Bölüm ithafı zeyneplendinbro adlı kişiye ait♡
Koray şişeyi ıslak elleriyle çevirip yanıma oturdu.Saçlarıma eline daldırıp oynamaya başladı.
Çok mu yaklaşıyordu sanki?
Tuna ve bana gelince korktum bir an.Bana soracaktı ancak ne diyeceğimi bilmiyordum.En iyisi doğruluktu.
"Sen sormadan söylüyorum, doğruluk."
"Güzel, tam istediğim cevap."
"Koray'dan önce bana anlattığım çocuk, hani şu gitmene sebep olan.Kim?"
Bitmiştim, bitmiştim, bitmiştim.
Sensin diyemezdim.Ne yapmalıydım?
Gonca ve Lalin plan yapmaya çalışırmışçasına aynı anda ayağa kalktılar.Çok sevdiğim arkadaşlarım hiç bir bok yapamadan en baştan oturdular yerlerine.
O zaman neden kalktınız mallar?
İguana Tuna bana bakıp gülümsedi.
"Cevabını alabilir miyiz güzelim?"
"Beni zorlama Tuna, sana özel söylesem?"
"Bana özel ha?"
"Evet, bir sakıncası mı var?"
"Kabul."
Koray bana bakıp kaşlarını çattı.Kulağıma yaklaştı ve ellerimi tuttu.
"Bana da söyleyecek misin sevgilim?"
"Koray, lütfen."
"Bana herşeyi anlat sevgilim.Saklama."
"Peki."
Artık çok sıkıyordu.Daha 2 gün olmuştu ama çok rahatsız ediciydi.Ama sevme ihtimalime karşı ayrılamıyordum.
Koray'ı kullanıyormuş gibi gözüküyordum ve bu çok kötü bir düşünceydi.
Ben böyle bir insan değildim.
Koray ani bir şekilde ayağa kalkıp bana baktı.Ne oluyordu?
"Biliyorsunuz ki Pera'yla sevgiliyiz.Ancak ona düzgün bir şekilde teklif edemedim.Sevdiğim, benimle karşılıklı bir sevgiye var mısın?"
"Koray.."
"Evet Pera'm?"
Neden?
Neden bugün bu kadar üstüme geliniyor?
"Zaten sevgiliyiz.Cevap vermeme gerek yok."
"Ben, bir cevap daha istiyorum."
Zorluyor.Çok zorluyor sınırları.
Dayan Pera, dayan.Sakın ama sakın patlama.Sakin ol, birazdan eve gideceksin.
"Ben seni sevmiyor olabilirim Koray.Benim kimi sevdiğimi sen de çok iyi biliyorsun.Tek istediğin benim seni sevmem.Ama özür dilerim olmuyor, yapamıyorum.Kalbim onu seçti.Seni sevemiyorum, onu unutamıyorum.Onsuz bir hiçim.."
Gözlerinin içine baktıktan sonra nefret ettim kendimden.Kalbini kırmıştım, incitmiştim.
"Duygularını incitmek istemiyorum Koray.Ben, ben Tuna'yı seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi:Texting
ChickLit053*: Çayımı şekersiz seni bensiz bırakmam 053*: Ama sıkıntı şu 053*: Ben çayı şekersiz içiyorum 053*: Hayat bile istemiyor bizi ühü