Bölüm 9

1.1K 49 18
                                    

Herkese merhaba:) Öncelikle ilgi gösteren herkese çok teşekkür ederim:) Keyifli okumalar:)

Kim o, deme boşuna...
Benim, ben.
Öyle bir ben ki gelen kapına;
Başdan başa sen.
      Özdemir ASAF

NİSA
Allahım bu kadarcık zamanda nasıl koca bir bavul hazırlayabilirdim ki?! İnsan önceden haber verir ama(!) Neyse nisacım sakin ol(!) Acaba 2 şort yeter miydi? Ne kadar kalıcaktık ki onu bile bilmiyorum! Bu sırada aycanım görüntülü arıyordu.

Nisa:Bebişiiiiim

Aycan:Nisoooom

Nisa:Bebeğim hazırladın mı kıyafetlerini?

Aycan:Nis yaa bende sana onu dicektim. Biz ne kadar kalcaz orda?

Nisa:Bende bilmiyorum ki bebeğim yaa. Hiçbir şeye karar veremedim zaten.

Aycan:Niso senin Bi kırmızı çiçekli elbisen vardı onu mutlaka al harikaa tek kelimeyle!

Nisa:Bebeğim sende mavisini al da giyeriz orda:))
Kahkaha atmıştık. Sercan ve cemalcan bundan pek memnun olmayacaktı. Çünkü baya mini bir elbiseydi.

Aycan:Yaa Niso sen sercana sorsana ne kadar kalcaz diye.

Nisa:Sordum bebeğim ama keyfimiz ne kadar isterse dedi(!)

Aycan:Enişte çok açıklayıcı konuşmuş cidden(!)

Nisa:Ne eniştesi yaaa

Aycan:Ayy tamam kızma hemen

Nisa:Yaa ben sana kızabilir miyim hiç?
Kameraya kocaman öpücükler yolladım.

Aycan:Nisom ben kapatıyorum bu valiz bitmez yoksa. 3 saat kaldı yola çıkmamıza.

Nisa:Haklısın bebeğim öptüm seni bende daha hazırlicam.

Telefonu kapattım. Dolapta ne kadar kısa e ince kıyafet varsa aldım. Ee napim orda hep aynı şeyleri giyemem ama dimi? (!) Saate baktığımda yarım saat kaldığını görüyorum. Hemen bir şort tişört giyiyorum. Yılda darlanamam ya(!) Bu sırada kapı çalıyor. Gelen sercandı.

Nisa:Hoşgeldiiin

Sercan:Hoşbulduk güzelim.
Beni çekip sarılıyor.

Sercan:Hazır mısın bakalım?

Nisa:Evet tabi kiii

Sercan:Nerde bavulun güzelim ben alayım.

Nisa:Odada canım.

Sercanla odaya gidiyoruz. Evet bana oha diyeceksiniz ama napayayım. İki büyük bavul hazırlamıştım.

Sercan:Nisa taşınmıyoruz güzelim farkındasın değil mi?

Nisa:Ne var ki az bişey kıyafet aldım sercan yaa(!) Çıplak mı gezicem ben sokakta?

Sercan:Yok güzelim sen bunlarla iki sene çıplak gezmezsin rahat ol

Nisa:İyi tamam yaa(!)
Oturup dudak büzdüm.

Sercan:Ya güzelim yapma böyle. Şaka yapıyorum. Hem bak berkan arıyor. Hadi bekletmeyelim.

Nisa:Tamam hadi çıkalım.

Sercanla arabaya binip buluşacağımız yere gittik. Herkes gelmişti. Berkan ve lale bizle gelecekti. Evrim ve mert ise aycan ve cemalcanla gidecekti. Berkan bavulları arabaya koyarken söyleniyordu.

Berkan:Kızlar yıllamaya gidiyor galiba(!) Bu ne kadar eşya arkadaş!

Lale:Aşkım söylenme yaa(!)

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin