Harry'nin Cezası (!)

3.2K 235 82
                                    

Medya: Genius

İyi Okumalar...
🍃

Melissa olayı anlamak için Harry'e baktı. Harry süpürgesi ile yerdeydi. Elinde de hatırlatmaca vardı. Profesör Mcgonagall'ın gözlerindeki öfkenin sebebini anlamak zor değildi. Koşar adımlarla gelirken

"Daha önce Hogwarts'ta böyle bir şey..." Şaşkınlıktan sanki dili tutulmuştu Profesör Mcgonagall'ın. Sonra Melissa'yı gördü.

"Miss Snape, siz neden yerdesiniz?"

"Hiç, dinlenmek için oturdum sadece." dedi yerdeki çimenlerle oynarken. Mcgonagall şüpheci bakışlarıyla ona bakarken Pansy atıldı.

"O doğru söylüyor Profesör. Melissa gerçekten hiçbir şey yapmadı."

Mcgonagall bunun üzerine tekrar Harry'e döndü.

"Nasıl yaparsın bunu? Boynun kırılabilirdi!"

"Suç onda değil Profesör..."

"Siz susun Mr. Patil."

"Ama Malfoy..."

"Yeter, Mr. Weasley. Potter, benimle gel." Potter onunla giderken Draco ve diğerlerinin yüzleri ışıl ışıl parlıyordu.

Melissa ayağa kalktı. "Bu kadar erken sevinme. Ceza almayacaktır." dedi Draco'ya. Draco anlamayan bakışlarla sordu.

"Niye ki? Hooch süpürgeyle uçan herkesin Hogwarts'tan sepetleneceğini söyledi."

"Bu bizim için geçerli sersem! Onun kim olduğunu unuttun mu? Asla Hogwarts'tan atılmayacaktır. Dumbledore korur onu."

Bu sözlerden sonra Draco'nun yüzündeki ışıltı yerini kıskançlığa bırakmıştı.

"Haklı olabilirsin." dedi sessizce.
🍃
"Gördün mü?" Akşam yemeğindeydiler şimdi. Bütün masa Harry'nin Quidditch'de arayıcı olacağını konuşuyordu.

"Doğrusu Potter'a ceza verilmeyecek teorisi bana da mantıklı gelmişti. Ama bu kadarını beklemiyordum." dedi Pansy. Melissa kafasını salladı.

"Bugün süpürgeyi iyi kullandığını inkar edemem elbet. Ama bunu aramızdan biri yapsaydı..." Draco'ya kısa bir bakış attı. "Böyle olmayacaktı. En iyi ihtimal bir ay ceza yerdik."

"Doğru söylüyorsun." dedi Draco ağzına peynirli börek atarak. "Potter işte... Torpilli, hepimizin kahramanı Aziz Potter!"

Bununla birlikte Melissa hemen suyunu kadeh kaldırır gibi kaldırdı ve Harry'nin duyabileceği bir sesle

"O zaman kadehlerimizi Aziz Potter için kaldıralım, yeni kahramanımıza!"

Harry bunun üzerine göz devirirken Draco ve Pansy de ona katılmıştı. Sonra Pansy yine yüksek bir sesle "Ah, ne kötü ceza, Quidditch oynamak. Bu ona yapılmış bir haksızlık resmen." Tekrar güldüler.

Gülerlerken Harry'nin yanlarına gelmesiyle durdu Melissa. Ayağa kalktı ve eğilir gibi yapıp.

"Aziz Potter masamıza teşrif etmiş demek. Ne büyük onur Mr. Potter. Oturmaz mısınız?" Bütün Slytherin bunun üzerine tekrar kahkahalara boğuldu. Harry sessizce

"Benden ne istiyorsun?" diye sordu Melissa'ya.

"Hakkımızı istiyorum." dedi Melissa. "Evet, doğru Draco iyi bir şey yapmadı ama sen de hatasına ortak oldun. Bak, eğer o şekilde uçarken yakalanan ben ya da bir başkası olsaydı ne olacaktı biliyor musun? En iyi ihtimalle bir ay ceza! Ne kadar iyi olduğunun bir önemi olmazdı inan bana. Sen sırf küçükken yanlışlıkla ölmedin diye bu kadar ayrıcalığa sahip olamazsın! Biz burada neyiz, eşek mi? Sırf kim-olduğunu-bilirsin-sen ailemizi öldürüp bize lanet yollamadığı için senden değersiz miyiz?"

Snape'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin