0.20

344 32 27
                                    

📌Bu bölümün ithafı: ariseyla

Biri:Baya aradım

Biri:Ama bilmiyorum Tuna

Biri:Özür dilerim

Tuna:Önemli değil

Tuna:Gidecek zaten bugün

Tuna:Kalan vakitlerinde yanında olmalıyım üzgünüm

Tuna:Görüşürüz

Biri:Umarım..

Bizimkileri sonunda arkada bırakıp koştum.Uçağa yetişmeliydim!Ama bizimkiler yüzüden geç kalkmıştım.

Hemen taksi çevirip havalimanının yerini söyledim.Hızlı gitmesi için amcayı gazlayıp dışarıyı izledim.Geldiğimizde koşarak uçağa uçtum.Yetişmeliydim!

Bütün kontrollerden geçip uçağa bindim.Sonunda, yetişmiştim.

Yaklaşık 10 dakika vardı.Kulaklıklarımı takıp müziği açtım.Şarkının melodisine bıraktım kendimi.Ama bu, birinin kulaklığımı çıkarmasıyla son buldu.

"Sen kimsin?"

"Ben, Anıl'ın kuzeni.Pera, lütfen gitme.Deneyelim lütfen.Seni asla üzmem ve onu unuttururum.Yalvarırım sakın, gitme."

"Üzgünüm, gitmeliyim."

"Pera, lütfen."

Doğru olabilir miydi?Tuna'yı silebilir miydim kalbimden?

"Ya unutmazsam?"

"Söz veriyorum, unutacaksın."

Elini bana uzattı ve gülümsedi burukça.Belki unuturdum ha?

Belki dinerdi acılarım?Ya emin değilsem?Ya istemeden beni seven çocuğu da kırarsam?

Elini tuttum ani bir şekilde.Unuturdum, unutmalıydım.Bana baktı ve gülümsedi.Bende ona gülümsedim.Uçaktan yavaşça indim ve bizi bekleyenlere gülümsedim.

Tuna, bize mi gülüyordu?

Kalbimin acısıyla duraksadım.Daha adını bile bilmediğim, beni seven çocuk (!) hızlıca belimden tuttu.

"Pera, iyi misin?"

"İyiyim iyiyim, bir şeyim yok."

Kendimi toparlamalıydım.Tuna'yı en çabuk zamanda unutmalıydım.

"Adını sorsam?"

"Koray."

Gülümsedim ve elini daha sıkı tuttum.Tuna'ya bakmamak için büyük bir özen gösteriyordum ama pek de başarım yoktu.

Tuna'ya yine baktım ve elimize bakıp kaşlarını çattığını gördüm.Kıskanıyor muydu?

İçimden evet, evet diye dua ederken Anıl konuştu.

"Gözümüzün önünde el ele tutuşmasanız mı?"

Koray bana baktı ve gülümsedi yine.

"Her zaman böyle olacak.Alışın."

Tuna, Koray'a ters bakışlarını atarken tırstım.Kavga olmamalıydı.

"Tamam Koray.Herkesin içinde yapmayalım."

"Peki Pera'm."

Pera'm?

Sahiplenici ek mi var orada?

Gece Güneşi:TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin