Hocadan anahtarı aldıktan sonra kapıyı kitledi Lalin.Defne'yi kenara sıkıştırırken yüzüme alaycı bir gülüş yerleştirdim.İçimden yapacaklarımı düşünürken kapı sesli bir şekilde tık tıklandı.Lalin yerinden zıplarken ben haraket bile etmiyordum.
"Kapıyı açın!"
Defne'nin yanına yaklaştım ve güldüm seslice.
"Eğer ki şikayet edersen, ne olacağını biliyorsun."
Lalin çantasına uzanıp iki tane test kitabı çıkarttı.Birini Defne'ye uzatıp yüzünü buruşturdu.Eve gelince test kitabını 10 kat ıslak mendille sileceğini biliyordum.
"Al şunu çözüyormuş gibi yap."
Gonca'yı yanına çağırıp kalem çıkardı alelacele.Bende anahtarı alıp kapıyı açtım.İçeri Tuna'nın, Umut'un, Anıl'ın ve Çınar'ın girdiğini görünce korktum nedensizce.
"Ne yapıyorsunuz burada?"
Tuna bana şüpheci bakışlarını atarken Lalin'e baktı yavaşça.
"Size ne?"
Lalin cevaba atlamıştı.Tuna onu ben sanmakta haklıydı.
"Defne'ye dokunamazsınız."
"Test çözüyoruz, bizim onunla derdimiz yok."
Gonca'nın dediğine yüz ifademle hak verdim.Tuna'nın bakışları bu sefer bana dönmüştü.
"Evet, test çözüyoruz."
Defne bunu söylerken alaylı bir şekilde söylediği için Tuna'nın şüphelendiği apaçık ortadaydı.Ona bunun hesabını soracaktım.Bunu o da çok iyi biliyordu.
Tuna memnun olmuş gibi baktı yüzümüze.
"O zaman bizde çözeceğiz."
"Tamam, gelin."
Umut hemen atlayıp oturdu yanıma.Tuna'nın yanıma gelmek için hareketlendiğini gördüm bir an.Umut'a içimden sövdüm yavaşça.
"Hangi konu?"
"Biyoloji."
"Anlatabilirim."
"Fotosentez konusunda takılıyorum."
Bana anlatırken dudağıma baktı yavaşça.Olacakları çok iyi tahmin edebiliyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi:Texting
Genç Kız Edebiyatı053*: Çayımı şekersiz seni bensiz bırakmam 053*: Ama sıkıntı şu 053*: Ben çayı şekersiz içiyorum 053*: Hayat bile istemiyor bizi ühü