Bölüm 3

1.3K 39 7
                                    

"Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar."
                    Necip Fazıl Kısakürek
Sercan
Oturma odasına geçtim. Survivor hayatımda birçok şeyi değiştirmişti. Bunlardan en önemlisi kalbimdi. Bu zamana kadar hayatımda yaptığım en saçma şeyi yapmıştım. Şampiyonluk adına ilerlediğim yolda bir kıza aşık olmuştum. Hemde karşılıksız. Onu gördüğümde kalbim çapraz atıyordu tabir etmek gerekirse. Survivor bitince bir daha görmemiştim. Ta ki bu akşama kadar. Onu unuttuğumu düşünmek istiyordum. Kendimi kandırmıştım aslında. İçten içe onu beklediğimi kendime yedirememiştim. Onu beklediğim kadar hiçbir şeyi beklemedim belki de ondandır. Canım yanarken böyle delicesine istemek aptallıktı. Bu düşüncelerimi oturma odasına gelen nisa bölüyordu.
Nisa:Sercan şey bu bana büyük geldi de daha ufak bişey var mı?
Sercan:Maalesef başka yok en küçük o var.
Nisa:Beni cemalcana bıraka bilir misin?
Sercan:Sen nasıl istersen.
Unutmalıydım. Kendimi kaptırırsam çok canım yanacaktı. Kendimi bile bile ateşe atmaktı bu. Kalktım nisaya bir ceket uzattım.
Sercan:Al giy bunu üşütme.
Nisa:Teşekkür ederim.
Arabaya doğru ilerledik.
Sercan:Cemal Can'ın evi nerde tarif etsene.
Nisa:Ben bilmiyorum ki
Sercan:Tamam cemali arayayım.
Nisa:Kusura bakma seni de uğraştırdım.
Cemal can'ı aradım. 3-4 kez oldu ve açıyordu. Tam sövecektim ki açtı.
Sercan:Neredesin oğlum ya!
Cemal can:Kanka dj kabinindeyim nasıl duyacaktır?
Sercan:Daha bitmedi mi? Nisa benimle sana bırakıcaktım.
Cemal can:On saattir nisayı arıyorum. Telefonuna niye bakmadı? Allahtan mert senin yanında görmüşte içim rahatladı.
Sercan:O zaman arabada bekleriz evin konumunu at bana.
Cemal can:Tamamdır yolluyorum
Nisa bu durumdan hiç hoşlanmayacaktı.
Sercan:Cemali beklicez arabada. İşi bitmemiş daha.
Nisa:Tamam napalım beklicez.
Sercan:Üşüyor musun?
Nisa:Biraz.
Klimayı açtım. Cemalin attığı konuma geldim. Arabada bekliyorduk. Arada bir göz göze geliyorduk.
Sercan:Ee neler yapıyorsun?
Nisa:Hiçbir şey. Okulum başladı oraya gidiyordum. Onun dışında yüzme eğitmenliğine başladım. Sen neler yapıyorsun?
Sercan:Ben futbola devam ediyorum. Arada bir bizimkilerle görüşüyorum.
Nisa:Sevgiline vakit ayırabiliyor musun?
Sercan:Ne sevgilisi?
Nisa:Ee şey hani akşam geldi ya masaya. O kız.
Sercan:O benim eski sevgilim.
Nisa:Hıı
Sercan:Ee senin yok mu Bi şeylerin?
Nisa:Yok ben aşk olaylarını bırakalı oldu biraz.
Sercan:Nasıl yani?
Nisa:Aldatıldım daha önce sonra kendime bir söz verdim. O günden beri bu tarz şeylere kapadım kendimi.
Sercan:Hangi salak aldattı seni?
Nisa:Valla gerçekçi olmak gerekirse kız güzeldi😂
Sercan:Sen çirkin misin?😄
Nisa:Bilemiyorum 😄
Sercan:Gayet güzelsin.
Ah be sercan bi tutamadın çeneni(!) Baksana utandı kız.
Nisa
Sercanın beni güzel bulması mıydı beni utandıran yoksa basit bir iltifattan dolayı mıydı onu anlayamıyordum. Kafamı utandığım için aşağıya eğip oralara bakıyordum. Ayakkabıyı ayağımdan çıkarıp dizilerimi karnıma doğru çektim.
Sercan:Üşüyor musun hala?
Nisa:Bacaklarım üşüdü.
Sercan:Uzun eşortmanlarım büyük olur diye şort verdim. Dur bekle.
Nisa:Nereye?
Sercan:Benden ayrılmak istemediğini biliyorum güzellik ama sakin ol hemen gelicem😉
Nisa:Ha-ha çok komiksin.
Sercan arabadan indi. Bu adam bende fazla hisler uyandırmaya başladı. Kendime gelmem lazım. Hadi nisa hadi kızım başka şeyler düşün. Gözlerimi kapatıp sessizce fısıldayarak
Nisa:Başka bişey düşün
Diyerek fısıldarken kapı açıldı.
Sercan:Dur bakalım bacaklarına saralım bunu.
Battaniye getirmişti. Güzelce sardı bacaklarıma.
Nisa:Teşekkür ederim. Çok uğraştırdım seni.
Sercan:Problem yok. Bi kahve ısmarlarsın ödeşiriz.
Nisa:Tabiki.
Bir yarım saat sessizce bekledikten sonra cemal can gelmişti.
Nisa:Sonunda gelebildi.
Sercan:Güzelce dinlen. Kendine gelmeye bak.
Nisa:O ne demek?
Sercan:Yani üşüdün ya hasta olmamaya çalış gibi bişey.
Nisa:Hee tamam anladım😂
Tam inmeye yeltenecektim ki sercanın yanağını öptüm.
Nisa:Herşey için sağol. Görüşürüz.
Onun cevabını bile beklemeden indim. Aşırı utanmıştım. Koşarak apartmana girdim. Yüzüm kıpkırmızıydı. Cemal beni görür görmez
Cemal:Kuzu noldu sana kıpkırmızı olmuşsun?😂
Nisa:Cemo sonra anlatırım yatmak istiyorum
Cemal:Tamam hadi yat o zaman kuzum.
Odaya geçtim üzerimde sercanın kıyafetleriyle yatağa girdim. Kalbim bir değişik atıyordu. Noluyordu bana?
Sercan
Nisa arabadan indiğinden beri yüzümde saçma bir gülümsemeyle arabada ne kadar bekledim bilmiyorum. Eve gittiğimde kurutmak için astığı elbisesini gördüm. O çok güzeldi. Ben ondan vazgeçmiştim. Nasıl yapabiliyor bilmiyorum ama onu düşünmeden duramıyorum. Bu sırada telefonum çalıyor. Arayan tabiki berkan.
Berkan:Oo beyimiz nasıllar?
Sercan:İyiyim beko. Hayırdır kardeşim rüyanda mı gördün!?
Berkan:Evet kardeşim rüyamda gördüm. Hemde nisayı sırtına almış giderken😂
Sercan:Ha-ha-ha çok komiksin.
Berkan:Oğlum siz giderken birileri sizin fotoğraflarınızı çekip magazine vermiş.
Sercan:Sen nereden öğrendin oğlum?
Berkan:Kanka benim kelebek gazetesinde çalışan arkadaşım aradı o söyledi.
Sercan:İyi şimdi de söyle silsinler.
Berkan:Kanka sadece onlarda yokmuş tüm gazelere dağıtılmış.
Sercan:Harika(!)
Sinirle kapattım telefonu. Yarın nisa görürse  ne yapar tahmin bile edemiyorum. Televizyon izlerken yavaş yavaş gözlerim kapanıyor.
                       Sabah
Nisa
Gözlerimi cemalın harika sesiyle açıyorum.
Cemal can:Nisa şuna bakmalısın.
Nisa:Sabah sabah ne olabilir cemo!?
Zar zor gözlerimi ovuşturup yataktan kalkıyorum. Gazeteyi elime tutuşturuyor hemen.
Nisa:İnşallah bu kadar erken uyandığıma değer
Cemal can:Emin ol değer.
Gazeteye bakarken birden görüyorum gözlerim fal taşı gibi açılıyor.
"Survivor yarışmacılarından tam gaz aşka devam!"
Nisa:Bunlar ne cemo!
Cemal:Kuzu sizi çekmiş birileri.
Nisa:Harika gerçekten umarım babam görmez.
Bunu dememle telefonumun çalması bir oldu. Harika babam arıyordu.
Babam:Nisacım o haberler ne?
Nisa:Baba göründüğü gibi bişey değil.
Babam:Oraya aşk yaşamaya mı gittin?
Nisa:Ne alakası var babacım?
Babam:Nisa biz annenle düşündük ki eğer İstanbul'u bu kadar seviyorsan orda devam edebilirsin.
Nisa:O ne demek babacım?
Babam:Prensesim burda mutlu olmadığının farkınayız. O haberlerinde doğru olmadığını söyledin. Ben tüm kalbimle inanıyorum sana. Hayatına orda devam etmek istediğininde farkındayım. Güzel kızım sen nasıl istersen orda yaşa.
Nisa:Babacım seni çok seviyorum
Babam:Seni seviyoruz kraliçem
Telefonu kapattım. Aslında hiç beklediğim gibi bir konuşma olmadı. Heyecanla cemale anlattım babamla konuşmamı.
Cemal:Yaa kuzu harika Bi haber bu!
Nisa:Bana ev bakalım cemo.
Cemal:Hemen bakıcaz kuzum ama önce kahvaltı yapmamız gereken bir berkan var
Nisa:Nasıl yani?
Cemal can:Kahvaltıya çağırdı kuzum bizi.
Nisa:Tamam hemen hazırlanıyorum.
Üstüme hemen bir kot üstümde bir body geçirip çıktım. Cemoyla berkana gittik. İçeri girince kafamı kaldırmamla sercanı görmem bir oldu. Bir saniye galiba aşık oluyorum. İnsan öyle gülmez sercan bey!

Merhaba arkadaşlar umarım severek okumuşsunuzdur😊 Yorumlarınızı bekliyorum😊

Bir saniye aşık oldum!     (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin