0.35

338 28 15
                                    

📌Hiç soru gelmedi o yüzden moralim çok bozuk :(

Üstümdeki gökyüzü mavisi elbiseyi o kadar beğenmemiştim ama Gonca zorlamıştı.Üstümde şeker gibi durduğunu ve makyajsız bile güzel olduğumu söylemişti.

Bu beni bir açıdan mutlu etmişti ancak Tuna'nın aklındaki kız hakkında kafayı çok bozmuştum.Sürekli ihtimalleri düşünerek hareket ediyor, aklıma gelen bazı ihtimallerle ayrı bir dehşete düşüyordum.

Ancak sonunda bazı baskılara dayanamayıp Gonca'nın beni akşama hazırlamasına izin vermiştim.Başıma büyük bir bela almıştım çünkü Gonca beni bir kaç saat rahat bırakmayacaktı.

Yarım saattir elbise deniyorduk ve şimdi bu mavi elbiseye zar zor karar kılmıştık.

"Gonca elbise denemekten yoruldum."

İsyan edercesine kurduğum bu cümleyi alayla karşıladı.

"Daha çok iş var çok, kalk hadi."

Beni koltuğa otuttururak yüzüme baktı uzun süre.

"Sence kırmızı ruj mu yoksa pembe mi?"

"Dudak parlatıcısını yeğlerim."

"Bak o da olur."

Eline aldığı parlatıcıyı güzelce sürerek  hafif bir de pudra ekledi.

"Ek bir şeye gerek yok bebeğim, sen makyajsız da güzelsin de ben sadece renk kattım."

"Teşekkür ederim aşkım."

(Tek bir seferlerine gözünüzde canlanması için fotoğraf koyuyorum."

Çok sıkılmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok sıkılmıştım.Daha yeni gelmemize rağmen Tuna'yı etrafta göremiyordum ve bu çok can sıkıcıydı.

Acaba şuan o kızın yanında mıydı?

Bu düşünceden sıyrılıp rahatlamaya çalıştım.

Nasıl olsa bugün herşeyi öğrenmeyecek miydi?

"Pera!"

Arkamı dönerek kalabalıkta sesin sahibini aradım gözlerimle.

Görünce gülümsedim hızlıca.Buradaydı işte, benim yanımda.

"İlk şarkı başladığına göre, benimle bir dansa var mısınız güzel hanımefendi?"

Gözlerinin içinin parladığını fark edince gülümsedim.Uzattığı elini tutup sahneye yürüdüm.

Elini belime koymadan önce şarkıyı ayarlayan görevliye bir işaret bıraktı.Elini belime koyduğunda müzik yavaş bir ritimle başladı.

"Çok çok güzel olmuşsun Pera."

"Teşekkür ederim, sende."

"Bende?"

"Yani güzel değilsin tabii.Yakışıklısın hem de oldukça yakışıklısın."

"Biliyorum teşekkürler."

"Götünle konuşmuyorum o niye kalktı?"

Bu sefer, cidden sıçtım.

"Dur bi' dakika ne?"

Elimi tutup bahçeye doğru koşarak sürüklemeye başladı.Bahçeye gelene kadar atan kalbimi duydum nedense.

O kadar sesli ve gürültülü bir yerde kalp sesimi duymak?

"Otur."

Emir veren sesi utanmama ve korkmama sebep olurken çalıştığım zamanlar aklıma geldi.

Sakin ol Pera, ve doğruları söyle.

"Biliyorum belki beni sevmiyorsun.Hatta aklında başka bir kız var ama ne olursa olsun, sen kimle olursan ol seni kalbimin en içlerine kadar sımsıkı saklayıp sevmeye devam edeceğim Tunatabi'm.Ben o ürkek, korkak ve cesareti olmayan anonim.Karşındayım, bütün cesaretimle.Seni ilk gördüğüm o andan beri seviyorum.

Bütün samimiyetin, bütün sevecenliğin ve bütün kalbinin içtenliğini benimle paylaşmak ister misin bilmiyorum ama ben seni en derinlerine kadar seviyorum Tunatabi'm."

Tuna durdu bir süre.Korkan ve  sarsılan bedenim titriyordu.Ellerim soğumuştu sanki korkudan.Kalbim Tuna'nın anlattığı gibi atmayı bırakmıştı sanki.

İşte o an anladım.Bazen bir insanın sözcükleri bile, sizin koca bir hayatınızı mahvedebilir.

Gece Güneşi:TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin