Bölüm 8

1.1K 40 13
                                    

Herkese merhaba:) Umarım beğeniyorsunuzdur hikayenin gidişini:) Keyifli okumalar:) ❤️

Bir tohum verdin
Çiçeğini al
Bir çekirdek verdin
Ağacını al
Bir dal verdin
Ormanını al
Dünyamı verdim sana
Bende kal
      Aziz NESİN

NİSA
Aycanın evine girer girmez can havliyle aycan sarılıyor.
Nisa:Çok özlendim galiba😄
Aycan:Nis iyiki geldin yoksa ölebilirdim(!)
Aycanın bezdiğini her halinden anlıyorum. Evrim zor biri. Ee adada o kadar beraber kaldık tahmin edebiliyorum. Salona geçtim. Evrimin ağzına sokmadığı abur cubur kalmamış gibiydi.
Nisa:Kızım bu ne böyle!? Bunları yemeyi hemen kesmelisin!
Önünde duran abur cubur karı bir hışımla toplamaya çalışıyorum. Ama eliyle beni engelliyor.
Evrim:Nisa bunları yemem lazım! Yoksa kendimi yicem!
Aycan:Evo ne güzel açılmış işte çocuk sana! Ee sende zaten bunu beklemiyor muydun!?
Evrim:Evet bekliyordum ama sevgilisi varken değil tabi!
Nisa&Aycan:Ne sevgilisi!?
Evrim:Bak şimdi ben bundan iki gün önce merte gittim. Yani ona açılacaktır kafaya koymuştum. Neyse işte zile bastım baya Bi baktım açacak gibi değil aradım sonra telefonu bi kız açtı. Kimle görüşüyorum dedi bende ben evrim merti aramıştım dedim. Sonra arkadan mertin sesi geldi kimmiş bebeğim dedi. Kızda evrim diye biri bak bi canım dedi. Tabi öyle olunca bende telefonu kapattım. Sonra ben hislerimi belli etmemek adına mertle normal konuşmaya devam ettim. Rezil olmak istemiyordum doğal olarak. Bugün de bana öyle açılınca delirdim. Haksız mıyım ama?
Bunu söylerken gözlerinden yaşlar dökülüyordu. Aycanla yanına gidip sarıldık.
Nisa:Evo sordun mu peki sevgilin mi diye?
Aycan:Belki kuzeni falandır.
Evrim:Nasıl sorucam ki? Sen niye soruyorsun hayırdır der diye soramadım.
Aycan:Kıyamam sana.
Nisa:Üzülme ama üzülüyorum.
Eh be mert! Bu işi araştırmam lazımdı. Telefonum çalmaya başladı arayan mertti. Aycan ve evrime çaktırmadan çıkıp konuşmam gerekiyordu.
Nisa:Ben bira alıp geleyim kızlar olur mu?
Aycan:Tamam bebeğim dikkat et.
Koşar adım çıktım evden ve hemen merti aradım.
Mert:Sonunda nisa!
Nisa:Napıyım mert kızların yanında açamazdım herhalde!
Mert:Evrim benden nefret mi ediyor?
Nisa:Sevgilin varken evrimi bu kadar düşünmen komik değil mi sence de!?
Mert:Ne sevgilisi ya!?
Nisa:Geçen gün evrim seni aradığında BEBEĞİM dediğin o kızı diyorum!
Mert:Nisa şaka mısın!? Ciddi değilim de!
Nisa:Gayette ciddiyim! Eee erkeksiniz diye de bu kadar olmaz!
Mert:Kızım o benim yeğenim ya! 18 yaşında.
Nisa:Saçmalama cidden mi?
Mert:Cidden tabi. Evrim bunu bana neden sormamış?
Nisa:Senin sevgilin var sanınca o da cesaret edememiş. Yani gururuna yedirememiş.
Mert:Nisa ben oraya gelicem evrimi alıp giderim.
Nisa:En iyisi!
Telefonu kapatıp eve geliyorum.
Nisa:Aycanım gelsene bii!
Aycan:Aldın mı biraları?
Nisa:Ne birası?
Evrim:Kızım bira alıcam diye çıktın ya
Nisa:Hee şey oldu şimdi ben tam çıktım. Ah bi de ne aklıma gelsin.
Aycan:Ne gelsin?
Nisa:Cüzdanı burda unutmuşum hatta bakın burda!
Can havliyle cüzdanı gösteriyorum. Aycan gülüyor.
Aycan:Bu kız fena aşık ben diyorum size😄
Evrim:Sercan bunu yakmış belli😄
Nisa:Siz anca benimle dalga geçin görücem ben sizi😄
Yaklaşık 20 dakika sonra mert gelip zorla evrimi götürüyor. Aycanla başbaşa kalmam iyi oldu. Cemalimle olanları öğrenmem lazım(!)
Nisa:Hadi dökül bakalım
Aycan:Nis biz sevgiliyiz yani galiba. Konuştuk hatta ben salak gibi ağladım. İyiki seni seviyorum dedim sonra sarıldık. Kalbim nasıl atıyordu bi bilsen nis(!)
Aycan elini kalbine götürüp gülümsüyordu. Sabah şekerim yaaa(!)
Nisa:Yaa desene en sevdiklerim sevgili olmuşlar.
Ona sarıldım. Mutluluğumuzu birbirimize paylaşmayı seviyorduk.
Aycan:Sende anlat bakalım.
Nisa:Bizde sevgiliyiz galiba. Başbaşa konuştuk. Beni sevdiğini beklediğini söyledi. Ama bana yaklaştı böyle ben öldüm ve tekrar dirildim🤭
Aycan:Yaa şapşik seni😄
Yine sarıldık. Can dostumdu hatta kardeşimdi. İyiki dedim. İyiki tanımışım.

Sabah
Sercan
Nisa... Bir kelime, dört harf ama bendeki hissi tarifsiz. Onun adıyla uyuyup onun adıyla uyanıyordum. Bugün onu kahvaltıya çağırıcaktım bu yüzden erken uyandım. Neyi sever kahvaltıda pek bilmiyordum. Önce onu arayıp kahvaltıya davet ettim daha sonra mutfağa geçtim. Aşırı becerikli sayılmasamda menümü oluşturmuştum. Panceke, menemen, krep ve meyve salatası yapacaktım. Hemen başladım hazırlamaya. Son hali görülmeye değerdi. Üzerimi de değiştirip fıstığımı beklemeye başladım. Ve işte zil çaldı gelmişti.
Sercan:Hoşgeldin güzelim.
Nisa:Hoşbulduk
Sarıldım. Çok güzeldi her zamanki gibi. Ama çekiniyordu benden. Olsun ben senin yerinede konuşurum güzelim(!)
Sercan:Bakalım masamı beğenecek misin?😄
Nisa:Yaa çok güzel herşey niye zahmet ettin?
Utanmıştı. Utandığında kafasını eğiyor ve kıpkırmızı oluyordu. Yüzünü avuçlayıp alnını öptüm.
Sercan:Senin için yapamayacağım şey yok.

Nisa
Yine utanmıştım. Hayır sevgili miyiz onu da anlamamıştım. Sevgiliysek bi teklif almamıştım. Değilsek de bu kadar samimiyet neydi? Kafam karışmıştı. Kahvaltı yapmıştık. Herşey çok güzeldi. Tam evlenilecek adam valla (!)
Sercan:Ne düşünüyorsun bakayım güzellik?
Nisa:Bişey düşünmüyorum ya.
Sercan:Aklına bişey takılmış nisa belli anlat bana hadi.
Nisa:Bişey sorucam. Biz neyiz?
Sercan:İnsanız nisa ne olucaz?
Off bu çocuk bilerek beni sinir etmeye nasıl da bayılıyor(!)
Nisa:O anlamda sormadığımı biliyorsun(!)
Sercan:Ne olmamızı isterdin?
Nisa:İlk ben sordum.
Sercan:Peki. Sevgiliyiz.
Nisa:Ama bana sormadın.
Sercan:Nisa kafamı karıştırıyorsun😄
Nisa:Sevgili olmamız için bana sorman lazım sevgilim olur musun diye(!)
Sercan:Birbirimizi sevdiğimizi söyledik ya güzelim gerek var mı çocukça şeylere?
Nisa:Tabi gerek yok(!)
Sercan:İlk tribi yiyorum şuan sanırım😄
Nisa:Yaaa sercaaan
Sercan:Senin ağzını yerim
Sercancım yavaş gel bebeğim! Düşüyoruz burda(!) Yapma yanarız yanii!
Nisa:Eee şeey yani
Bu sırada kapı çalıyor.
Sercan:Tam zamanı!
İçeri cemalle aycan geliyor hemen sarılıyorum.
Sercan:Oğlum ne ara manita oldunuz? 😄
Cemal:Siz sanki değilsiniz 😄
Nisa:Yoo biz daha değiliz cemo teklif falan yok bana(!) Çocukcaymış böyle şeyler!
Cemal:Ooo nisom ateş ediyor valla! Sercancım senin yerinde olsam bu mesajı dikkate alırdım😄
Aycan:Nisim haklı bi kere! Hem bu öküz de bana teklif etmedi!
Cemal:Aycanım niye öküz oldum şimdi ben?
Aycan:Nisim diyince aklıma geldi sende bana teklif etmedin!
Cemal:Haydaaa keşke gelmeseydik buraya!
Sercan:Nisanın tribi bulaşıcıdır cemalcim bunu yeni mi anladın? 😄
Nisa:Allah Allah beğenmiyorsan gideyim sercan bey!
Cemal:Ortalık iyice kızıştı valla(!)
Sercan:Bakın şöyle yapalım harika bir fikrim var.
Aycan:Kesin saçma bir şeydir erkekler güzel bir şey demezler çünkü!
Aycan da benim gibi sinirlenmişti. Haklıydık da. Bi teklif çok görülmemeli(!)
Sercan:Yarın benim muğla'da ki yazlığıma gidelim. Hemen kafa dinleriz hemde tatil yapmış oluruz.
Cemal:Süper fikir valla. Bekolarla mertlere de söyleriz.
Nisa:Az önceki konuyu kapatmadım ama bu süper bir fikir yinede.
Aycan:Katılıyorum nisime.
Sercan:Herkese haber veriyorum o zaman kızlar.
Nisa:Olur haber ver de oda var dimi?
Sercan:4 oda var herkes manitasıyla yatar diye düşündüm.
Nisa&Aycan:Asla!

Normalde yarın paylaşacaktım ama dayanamadım:) İlk kısımda paylaştığım şiirleri nasıl buluyorsunuz? Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var:) Yorum yapan herkese şimdiden teşekkür ederim :)

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin