Poster by: Mavipofudukbulut ❤❤
İyi okumalar...
🍃Melissa yine kütüphanede babasının imzasını taklit ederek ulaştığı yasaklı bölümdeydi. Burada ulaştığı bir kitabın gidip gelerek kopyasını çıkarıyordu. Kitabın yarısına geldiğinde durdu. Üçüncü kat koridorunun neden yasak olduğunu anlatıyordu bu bölüm. Ama yarısı yandığından okunmayacak vaziyetteydi. Bunu kim, neden yakmıştı ki? Dumbledore... Mutlaka o olmalıydı. Sayfayı olduğu gibi defterine geçirdi ve defterini karmaşık bir büyüyle kilitledi. Bu büyüyü yedinci sınıfta öğrenmesi gerekiyordu ama o Melissa Liliana Snape'ti. Bilmemesi ayıp olurdu.
Eşyalarını toplayıp kitabı yerine koyarak yasaklı bölümden çıktı. Ödevlerini yapması gerekiyordu. Haftaya, iksir, KSKS, biçim değiştirme gibi sıkıcı ve uzun ödevleri vardı. Parşömenini çıkarıp KSKS ödevini yapmaya başladığı sırada onları gördü. Harry, Ron ve Hermione. Gözlerini devirip onları görmezden geldi ama tekrar gözleri onlara kaydığında kendisine doğru geldiklerine gördü. Yanına geldiklerinde Harry "Oturabilir miyiz?" diye sordu.
Melissa derin bir nefes verip başını salladı. "Ödevlerim var, acele edin."
Bunu duyunca Hermione "Bu ödevler mi? Ben yapmıştım, yardım ister misin?" dedi ödevlere bakarak. "Ama sen neden hiç yardımcı kaynak almadın yanına?"
"İhtiyaç duymuyorum." dedi Melissa düz bir sesle. "Ama öncelikle ben size bir soru sormak isterim."
"Sor bakalım." dedi Harry.
"Beni o gün, neden ifşalamadınız? Doğruyu söyleyebilirdiniz, gerçekleri..."
"Çünkü, Melissa," diye Melissa'nın sözünü kesti Hermione. "Eğer bunu yapsaydık bize kimse inanmazdı. O kadar iyi yalan söylüyorsun ki insanlar genelde yalan söylemeyi becerebildiğini bildikleri halde sana inanmayı tercih ediyorlar. Bunca ithamdan sonra bir de yalancılık sıfatını kaldıramazdık. Bu yüzden denemedik bile. Ayrıca ben de hatalıydım. Sana haksız bir konumdayken lanet atmamalıydım. Ödeşmiş olduk diyelim." dedi.
"Anladım. Peki konu nedir?" diye sordu Melissa.
Harry söze girdi. "Kimseye söylemeyeceksin."
Melissa "İspiyonculuk yapmayacağımı biliyorsun." dedi. "Ama çok istiyorsanız anlatmayabilirsiniz kapı orada." diye de ekledi.
"Biz..." dedi Ron. Sanki lafa nasıl gireceğini bilmiyordu. "Biz üçüncü kat koridorunu açtık."
"Ne?" dedi Melissa kısık sesle. "Delirdiniz mi, bunu nasıl yaparsınız?" Ama bir yandan da konuyu merak ediyorlardı bu yüzden onları kesmedi.
"Dur bir dinle." dedi Harry. "Nasıl olduğunu söyleyemem ama yanlışlıkla oldu."
"Ama ben tahmin edebilirim." dedi Melissa. "Gece dışarı çıkmıştınız. Filch sizi fark etti. Ondan kaçarken de yanlışlıkla oraya girdiniz. Benim mera ettiğim bu değil, içeride ne vardı ve siz nasıl kurtuldunuz ve ayrıca neden bana bunları anlatıyorsunuz?"
"İçeride üç başlı bir köpek vardı." dedi Hermione. "Tamamen balına kurtulduk. Soruna gelince, senin bize yardımcı olabileceğini düşünüyoruz. Harry nedense sana güvenmek istedi." dedi Harry'e bir bakış atarak. Melissa gözlerini devirdi.
"Pekala, peki başka ne vardı?"
"Ne başka ne vardı?"
"Aptallar, koca koridorda tek köpek olacak değil ya, onun dışında ne vardı koridorda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snape'in Kızı
FanfictionMelissa Liliana Snape... Severus Snape'in kızı. Harry Potter'la aynı sene Hogwarts'a başlarsa ne mi olur..? Book cover by: @Mavipofudukbulut ❤❤ Başlama tarihi: 20 Mayıs 2020 Bitiş tarihi: -