Soğuk Savaş

3.5K 277 103
                                    

Medya: Melissa'nın kabul mektubu & Hedwig's Theme violin cover

İyi Okumalar...

                               🍃
Melissa, Draco'nun Potter'dan hoşlanmadığını biliyordu. Ama o bile bu kadarını tahmin etmemişti. İkisi arasındaki soğuk savaş iksir derslerinde daha da şiddetleniyordu.

"Baksana!" dedi Draco duvarda asılı olan duyuruyu göstererek.

Duyuruda uçuş derslerinin ne zaman ve nerede yapılacağı ile ilgili bilgiler vardı. Doğrusunu söylemek gerekirse uçuş ve özellikle Quidditch Melissa'nın ilgisini hiç mi hiç çekmezdi ama Draco Melissa'nın tam tersi çok heyecanlıydı.

"Uçuş dersi Gryffindorlar ile olacakmış. Quidditch'te benden iyisinin olmadığını biliyorsun. Sonunda kendimi o Potter ve sefil arkadaşlarına gösterebileceğim."

"Draco sence de birazcık abartmıyor musun? Azıcık..." diye sordu Melissa.

"Sen neden bahsediyorsun kardeşim?" diye sordu Draco Melissa'ya dönerek.
"Yoksa bana inanmıyor musun?"

"Ne alakası var? Sadece bu kadar hırs iyi değil diyorum. Zaten iyiysen bu mutlaka ortaya çıkacak. Seneye de Quidditch takımına girersin. Böyle yapmana gerek yok." dedi Melissa açıklayarak.

"Merak etme." dedi Draco. "Yakında herkes görecek zaten..."

Draco gerçekten uçuş dersleri başlayana kadar susmak bilmedi. İnsanlara kıçından uydurduğu hikayeleri anlatıp birinci sınıfların Quidditch takımına alınmadığından yakınıp duruyordu. Pansy ve Draco'ya aşık olan birkaç Slytherinli kız onu ilgiyle dinlerken Melissa her seferinde oradan kaçmanın bir yolunu aramaktan yorulmuştu.

Sadece o da değildi. Seamus Finnigan ve Ron Weasley de kendilerini dinleyen çıkarsa bazı masallar anlatıp duruyorlardı. Bununla birlikte büyücü ailelerinden gelen herkesin Quidditch'ten söz etmesi Melissa'nın canını sıkıyordu. Çoğu zamanını Kara Gölde violin çalarak ve kütüphanede araştırma yapmakla harcıyordu.

Uçmaktan korkuyor değildi aslında. Sadece uçmayı saçma buluyordu. Sık sık kendine 'cisimlenmek ve uçuç tozu gibi icatlar varken neden saçma bir oyun uğruna uçmak isterler anlamıyorum.' diyordu.

Hermione ise sanki uçmaktan korkuyor gibiydi. Melissa bunun sebebini uçuşun ezberlenecek bir şey olmadığına bağlıyordu. Bunu Hermione'nin çaresizce 'Çağlar boyu Quidditch' kitabını ezberleyip kahvaltıda herkese okumasıyla anlamıştı. Gerçi Neville dışında kimse doğru düzgün dinlememişti onu. Bu yüzden de postanın gelişiyle bu söylevin kesilmesine çok sevinmişlerdi.

Draco'nun Guguk kuşu hep şeker kutuları getiriyordu evinden. Harry'e pek bir şey gelmemesinden olsa gerek Draco bunları Harry'nin gözüne soka soka açardı. Melissa'ya ise baykuşuna çaldırdığı gazetelerden başka pek şey gelmiyordu. Sadece bir keresinde babasından istediği mürekkebi getirmişti kuşu. Melissa ise pek takmazdı mektup işini. Bu yüzden de pek üzülüyor sayılmazdı. Neville'e ise büyükannesinden hatırlatmaca gelmişti. Ancak pek çok kişi bunun varlığından haberdar olmadığı için açıklamak zorunda kaldı Neville.

"Buna hatırlatmaca denir. Büyükannem her şeyi unuttuğumu bildiği için göndermiş. Eğer bunun içindeki beyaz duman kırmızılaşırsa..."

Snape'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin