İlk Ders

4.2K 304 180
                                    

Medya: Imagine Dragons - Believer piano cover by Peter Buka

İyi okumalar...
🍃

Yine aynı kabusla uyanmıştı Melissa. Etrafına bakındı, Pansy ve Daphne horul horul uyuyordu. Sonrasında saate kaydı gözleri. Sabahın altısına doğru geliyordu saat. Uyku iksiri içmek istedi ama bu olanaksızdı. Burası Prince Malikanesi değil Slytherin yatakhanesiydi. Asasını aldı.

"Lumos!" Asadan ışık belirmeye başladı. Bu büyü beş yaşında öğrendiği ilk büyüydü. O zamandan bu zamana hiç denememişti. Melissa'nın çoğu bilgisi teorikti zaten. Hiçbirini uygulayacağı bir fırsat eline geçmemişti. 'Acaba kendi malzemeleriyle iksir yapabilir miydi?'

Yatağının altından bavulunu çıkardı. İçinde uyku iksiri yapacak kadar malzeme yoktu ama Çöpleme Şurubu vardı. Bununla huzur sıvısı yapabilirdi. Gerçi dikkat isteyen ve yaşına göre oldukça zor bir iksirdi ancak Melissa yine teorik olarak iksirin her şeyini biliyordu. Uyku iksirinden daha karmaşıktı ama başka çaresi de yoktu. Belki bu iksir sayesinde kabusunun etkisinden kurtulabilirdi. Çöpleme şurubunu çıkardı. Armadillo Safrası, Kurutulmuş ısırgan ve doğranmış papatya kökleri... Armadillo Safrasını yaklaşık beş dakika kaynatması gerekiyordu.

"Şuralarda bir kap çanak bulabilir miyim acaba?" diye sordu kendine ama yoktu. 'Keşke biçim değiştirme yapabilseydim' iç çekti. Bekle, belki de yapabilirdi. Valizinden hemem Biçim Değiştirme kitabını çıkardı. Hogwarts'tan önce okumuştu kitabı ama ezberlememişti. Sayfaların arasında gezinirken sonunda aradığını buldu.

Sayfa 144: Bir cismi başka bir cisme dönüştürmek

Bu oldukça zor ve karmaşık bir büyü olup asasız, zihin gücüyle, yapılabildiği gibi asa yardımıyla yapımı her zaman daha kolaydır.

Değiştireceğiniz cismin değiştirilmesini istediğiniz cisme benzer özellikler taşıması, işinizi kolaylaştırır. Mesela, eğer bir cismi bir kadehe dönüştürmek istiyorsanız o cisimin camdan bir şey olması işinizi kolaylaştırır. Cam tabak, cam kutu veya direkt cam kullanabilirsiniz.

Ardından asanızı dik bir şekilde cisme uzatmalı ve zihninizden dönüştürmek istediğiniz nesneyi tam olarak hayal etmelisiniz. İşin en karışık kısmı buradadır. Eğer tam konsantre olmazsanız büyü ters tepebilir. Yanlış bir şey düşünmemeli veya hayal etmemelisiniz. Bunun dışında diğer bir ters tepebilme ihtimali kullandığınız cisimdir. Bu cisim hayal ettiğiniz cisimden ne kadar farklıysa büyünün ters tepebilme ihtimali o kadar yüksektir. Ayrıca bu büyünün süresi cisimden cisme göre otuz dakika ile bir saat arasında değişir. Büyüyü kullanan birisinin buna dikkat etmesi ve biçimini değiştirdiği cismi otuz-kırk dakikadan fazla kullanmaması tavsiye edilir.

"Hmm, demek ki benim bu şey için bir bardak veya benzeri bir şey bulmam gerekiyor."

Melissa asayla her yere baktıktan sonra şans eseri bir bardak bulmuştu. Yapabilir miydi? Cesaretini toplayıp asasını bardağa doğru dik bir şekilde uzattı ve kafasından cismi elinden geldiğince iyi canlandırmaya çalıştı. Bir süre bekledi. Gözlerini çekinerek açtığında gözlerine inanamıyordu! Resmen karşısında tam hayal ettiği gibi bir kazan vardı. Başarmıştı, hem de ilk seferinden. Hemen iksiri yapmaya başladı. Bu sırada kitabı ve kullandığı iksir malzemelerinin artanlarını geri valizine koymayı ihmal etmiyordu. İksirini bitirdiğinde kazan tekrar eski bardak halini aldı. Melissa bardağı eski yerine bırakıp iksiri küçük bir şişeye doldurdu.

Ardından iksiri tam ağzına götürecekken bir şey fark etti. İçinde huzursuzluk yoktu? Hatta, heyecan, mutluluk, tatmin hislerinin hepsi bir aradaydı. Gördüğü kabusu da tamamen unutmuştu. İksiri içmesine gerek kalmamıştı. İksirden yine de ne olur ne olmaz diyerekten küçücük bir yudum alıp gerisini valizine koydu. Aslında saklamıştı çünkü iksiri birinin bulmasını istemiyordu. Sonraysa yatağına geri yattı ve bir süre sonra uykuya daldı.

Snape'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin