Ep.4 [Ичих нүүргүй хүн]

1.5K 154 7
                                    

  Ажилдаа ирэн өрөөнийхөө шилэн цонхоор Үжү-г харахад тэрээр бараг л нүүрээ ширээн доогуураа хийчих шахам сууна. Гаднаас Жунин орж ирэн түүнтэй мэндэлхэд хүртэл тэрээр эвгүй царайлан, санаа зовсон аятай мэндэллээ. Түүний ийм үйлдлийг харсан даруйд нүүрэнд минь бяцхан инээмсэглэл тодров.

Орой ажилаа тараад гадуур хувцасаа шүүрэн өмссөөр өрөөнөөс гарвал Шин Үжү ширээн дээрээ гоймон тавьчихсан суугаа харагдахад нь би хажууд нь очин зогсоно.

"Чи харьхгүй юм уу?"

Тэр идэж буй гоймондоо хахан буцаж гаргаад өөдөөс минь харлаа.

"Б-би . . харьна аа, удахгүй . ."

"Хурдан гэртэй харь аа, би ч бас харьмаар байна."

"Танийг харьхад би ямар хамаатай юм бэ?"

Би түүнд гартаа буй түлхүүрээ үзүүлэхэд тэр гайхан харж байснаа хурдхан шиг гадуур хувцасаа өмсөн савтай гоймонгоо барьсаар хаалга үүд зүглэх нь тэр.

[Шин Үжү]

Хагас жил энэ газар ажиллана гэдэгтэй итгэлгүй болчихлоо. Ажилд орсон эхний өдрөө л эрэгтэй ажилчид руугаа үнсэх гэж дайраад . . бурхан минь!

Би гудамжаар өнөөх гоймонгоо барьсаар алхлаа. 1 сар гаран очоогүй гэртэй очих гэж хөлөө зөөж ядан яваа минь энэ. Өдөр болгон гэртэй очиж ажилынхаа цагнаас хасаж байснаас илүүтэйгээр ажил дээрээ амьдрах нь миний стилл.

Гэрийнхаа ойролцоо ирэхэд Жүхён надруу залгав.

"За Бэ туслах аа?"

"Өмгөөлөгч өө та сонссон уу?" Жүхён сандарсан аятай хэлэв.

"Юуг тэр билээ?"

"Нөгөө, зарлагдаагүй шүүхийн гэмт хэрэгтэн өнөөдөр өглөө сураггүй алга болчихсон гэж байна" түүнийг ийн хэлэхэд дотор минь пал хийгээд л явчихав. Бурхан минь, би түүнийг хатуу загначихсан шүү дээ.

"Тэгээд одоог хүртэл олоогүй хэрэг үү?"

"Үгүй ээ, ямартай ч цагдаа нар хайж байгаа. Би таньд санаа зовоод л хэлсэн юм. Болгоомжтой байгаарай!"

• • •

Гэртэй аяархан орж ирээд гэрлээ асаавал яг сарын өмнө ямар царайтай орхисон, тэр хэвэндээ байв. Гутлаа тайлан, авчирсан гоймонгоо ширээн дээр тавиад өөрийнхөө өрөө лүү ороход ажлын минь ширээн дээр нэгэн хайрцагтай зүйл байгаа харагдана. Би ягаан өнгөнд дургүй юмсан. Хэрвээ би өөртөө ямар нэг хайрцагтай зүйл аваад тавьсан бол тэр нь яав ч ягаан өнгөтэй байхгүй.

《A Naughty Adult | BBH》Onde histórias criam vida. Descubra agora