ғᴇ́ᴋᴛᴇʟᴇɴ ʜᴀʀᴀɢ

528 41 9
                                    

Miután kirakott megköszöntem a fuvart és magvártam amíg kedves barátom ott nem hagy a suli parkolójában. Végig néztem, ahogy elhajt. Teljesen besötétedett így az utcai lámpa segítségével kerestem meg a járgányom.

A fekete járművemhez siettem. Bassza meg késesben vagyok! Nem szeretik a késést ezért tuti, hogy kinyírnak. Gyorsan bepattantam és elhagytam az iskola területét. Namjoon apja igazán bátor amiért nyitva hagyja a suli parkolóját.

Gyorsan hajtottam a városban. Piros lámpánál türelmetlenül doboltam a kormányon. Hamarabb elindultam, mint a lámpa átváltott zöldre, de úgy voltam vele belefér.

Amikor megérkeztem a bárhoz és mögötte leparkoltam besiettem a sikátorba onnan pedig a hátsó piros vasajtót erősen megrántottam. A fém ajtó hangosan megmozdult én pedig besiettem a helyiségbe.

- Késtél! - kiáltott Jiho bosszúsan.

- Tudom, ne haragudj! - lekaptam a pólómat. Az említett férfi egy vérvörös selyem inget dobott nekem én pedig elkapva belebújtam. Lerángattam magamról farmer nadrágomat is és felvettem helyette egy új fekete színű sokkal szűkebbet. - Főnök tudja? -

- Többet nem falazok neked! - fenyegetett, de szája szegletében egy mosoly bujkált.

- Majd kapsz az adagomból. - kacsintottam mire nevetve megrázta a fejét.

Éppen szólásra nyitotta ajkait amikor elkiabálta valaki magát:
- Park Jimin hol a faszban vagy?! - sietve intettem barátomnak aztán a kidobóhoz mentem.

- Itt vagyok. - igazítottam meg hajamat a tükörben.

- Hol voltál? - szemöldököm összevontam.

- Nem hiszem, hogy neked magyarázattal tartozom. Te azért vagy hogy megvédd a seggemet. Semmi többért! -

- Bocs. - köhintette zavartan.

Kinyitotta a fekete ajtót én pedig ezzel beléptem a bárba. A bár, ahol dolgozom minden nap másik színben tündököl és az emberek, akik ide jönnek a színnek megfelelően öltöznek.

Magabiztosan a pulthoz sétáltam. Én józanul nem enyelgek senkivel és mivel a bár állja a fogyasztásunk én ezt ki is használom. Az ott dolgozó bárista rám mosolyogva már töltötte is a piámat. Viszonoztam mosolyát és lehúztam a mai első adagom.

Az ital szét marta a nyelőcsövemet és enyhén savanykás ízt hagyott maga után. Megköszörültem a torkomat. Fejem már most kába mi lesz még az este folyamán. Biztosítottam a báristát hogy készen állok a csábításra.

Lassan végig pásztáztam az egész helyet a tökéletes partner után kutatva. A sarokban ült egy helyes fekete hajú srác. Eléggé magába volt fordulva. Ő lesz a tökéletes ember!

Elindultam felé egy pohárral a kezembe. Eléggé kilehet mert tényleg nem fogalakozott senkivel csak az előtte heverő piával és egy öngyújtóval. Mikor oda értem elővettem a legcsábosabb mosolyomat.

- Hé, szépfiú! Miért vagy ennyire magad alatt? - fejem teljesen ködös volt és csak egy dologra tudtam koncentrálni... Hogy felszedjem ezt a srácot.

- ... Ez valami vicc? - összevonta szemöldökét és bosszúsan az asztalra csapott.

- Nem tudom... Mond meg te. - hajoltam fülléhez és hangomat elmélyítettem.

- Mennyit ittál? - várj... Ez nem szokott a forgató könyvben lenni.

- Micsoda? Ismerjük egymást? - próbáltam felismerni, de egyszerűen nem ment. Azon kívül, hogy kibaszottul szexi semmi és senki nem ugrott be. - Nem én biztos, hogy nem ismerlek. -

𝑽𝒆𝒔𝒛𝒆́𝒍𝒚𝒆𝒔 𝑯𝒖𝒓𝒓𝒊𝒌𝒂́𝒏 || 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 ✔Where stories live. Discover now