Evet yine bennn sıkılmadınız demii aşıksınız bana?!!!!ig -
Çalan zil sesiyle koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladım. Azıcık dedikodu yaparız diye bizimkileri çağırmıştım.
Kapıyı açıp içeri geçmeleri için bekledim. Bir yandan da Yankı ve Elifin ayakkabılarını dışardan alıyordum, evet onların elleri yoktu. "Bu ayakkabılar dışarda kalmayacak demiyor muyum ben size." Kızgın çıkan sesimi kimse umursamamış salona doğru yürümeye başlamışlardı..
Yankı kendini koltuğu atıp yayılmış, Elif de yanına oturmuştu. "Bahçeni büyütmüşsun bana elma satsana ya." Yankı'nı mutsuz çıkan sesiyle gram üzülmedim ve ben de kendimi yanlarına attım.
"Olmaz elma bende de yok." Yalan değildi azdı elmalarım.
"Hem sapık dediğiniz çocuk bana elmas aldı."
Elif ve Yankı'nın aynı anda bana dönmesiyle dediklerimden hemen pişman oldum. Elif, kaşlarını çatmış ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibi bakıyordu. "Karşılığında ne verdin?"
"Saçmalama Elif öyle attı işte hayrına."
"Kızım senin beynin nerede? Nerede senin aklın? Bi insan neden sana bedava bir şey yapsın." Yankı haklı olabilirdi ama sonuçta ben kameramı açmamıştım.
"Neden çocuğu merak etmiyorsunuz hiç?"
"Sapık çünkü?"
"Yabancıymış, Türk değil. Benimle bi arkadaşı sayesinde konuşabiliyor."
Elif nasıl oluyor o dercesine kaşlarını kaldırmıştı. " Yani ben söylüyorum arkadaşı ona çeviriyor, bu kadar basit. Of onu boşverin de çocukla yüz yüze gelmişiz zaten biz."
"Nasıl yani gördüğümüz bir insan mı?"
"Evet hatta ilk gittiğimiz bi ev vardı ya oradan sonra eve geçerken yazdı bana. İşte yakından daha güzelsin falan diye."
Yankı kafasını iki yana sallayıp bu durumu onaylamadığını belli etti. "Engelle şu çocuğu Vera, sinirimi bozma benim."
Engellemek istemiyordum konuşması sarıyordu.
"Şimdi bu çocuk yabancı, seni partide gördü. Türkçe bilmiyor, yardım alıyor." Elif'in saydıklarıyla kafamı sallayıp onayladım, zaten bunları ona söyleyen bendim.
"Size de tanıdık gelmiyor mu?"
Yankıyla göz göze geldik o da benim gibi anlamış değildi. "Arkadaşlar salak mısınız? Cemal işte."
Nasıl Cemal, hangi Cemal ya?
Aydınlanma yaşıyormuş gibi yerimden heyecanla kalkıp, elimi alnıma vurdum. "Tabi ya nasıl aklıma gelmedi. Elif doğru söylüyor. Çevremde ondan başka insan yok ki."
Yankı hala inanmamış olacak ki kafasını itiraz edermiş gibi iki yana sallayıp, "O tatlı bir çocuğa benziyor yani ne bilim onluk şeyler değilmiş gibi."
"Ee nasıl anlayacağız?"
Elime telefonu alıp sosyal medyama girdim. Üstte ki arama çubuğuna Cemal ismini yazıp çıkan sonuçlara baktım ve bingo.
CemalDrew
"Sosyal medya hesabını buldum, mesaj atacağım eğer parti ortamları varsa söylemesini, bizimkilerle gitmek istediğimi belirteceğim. O da eğer bilinmeyense kesin orada olur veya benimle gelir."
Elif ve Yankı' da bu fikri sevmiş gibi gülümsemediler. "Oğlum çok heyecan yaptım ben, aksiyon- gerilim filminde gibiyiz." Yankı'nın söyledikleriyle gülmeye başladım, çok haklıydı ben de heyacandan altıma işeyecektim.
"Yazıyorum herkes sussun."
Veraparlak: Merhaba rahatsız etmiyorum umarım
CemalDrew: ?
"Yazık ya soru işaretinden başka bir şey bilmiyor ki napsın garibim." Yankı'nın sesiyle elime aldığım yastığı kafasına fırlattım. "Sus odaklanamıyorum."
Veraparlak: Rahatsız mı ettim?
CemalDrew: Evet?
Fazla açık sözlü..
Veraparlak: Parti varsa bizimkilerle geliriz diye yazmak istedim
Veraparlak: Yani kusura bakma cidden ayıp oldu
CemalDrew: Ben parti vermiyor
Veraparlak: Biz seninle buluşsak
Veraparlak: Eğer sen de istersen birlikte date çıkabiliriz
Veraparlak: Parti bahane gerisi şahane hahahaha
CemalDrew: Ne
Veraparlak: Buluşalım mı?
CemalDrew: İstemiyor ben
Veraparlak: Ne, istiyor musun? Tamam yarın saat 18.00 uygun mu?
CemalDrew: Yanlış mı konuşuyorum
CemalDrew: İstemiyor
Veraparlak: Ee istiyorsun işte sen de
CemalDrew: Tam tersi mi konuşuyor ben
CemalDrew: İstiyor ben istiyor
Veraparlak: Aferrrinnn sana ben de istiyor işte yarın attığım konumda ol
Enayi..
"Kanka bu çocuk olsa sence de hemen parti ortamı bulup seni götürmez miydi? Baksana senden resmen kaçıyor." Yankı, hala Cemal'in olmadığını düşünüyor ve asla da olamayacağını iddia ediyordu.
Belki de utandığı için yüz yüze gelmek istemiyordu.
Bunu, yarın daha net anlayacaktık.
CemalDrew: 🤫
2.567 beğeni 58 yorum
Isabellword: I miss you a lot babyyyy😘😘😘-seni çok özledim bebeğim
EmirDrew: Abisinin gülü gülü 🌹🌹
Erenkurt: Tşaktannnn yürüyemiyor aslan parçam benim
şimdi şöyle kiiiiii bu yeni bulduğum kişi aşırııııı Cemal vibe veriyor.
sizce????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni | Yarı texting
Teen FictionSiz, siz olun bilgisayarınızın kamerasına bant yapıştırın, eğer yapmazsanız hayatınızın aşkıyla karşılaşabilirsiniz... Şöyle değiştiyorum... Siz, siz olun asla ve asla bilgisayarınızın kamerasına bant yapıştırmayın. Hayatınızın aşkı daha önemli... H...