İthaf:_banaSilade_♥️
📌Diğer adminin yani Beyza aşkımın yazdığı Öfkeli Civciv kitabını da okursanız çok seviniriim
Koray'dan
Eslem'le olma konusunda neredeyse iki saattir düşünüyordum ancak hâlâ mantıklı bir sonuca varamamıştım.
Benim gibi onun da üzülmesini istemiyordum ancak onu reddetmek de istemiyordum.
Eslem'le mutlu olabilir miydik bilmiyordum ama Pera'ya âşıktım.
Belki de kabul edip Pera ile Tuna'nın mutlu olmalarını sağlayabilirdim.Pera'dan vazgeçemesem bile onun mutluluğu kalp acıma merhem olurdu.
♡
"Eslem!"
Yürümeyi bırakıp arkasına baktı.Beni görünce utanıp önüne döndü ve elleriyle yüzünü kapattı.
Bu hali gözüme tatlı gözükürken gülümsedim hafifçe.Sağdaki bankta oturan garip giyimli 3 kadını görünce kaşlarımı çattım.
Dur bi dakika!
Pera, Gonca ve Lalin bizi mi gözetliyorlardı?
En soldaki kalkıp önüme geldi.Elimi elinin üstüne aldı ve tepkime baktı.
"Lan bu da bakım yapıyor eline."
Ortadaki hızla ayağa kalkıp Eslem'e el salladı.Sonra hızlıca bana dönüp elimi tutan kadına baktı.
"Hassiktir run!"
Üçü birden koşarken Eslem tatlıca gülümsedi.
Benim ona baktığımı görünce yine utanıp önüne döndü hemen.
"Ben sana birşey diyecektim."
"Dinliyorum Koray."
Utangaç tavırları daha çok gülümsememe yol açarken diz çöktüm.
"Benimle çıkıp acılarıma merhem olur musunuz madam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi:Texting
ChickLit053*: Çayımı şekersiz seni bensiz bırakmam 053*: Ama sıkıntı şu 053*: Ben çayı şekersiz içiyorum 053*: Hayat bile istemiyor bizi ühü