hop geldim nasıl da şak diye geldim
böyle bi 15 bölüm rahat yazdım önün için fazla bekletmeden atıyorum size
🛐🛐
"Ya öyle oldu işte. O kadar korktum ki eğer tekrar yaşanırsa ilk işim bi karakola gidip suç duyurusunda bulunmak." Yaklaşık bir saattir bizimkilere 1 hafta önce yaşadığım olayı anlatıyordum. Bi kaç gün üstesinden gelememiştim ve kimseye de söyleyememiştim.
Yankı duydukları karşısında kaşlarını çattı, "Sen dalga mı geçiyorsun? Bu şimdi söylenecek şey mi kızım. Kalk hemen gidiyoruz nereye gideceksek." dedi. Elifin de buna benzer bir şeyler mırıldandığını duymuştum. Sinirlenmek de ve endişelenmek de haklılarda ama şu anlık bi sıkıntı yoktu.
Ne kadar başta inanmasam da 1 haftadır ne taciz eden ne de beni arayan birileri vardı. Demek ki çocuk cidden salağın tekiydi ve kendi kendine oyun oynamak istemişti.
"Hayır Yankı sıkıntı yok. Emin ol aynısı olursa hemen gideceğim." dedim.
Elif de en son dayanamamış olacak ki, "Çok korkunç Vera.. bir haftadır bize nasıl söylemezsin aklım almıyor. En azından yanında kalırdık, ne bilim korkmamanı sağlardık. Her dakika evin içinde paranoyakça dolaştığına eminim." dedi. Doğru söylüyordu. Perdeler kapalı, bilgisayar kapalı, telefon kapalı. Kendime şu bi hafta da eziyet çektirmiştim cidden.
Konuyu dağıtmak istercesine omuz silktim, "Tamam uzatmayalım artık bitti gitti aklımı dağıtsanıza benim nasıl arkadaşsınız siz." Hafif kızgın çıkan sesimle Yanki tebessüm etti, "Takılalım bu akşam, hepimizin kafası dağılır. Sınavdı, dersti derken kendimize zaman ayırmaz olduk" dedi.
Elif de gülerek onayladı. Bu aralar hepimiz cidden çok yorucu bi dönemden geçiyorduk kafa dağıtıp içmek en güzeliydi
"Nereye gideceğiz?" Elifin sorduğu soruyla Yankıyla birbirimize bakmaya başladık. Yani genellikle takıldığımız bi mekan olurdu Elif bu soruyu sorduğuna göre o mekana gitmek istemiyordu.
Yankı kolunu Elifin omzuna atıp iyice kendine çekti, "Ne yani Bage gitmek istemiyor musun? Bilirsin ki hep oraya gideriz."
Elif de omuz silkip, " O anlamda demedim değişiklik olur dedik ya ne bilim belki mekan değiştiririz dedim."
Doğru söylüyordu hep aynı mekana gitmekten ben de çok sıkılmıştım. Yankı'nın sesiyle düşüncelerimden çıkıp ona baktım "Bu akşam bi çocuğun evinde parti var. Biliyorum öyle ortamlara girmeyiz ama hepimiz için güzel olmaz mı kafamız dağılır hem." dedi.
"Hangi çocuk bu?" Meraklı çıkan sesimle elinde ki telefonu açıp bi kaç yere baktı ve bana çevirdi. Bi grupa atılmış resimdi after parti tarzı bi ortamda takılacaklardı, altta yazan konuma baktığımda elit bir ev olduğunu anlamış oldum. İsim yoktu kime ait parti bilinmiyordu ya da biz bilmiyorduk.
Kafamı onaylarcasına salladım ve Elife baktım o da bu fikri sevmiş olacak ki sevimlice Yankıya dönüp saçlarını karıştı. Yankı, bu yaptığına gülüp, "Birileri bu fikri baya sevmiş olmalı." dedi.
Elif de kafa sallayıp onayladı. "Baya sıkılmıştım aynı yerden, acayip eğleneceğiz bence." son harfleri uzatıp dişlerini göstererek gülmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni | Yarı texting
Teen FictionSiz, siz olun bilgisayarınızın kamerasına bant yapıştırın, eğer yapmazsanız hayatınızın aşkıyla karşılaşabilirsiniz... Şöyle değiştiyorum... Siz, siz olun asla ve asla bilgisayarınızın kamerasına bant yapıştırmayın. Hayatınızın aşkı daha önemli... H...