Artık bitmişti.Artık tamamen yanlızdım.Kimse yoktu yanımda, hayatımda, arkadaşlığımda.
Okula son 6 gün gidecektim ve sonra, hayatım düzene girecekti.Umarım..
✩
Spotify'dan "ben hep yükseğim" playlistine girip karışık çala bastım.Günde neredeyse 10 kez dinliyordum şarkılarını.
053*:Niye engelledin beni?
053*:Ne yaptım ben sana?
053*:Kafana göre gelip kafana göre gidemezsin bilinmeyen
Biri:Sana her şeyi anlattığımı düşünüyorum Tuna'm
Biri:Lütfen, yazma
053* sayılı numarayı engellediniz.
✩
"Gitme Pera."
"Zorundayım, onun için."
"Zorunda falan değilsin, anla artık!"
"Anıl, kurcalama.Gideceğim."
"Son 6 gün mü?"
Kafamı salladım yavaşça.Arkadaşlarımı yanlız bırakacaktım ama onların gözünün önünde duramazdım.İkisinin birlikteliğini izleyemezdim öylece.
"Pera, konuşabilir miyiz?"
"Ne var Lalin?"
"Gitme.Ben Tuna'yı sevmiyorum."
"O seviyor."
"Sevmiyor, sevmemeli."
"Karışma!"
"Ben Tuna için seni feda edemem Pera.Sen benim küçüklük arkadaşımsın, her anımı paylaştığımsın.Lütfen, gitme."
"Ya gerçekten seviyorsa?"
"Sor ona.Çık karşısına."
"Yapamam."
Çıktım yukarı ve sınıfa girdim.Edebiyat dersi birazdan başlayacaktı.Ve dinlemeliydim.Edebiyat dersinde çok hatalarım vardı.
Zil çalıp hoca içeri girdiğinde ilk defa dikkatle dinledim.Sorunlan sorulara cevap verip deli gibi not aldım.Sınıfın ineği benden not istedi bir ara.Ama aldırmadım.Eğer bir şeye odaklanırsam Tuna'yı düşünmezdim.Değil mi?
Teneffüs zilini duyunca ne hissedeceğimi şaşırdım.Gonca ve Lalin'in koluna girip dışarı çıktık.Onlardan önce koşup banka oturdum.Ayaklarımı sallayarak ritim tuttum.
Gonca ve Lalin de yanıma gelip oturdurlar.Ben odaklamış ayaklarımı sallarken bir ses duydum.
"Umut buradayız!"
Kafamı kaldırıp Lalin'e baktım.Bakışlarını takip edince Tuna ve tayfası çarptı gözüme.
Onlar buraya mı geliyor?
"Ben gidiyim, hem güneşten bunalmıştım."
Giderken kolumu tuttu bir el.Güvenceyle sıktı yavaşça.Anıl'a ve kolumu tutan eline baktım.
"Bunaldım Anıl, sınıfa gideceğim."
"Kaçma Pera."
"Ama.."
"Lütfen."
Kafamı salladım ve eski yerime oturdum.Tuna'nın bakışları yine ben ve Anıl'a kayınca gülümsedi yeniden.
Gözümü devirdim oma dönük bir şekilde.Dile getirmenin zamanı gelmemiş miydi?
"Beni Anıl'la yakıştırmayı bırak."
"Seni onunla yakıştırmıyorum."
"O zaman neden sürekli bize bakıp gülümsüyorsun?"
"Arkadaşın olarak hatta kardeşin olarak söylüyorum, sadece tatlı duruyorsunuz."
Kardeş?Arkadaş?
Söyleyin bana, kalbim neden bu kadar acıyor?
"Senin tavsiyelerine ihtiyacım yok Tuna.Bizi yakıştırmayı da bırak."
"Sen rahatsız oluyorsan, bir daha düşünmem."
İyi olur Tuna'm.Çünkü sen böyle yaptıkça, bizi Anıl'la yakıştırmakla kalbimi daha çok acıtıyorsun.Yakında, herşey sona erecek Tunatabi'm.Ben ve acılarım sessizliğe gömülecek, ve sende mutlu olacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi:Texting
Genç Kız Edebiyatı053*: Çayımı şekersiz seni bensiz bırakmam 053*: Ama sıkıntı şu 053*: Ben çayı şekersiz içiyorum 053*: Hayat bile istemiyor bizi ühü