Ay inanmıyorum daha 2 gün oldu 1k olduk çok mu güzeliz... ❤️
Bol bol yorum yapıverin bol bol... Çok öptüm iyi okumalar.
-2023 selamı.. şu an kaç k???-
Bu bölüm biraz zaman atlaması yapacağım olanlar çok hızlı alışılmasın diye..
2 hafta sonra..
Elime aldığım çantayla Yankının arabasına doğru ilerlemeye başladım. Evet, o günden sonra bi ortama girmemiştik hepimizin bi kaç işi çıkınca ertelemek zorunda kalmıştık.
Bu arada bilinmeyen hiç yazmamıştı, artık bilinmeyen demek de ilginç geliyordu.
David hiç yazmamıştı. Belki ismi bile yalandı, bunu hiçbir zaman öğrenemeyecektim."Nereye gidiyoruz." Elif'in sesiyle omuz silkip, bilmiyorum dercesine alt dudağımı büzdüm.
"Demedin mi bok ettim her şeyi diye,plan yaptım işte. Arabaya atlayın hemen mekana gidiyoruz."
Yankıya bundan 2 hafta önce bir yer ayarlamasını söylemiştim ama dediğim gibi işler olunca, baya ertelenmişti. Bir yer bulmasının verdiği sevinçle arabanın arkasına oturdum. Ön takıntım yoktu Elifin de olmadığını biliyordum ama bu ikisi bir şeyler karıştırıyor gibi geliyordu, ondan dolayı öne oturmak istemiştim.
İkisiyle de üniversitede tanışmıştık ben görsel iletişim tasarımı 2.sınıf öğrencisiydim. Elif ve Yankı da psikoloji okuyordu. Evet bu iki bölüm zıtlığı nasıl bir aradı oldu dersek, girdiğimiz ortamlar sayesinde olmuştu.
"Çok uzak mı?" diye sordum.
Yankı dikiz aynasından göz göze geldik."Hayır 20 dakikaya oradayız."
&&
"Ya bu insanlar bu parayı nasıl buluyor?" Elifin hayret dolu sesiyle kafamı kaldırıp,
geldiğimiz yere baktım.Geçen gittiğimiz evin 3-5 katı büyüklüğünde ki bi yerdi.
"Yankı evin sahibi kim? Tanışıp evlenmem lazım, bu devirde üzecekse zengini üzsün."
Yankı omzuna elini atıp, "Söyleyemem kendime saklıyorum üzecekse zengin erkeği beni üzsün.." dedi.
Dedikleriyle Elif dayanamamış olacak ki gülmeye başladı. "İnanmıyorum sana."
Onları arkamda bırakıp kapıya doğru ilerlemeye başladım. Önümde gördüğüm güvenliklere durup arkama baktım, Yankı sorun yok dermiş gibi elini ileri doğru sallayıp "İsmini yazdırdım." dedi.
Geçen gittiğimiz yerde böyle bir şey olmamıştı ondan dolayı şaşırmıştım.
Güvenliğin yanına gelince durup ismimi söyledim. "3 kişi mi olacaktınız Vera hanım?"
"Evet, arkadaşlarımda arkada geliyorlar."
Kafasını sallayıp kapıdan çekildi ve geçmem için müsade etti. Yani bence de olması gereken bu sistemdi, eve kimin girip çıktığını ben de ev sahibi olarak bilmek isterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni | Yarı texting
Teen FictionSiz, siz olun bilgisayarınızın kamerasına bant yapıştırın, eğer yapmazsanız hayatınızın aşkıyla karşılaşabilirsiniz... Şöyle değiştiyorum... Siz, siz olun asla ve asla bilgisayarınızın kamerasına bant yapıştırmayın. Hayatınızın aşkı daha önemli... H...