053*:Ne yapıyorsun be
053*:Pişt
053*:Kesicem ben o Defneyi
053*:Bakışına bak embesilin
053*:Yiyecekmiş gibi bakıyor orangutan
Tuna:Bakmak suç mu yani
053*:Hoşuna mı gidiyor Tunatabi?
Tuna:Hoşuma gidiyor
053*:Pardon da
053*:Götünle konuşmuyorum o niye kalktı
Tuna:KKSXUSYXKSYXKSXY
053*:Sen gül Tunatabi
053*:Ama unutma
053*:Son gülen bok güler
Tuna:KYDKZYSKYSKS
✩
"Lan Lalin, bak bir. "
Oyuncak ayısıyla bana döndü.Bu oyuncak ayı ne zamandır beri elindeydi?
"Efendim Peraşkım."
"Güzel yazmış mıyım?"
Bir süre ekrana baktıktan sonra elini uzatıp çikolatalı sütünü aldı.İçip okumaya devam etti.Bir anlık duyduğum küçük kıkırdama ile yüzüme gelen süt bir oldu.Lalin yüzümü süte çevirmişti.
Hala kıkırdamaya devam ederken utanarak bana baktı.İçimdeki anlamsız duyguyla olduğum yerde gülme krizine girdim.Lalin ve ben deli gibi gülüp yeri boylarken önümde iki çift ayakkabı gördüm.
"İyi misiniz?"
Lalin çocuğa baktıktan sonra önüne dönüp değişik bir ses çıkardı.Bir anda çocuğun yüzüne bakarak gülmeye başladı.Arkadaşlarım diye demiyorum, deliydik.
"Tut elimi."
Lalin çocuğun eline uzun bir bakış attıktan sonra hiç bitmeyecek olan gülme krizimi başlattı.
"Eline bakım mı yapıyorsun sen?"
Çocuk afallayıp bana baktı.Deli gülüşümü garip bir tavırla izledi.Biz hala gülerken çocuğun da gülmeye başladığını gördüm.
"Yeter kalkın hadi."
Gonca gözlerime baktı ve uyarırmışçısına sağını işaret etti.Kafamı yavaşça çevirdikten sonra bizimle gülen çocuğun yanında Tuna'yı gördüm.Lalin'e bakarak gülüyor, hatta onunla konuşuyordu bile.
Gözlerini bana doğru çevirip elini uzattı.
"Kalk hadi, dizin batmış."
Elini tutarak ayağa kalktım ve yüzüne boş boş bakmaya başladım.
"Dizlerindeki toprağı temizleyecek misin?"
"Teşekkür ederim, beni kaldırdığın için."
"Önemli değil."
Gonca ve Çınar bize doğru baktı.Çınar yavaşça Gonca'nın kulağına yaklaşıp bir şeyler fısıldadı.Aniden Gonca'nın kahkaha atmasıyla bütün gözler onlara döndü.
"Çok özür dilerim, şakalaşıyorduk."
Bizimle gülen çocuk bana doğru yaklaşıp elini uzattı.
"Umut ben."
Uzattığı eli sıkıp memnun olduğumu belirten bir gülümseme takındım yüzüme.
"Pera ben de."
Lalin kendi başına ayağa kalkıp dizlerini silkeledi.
"Niye kimse kaldırmadı beni?"
"Elime bakım yaptığımı söylediğin için olabilir mi?"
"Yapmıyor musun?"
"Yapmıyorum."
"At yalanını, seveyim inananı ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi:Texting
Literatura Feminina053*: Çayımı şekersiz seni bensiz bırakmam 053*: Ama sıkıntı şu 053*: Ben çayı şekersiz içiyorum 053*: Hayat bile istemiyor bizi ühü