Bölüm 11

1.2K 47 16
                                    

Herkese merhaba:)) Umarım keyifler yerindedir:) Hepinize keyifli okumalar dilerim:)

Sen benim sarhoşluğumsun
ne ayıldım
ne ayılabilirim
ne ayılmak isterim
başım ağır
dizlerim parçalanmış
üstüm başım çamur içinde
yanıp sönen ışığına düşe kalka giderim.

Nazım HİKMET

NİSA
Güneşten dolayı rahatsız olup kımıldandım. Evet bronzlaşmak güzel şey ama beyaz tenli olanların kabusu resmen. Biz asla bronzlaşamıyoruz tavuk gibi kızarıyoruz sadece(!) Allahtan bronzlaştırıcı krem sürmüştüm yoksa asla bu güneşin altında yatmam yani. Bu sırada güneşimi kesen bir gölge kafamda dikiliyor. Kesin sercandır diye düşünürken kafamı kaldırıp bir bakıyorum jakup! Yaa nasıl özlemişim minik faremiiii(!) Kalkıp sarılacakken evrimi işaret ediyor. Uyuyor galiba.

Jakup:(İngilizce konuşuyorlar) Nisaa çok özledim seni

Nisa:Bende çok özledim seni deli

Jakupla sarılıyoruz. Jakup benim çocukluk arkadaşım, kardeşim yani. Harika bir insan. Kumsala oturup sohbet etmeye başlıyoruz.

SERCAN
Nisa hanıma da bakın! Bana bile böyle güzel gülmüyor. Elin dangalak adamına nasıl gülüyor?! Sakin olmaya çalışıyorum ama olabileceğimden emin değilim. Sinirle yanlarına gidiyorum.

Sercan:Allah muhabbetinizi arttırsın!

Nisa:İyiki geldim aşkım bak seni Jakupla tanıştırayım.

Sercan:İstemez, istemez!

Nisa:Noluyor sercan?

Sercan:Bilmem sana sormalı. Keyfin pek bir yerinde maşallah!

Nisa:Ne saçmalıyorsun sen!

Sercan:Keyfine bak nisa sonuçta bana aşık olacağını düşünmek benim salaklığım!

Nisa:Ne saçmalıyorsun?!

Arkamdan bağıran nisayı umursamadan tişörtümü giyip arabaya biniyorum. Birde utanmadan tanıştırayım diyor. Ben o kadar genişim sanki! Elin adamlarına sarıl sonra sercan yok öyle bir dünya!

NİSA
Ne olduğunu anlamadan gitmiştim. Peşinden baya bir seslendim ama asla duymadı. Ne olmuştu birden bire? Jakupla ilgili olsa ki sanmıyorum çünkü jakup bana asla o anlamda bakmadı. Sinirlerim bozuldu. Jakupla vedalaşıp bizimkilerin yanına geçtim.

Evrim:Nisa noldu?

Nisa:Bir bilsem evo!

Aycan:Sinirle gitti burdan dinlemedi bile bizi

Lale:Seni orda görünce sinirlendi burda normaldi. Seni sordu gitti sonra sinirle gelip eve gitti.

Nisa:Beni jakuptan mı kıskandı?! İnanamıyorum!

Evrim:O kim?

Nisa:Çocukluk arkadaşım. Ben gidiyorum

Aycan:Nereye?

Nisa:Sercanı mahvetmeye!

Bir hırsla sahilden çıktım bir taksiye atlayıp eve geldim. Bahçedeki havuzda yüzüyordu. Oh keyfe bak!

Nisa:Sercan çık havuzdan konuşucaz!

Yüzmeye devam ediyordu. Yaklaşık bir on kere falan daha seslendim. Bunu sen istedin sercan bey! Üzerimi çıkarıp suya girdim. Zorla çekiştirerek köşeye yaklaştırdım.

Nisa:Senin zorun ne?!

Sercan:Bilmem ne olabilir acaba?!

Nisa:Keşke sinirlenmeden bana bir sorsaydın!

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin