0.05

458 45 16
                                    

Biri:Bak sana yemin ederim

Biri:Yolarım ben bu Defneyi

Tuna:Yolsana hadi ;)

Biri:Sen istedin :)

"Gençler çıkışta olay var toplanın."

Lalin koşarak yanıma geldi.

"Nerede olay"

"Orada bok"

Gonca bana doğru yaklaşıp sırıttı.

"Yine kimi dövüyoruz."

"Bizim paçoz var ya."

"Hani şu sakız olan."

"Çıkışta görüşürüz bebeğim."

Son derse girip biyoloji hocasını dinlemeye başladım.O kadar çalışkan değildim ama derslerim yine de iyi denilebilecek türdendi.

Biyoloji notlarını hızlı hızlı geçirirken sırtımda kalem hissettim.

"Pişt."

Sesli bir şekilde öksürüp şifremizi belirttim.Bu susmasını gerektiren bir uyarıydı.

"Sence şuan susmam umrumda mı Pera?"

"Lan Lalin."

"He"

"Sen ne zamandan beri ciddi ciddi konuşuyorsun?"

"Hep Umut yüzünden."

Aklıma gelen düşünceyle yüzümü buruşturdum.Cidden tek sap ben miydim?

"Sevgili misiniz?"

"Tam olarak sayılmaz ama, flört gibi."

Sesli bir şekilde uflayıp önüme döndüm.Önüme döndüğüm an biyoloji hocasının ters bakışlarına maruz kaldım.Hayır yani, konuşmak suç muydu?

Aslında, evet.

Gizlice telefonumu çıkarttım ve sıranın altına koydum.Çaktırmadan açmaya çalışırken bir ses duydum.

"Hocam Pera telefonuna bakıyor."

Orangutana bakarken telefonumla kısa bir bakış yaşadım.Onu kaybedemezdim.

"Bana bak.Senin de derste hocanın fotoğrafını çektiğini biliyoruz, sus istersen."

"Susmayı düşünmüyorum."

"Sen bilirsin."

Gülerek önüme döndüm.Defne'yse yapacaklarımdan korkuyordu.Zaten onu çıkışta dövmeyecek miyim?

Ama bu ona yetmezdi, yetmemeliydi.

O kadar kötü bir insan değildim, sadece etrafına kötü davranan insanlara dersini veriyordum.

Zil sesini duyduktan sonra herkesin çıkmasını bekledim.Lalin'e Defne'yi tutması için işaret vermiştim.Herkes çıktıktan sonra Gonca hocanın yanına gitti.

"Hocam."

"Evet Gonca."

"Biz ders çalışacağız da çıkarken kapıyı kitleyebiliriz."

"Ben kütüphane de olacağım Gonca, kitleyebilirim."

"Peki hocam siz bilirsiniz, ben zahmet etmeyin diye demiştim."

Gonca ters psikoloji uygulayarak insanları ikna edebiliyordu.Bir kaç kez bende denemiştim ama başarılı olabildiğim kesinlikle söylenemezdi.

Gece Güneşi:TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin