Bölüm 2

1.4K 40 2
                                    

Sercan
Onun burda ne işi var? Gerçekten sıkıldım artık. Bu kadar magazin haberlerinin üstüne bir de aynı yerde görüntülenmek haberleri doğru çıkarmaktan başka birşeye yaramaz. Dik dik elife bakarken baktığımı hissedip bakıyor. Gülümseyerek yanıma geliyor. Bu kızdan hiç hoşlanmazdım zaten.
Elif:Sercancım nasılsın?
Sercan:Elif burda olmanı tesadüfe bağlamicaksın herhalde.
Elif:Hahahaha sercan her zaman esprili bir adamdın.
Sercan:Elif uzatma istersen biran önce kalkın başka mekana geçin.
Elif:Bu seni ne ilgilendirir? Beni gördüğüne acayip mutlusun galiba.
Sercan:Uzatma.
Nisa
Hah kıza bak. Maşallah yani biz çıkalım siz devam edin(!) Neyse nisa ya sanane dimi sonuçta adam istediğiyle konuşur. Sonuçta banane yani, aynen banane. Neyse nisa bakma kızım bakmaa. En iyisi bu taraftan kalkıp barışın yanına oturayım. Kalkıp barışın yanına geçtim.
Nisa:Sıkıştırmadım dimi?
Barış:Yok canım ne sıkışması.
Nisa:Sevindim.
Barış iyi bir çocuk. Çok soğuk gözüksede kalbi çok temiz. Bu arada çaktırmadan sercanla o kızı süzüyorum. Yani şimdi gerçekçi olmam gerekirse kız güzeldi. Hatta baya güzeldi. Zayıftı da beli kıvrımlı, uzun bacaklı, biçimli bir suratı vardı. Kendimle kıyasladığımda bana on basardı. Bu beni üzmüştü. Moralimin bozulduğunu anlayan cemom hemen lafa atladı.
Cemal:Millet hadi benim çaldığım mekana gidelim. Sizi coşturayım biraz😂
Aycan:Yaa cemal hadi gideliiim
Berkan:Ooo süper abi hadi gidelim
Nisa:Banada çok iyi gelir. Cemalımı dinlemek istiyorum.
Barış:Hahaha yesinler Cemalını.Seni mi kırıcaz gidelim😂
Nisa:Yaa cansınız🥰
Sevgi dolu olmuştum. Çok duygusal biri olduğum için gözlerim dolmadı desem yalan söylerim.
Sercan:Benim keyfim yok siz devam edin.
Cemal:Sercan yan çizmek yok hadi
Berkan:Abi birşeye de itiraz etme be.
Mert:Ben bile itiraz etmiyorum sana noluyor oğlum 😂
Sercan:İyi tamam tamam.
Sercan beyin keyfi yokmuş. Aman çokda umrumda gelme daha iyi zaten. Sevgilisiyle tartıştı herhalde beyimiz. Aman nisa herşeye karışma. Neyse ben Cemalımdan ayrılmayayım.
Sercan
Elifin saçma sapan ortadan çıktığı yetmiyormuş gibi bir de club çıktı başıma. Nisa da elifi iyi kesti. Bu kızı gerçekten anlamıyorum. Barışında nisaya takındığı tavır maşallah. Allah ayırmasın kardeşim(!)
Nisa
Cemonun çaldığı yere girdik. Ortam oldukça kalabalık ve insanlar deli gibi eğleniyordu. Cemo hemen bize güzel bir yer ayarladı. Ben olabildiğince sercan dan uzak duruyorum. Herkes çok eğleniyor gözüküyordu. Ben fazla kasıldım galiba. Rahatlamak için bir viski aldım. Aslında itiraf etmek gerekirse daha önce neredeyse hiç alkol kullanmadım. Elimde viski denen şey dururken kısa bir tereddüt etmedim desem yalan olur. Bir yudum almama boğazımda bir acılık hissetmem bir oldu. Suratım değişti, midem bulandı. Cemo hemen beni görüp yanıma geldi. Elimdeki viskiyi alıp biraz azarladı beni.
Cemal:Eh be kızım
Sercan:Daha önce viski içtin mi hiç? Ya da şöyle sorayım daha önce hiç alkol aldın mı?
Nisa:Almadım suç sanki daha önce hiç denememek.
Sercan:İlk kez viskiyle başlamak çok akıllıca gerçekten (!)
Berkan:Sercan tamam abi kız nerden bilsin
Sercan:Bilmediği herşeyi içmesin abi
Nisa:Seni ilgilendirmiyor!
Sercan:Doğru ya! Nisa hanım ne isterse o olur (!)
Nisa:Ne ima ettiğini sanıyorsun (!)
Sercan:Tamam nisa
Sinirlenmiştim. Çantamı kaptığım gibi çıkışa yöneldim. Arkamdan gelen sesleri umursamadan yürümeye başladım. Çıkar çıkmaz delicesine yağan yağmuru umursamadan yürümeye devam ettim. Topuklu ayakkabı ayağımı iyice vurmaya başladı. Çıkardım elime aldım. Taksi bekliyordum. Bende öyle bir şans varki asla gelmiyor. Gerçi gelse bile nereye gidecektim ki cemalin evini bile bilmiyordum. Yürümeye devam ederken arkamdan bir el kolumu çekmesiyle sarsılmam bir oldu.
Sercan:Kızım deli misin!
Nisa:Sanane ya beni rahat bırak!
Sercan:Nisa neden yapıyorsun bunu!
Nisa:Ben bişey yapmıyorum sercan!
Bu lafı söylememle sercanın beni kucağına alması bir oldu. Hayır hayır asla sinirlenmicem!
Nisa:Sercan bırak hemen beni!
Sercan:Beni dinleseydin nisa bunu sen istedin!
Bu çocuk gerçekten hayvan(!) Beni bir hışımla arabaya bindirdi.
Nisa:Beni cemale bırak!
Sercan cevap vermeden sürmeye devam ediyordu. Bilmediğim bir evin önünde durduk. Kapısını açıp indi ama ben asla yeltenmiyordum. Umrumda bile değildi o inatsa ben daha da inattım. Tabi ki bu inadım beni zorla arabadan indirene kadar(!) Eve girdiğimizde beni bir odaya götürdü. Galiba onun odasıydı siyah beyaz döşenmiş mükemmel sayılabilecek bir odaydı. Bana Bi şeyler çıkardı dolaptan.
Sercan:Duş al bunları giy. Hasta olucaksın
Doğru söylüyordu vücudumda hiç kuru yer kalmamıştı.
Nisa:İstemiyorum cemali aricam beni gelip alsın.
Tam telefona yöneldim ki elimden çekti.
Sercan:Nisa uzatma hadi duşa
Oflayarak duşa girdim. Sıcak bir duş aldım ama bilin bakalım şimdi ne oldu. Havlu almamıştım. Aferin nisa cidden. Kapının ardından sercana seslendim.
Nisa:Sercan, sercan, sercaaaaaan
Sercan:Efendim nisa
Nisa:Havlu almamışım da verebilir misin?
Sercan
Nisaya havlu vermek için dolaptan havlu aldım. Nasıl vereceğim konusunda bir fikrim yoktu. Kapıyı araladım. Nisaya havluyu uzattım.
Sercan:Nisa al hadi.
Nisa:Sercan bakma sakın ha!
Sercan:Tamam bakmıyorum hadi al.
Nisa:Saç havlusuda verir misin?
Bu sefer saçları için bir havlu çıkardım ve tam uzatacakken kapının aralığından saçlarıyla uğraşan nisayı görüp durakladım. Bu kız benim aklımı karıştırmak zorunda mı?

Umarım beğenmişsinizdir:) Elimden geldiğince birşeyler yazıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum😊

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin