu ki seninle kardeş olabilmek. İyiki tanımışım seni. Sen her zaman en iyi şeyleri hakediyorsun. Seni çok seviyorum kuşum.
Aycanım , sarı civcivim, sabah şekerim, iyiki hayatımdasın. Çok güçlü bir kadın olduğunu asla unutma olur mu? Belki ben yanında olamayacağım ama kalbim hep seninle. Seni seviyorum civcivim.
Evrimim, evom, bitanem, iyiki sen diyorum biliyor musun? Başta hiç anlaşamasakta sonra benim canım oldun. Ee iyi ki de oldun. Seni çok seviyorum evom.
Mert eniştecim, iyiki varsın. İyiki evomla birliktesin. Onu senden başkasına emanet edemezdim. Seni çok seviyorum, evomu umarım hiç üzmezsin.
Ve son olarak ki aslında çoktan veda ettiğim adama tekrar veda etmek tuhaf bir duygu. Söyleyebilecek o kadar çok şey varken bu kadar söyleyememek tuhaf bir his. Belki ayrıldık, ben bu hayattan gidiyorum ama sen hep mutlu ol. Kötü bir insan değilsin, kalbin çok güzel. Aşka sakın küsme olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir saniye aşık oldum! (TAMAMLANDI)
RomanceSurvivor 2020 ile hayatımıza giren bu çifti bakalım neler bekliyor🌺