0.21

330 32 8
                                    

Koray yanıma daha da büzülüp elimi tuttu.Anıl'ın evindeydik ve bizimkileri bekliyorduk.Koray mayışmış bacağımda uyuyordu.Elimi daha sıkı tutup gülümsedi.

2 gündür çıkıyorduk ve mutluydum.Koray her şeyi bana unutturabiliyordu.Ama Tuna'yı kalbimden hala silememiştim.

Koray elimi alıp saçlarının arasına koydu.Gözleri kapalıyken dudağını büzdü.

"Saçlarımı okşa Pera'm."

Hafifçe, canını acıtmadan okşadım saçlarını.Kapı sesi gelince bize bakarak kapıyı açtı Anıl.Bizim çıkmamıza çok sevinmişti.

Tuna içeri girdi gülümseyerek ve bize baktı.

"Çifte kumrular da uyuyormuş."

"Böyle dememen konusunda anlaştık Tuna."

"Tamam yirmi kere söyledin."

Önümdeki koltuğa oturup bizi izlemeye başladı.

"Çok tatlısınız."

Koray daha çok gülümsedi ve saçlarını okşayan elimi tuttu.

"Seni çok seviyorum Pera'm."

İkinci kapı sesinin ardından bizim tayfa içeri akın etti.Koray yerinde doğruldu ama elimi bırakmadı.

"Sizi buraya ne için çağırdığımı biliyorsunuz."

Hepimiz Anıl'a mal gözlerle bakıyorduk.Bu mal bize hiç birşey söylememişti ki.

"Kutsal DC oyununa, hoşgeldiniz."

"Anıl çevir şunu yoksa ben senin kafanda çevireceğim."

Anıl şişeyi çevirdi ve emin olmak istercesine bize baktı.Şişe Tuna ile Lalin arasında durunca merakla izlemeye başladım.

"Doğruluk?"

"Tabiki."

Tuna oyuna korkak adımlarla giriş yapmıştı.Ama ne tür bir sorunun geleceğini bilmiyordu.

"Buradan bir kızla evlenmek zorundasın diyelim.Kim olurdu?"

"Bu da soru mu Lalin.Tabiki de Pera olurdu."

Zafer edasıyla gülümsedim ama dışarıya çaktırmamaya çalıştım.

Bu sefer Tuna çevirdi ve durmasını beklemeye başladı.Şişe ben ve Çınar arasında durunca gülümsedim.Çınar ne tür sorular soracağımı iyi biliyordu.

"Cesaretlik dediğini duyar gibiyim Çınar."

"Çünkü öyle diyeceğim."

"Açık ve net diyorsun ha?"

Gece Güneşi:TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin