Herkese merhabaaa🤭 Yepyeni bir bölümle sizlerleyim😂 Ya survivor izleyemiyorum artık. Sizde de oluyor mu o? Nisa gitti survivor bitti gibi benim için. Berkan için izliyordum onu bile izleyemiyorum. Neyse kuzular sizi seviyorum❤️ Umarım bölümü beğenirsiniz, keyifli okumalar dilerim🥑🐊 Kuzular biraz +18 yerler içeriyor okumak istemeyen olursa atlasın😊
Nisa
Harika bir akşamdı. O kadar büyüleyiciydi ki. Küçükken bir peri masalında yaşamak isterdim. En sevdiğim masal pamuk prensesti. Hep oradaki prensten olsun istemiştim hayatımda. Daha sonra büyüdükçe fikirlerim epey değişti. Ama dün gece evrimle merti gördüğünde o kadar mutlu oldum ki. Sanki evrim pamuk prenses, mert ise oradaki prensti. Evrim o kadar mutluydu ki bunun bir tarifi yok sanırım. Akşamın devamı da bir o kadar harikaydı. Baya eğlenmiştik ve daha sonra evlere dağıldık. Evrim ve mert ise o yatta kaldı. Tam evrimin hayalindeki teklifti bu. Güzel kalpli evoma yakışır oldu valla ne diyim. Bu sabah tabi dünün etkisiyle başımda keskin bir ağrıyla uyandım. Yanımda yatan sercanı görünce gülümsedim. Ne güzel bir şeysin sen. Eğilip yanağını öptüm. Kalkıp mutfağa ilerledim. Açıkçası öyle baya bir uğraşıp kahvaltı hazırlayacak durumda değildim. O yüzden sebzeli krep yaptım. Çay demledim. Bir güzel sunum hazırladıktan sonra snap attım. Eee baya yeni gelin olmuştum ya ben😂Odaya gidip sercanı uyandırmak kalmıştı sadece. Sessizce odaya ilerledim. Mışıl mışıl uyuyordu sincapım. Evet evet tam bir sincap gibiydi.
Nisa:Aşkııım
Sercan:Hııııı
Nisa:Uyan hadi sevgilim.
Sercan:Beş dakika daha
Nisa:Sercaaaaaan
Sercan:Of Nisa of bi rahat bırakmadın
Nisa:Aç kal o zaman iyilik de yaramıyor!
Sinirle mutfağa ilerledim. Masaya oturup tabağımdakileri yemeye başladım. Sercan masaya geldiğinde tribimi devam ettiriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir saniye aşık oldum! (TAMAMLANDI)
RomanceSurvivor 2020 ile hayatımıza giren bu çifti bakalım neler bekliyor🌺