0.32

296 23 6
                                    

Hocanın geldiğini görür görmez sırama koştum.Arkamı döndüğümde Tuna'yı gördüm.Bana bakıp göz kırptı, sonradan da gülümsedi.

İyi not alacağını falan mı sanıyordu bu aptal?

"Sınavınıza başlayabilirsiniz.Kopya çekebilirsiniz, ancak görürsem okul değiştirmeye kadar yolu var bu işin.Yerinizde olsam riske atmazdım.Başlayın."

Daha 15 dakika geçmişti ki birkaç soruyu anca yapmıştım.Gonca hemen yan sıramdaydı ama hoca da gözümüze gözümüze bakıyordu.Silgimi düşürmüş gibi yapıp Tuna'nın sırasının altına geldim.

"Şu hocayı oyala lan bi."

Yine sırama geçip çaresizce beklemeye başladım.Arkadan ses duyulana kadar.

"Hocam Ahmet kopya çekiyor.Sırasının altına bakın."

Hoca kalkıp en arka sıraya giderken çoktan bir kaç kişi kağıtları değişmişti.Gonca ikimizinkinide alıp değiştirdi hemen.

"Yanlış görmüşsün evladım, sınavınıza devam."

Hoca öne doğru ilerlerken Ahmet ve Tuna yumruk çakıştı.Kesin anlaşma yapmışlardı.

Adımı soyadımı yazıp beklemeye başladım ki Lalin sınavını verip dışarı çıktı.Çıkmadan önce minik bir göz kırpma ayrı bir konuydu.

Telefonu çıkarıp mesaj attım.Asıl kopya şimdi çekiliyordu.

"ALLAAAAAAH"

Dışarıdan gelen ses ve ardındaki kavga sesleri ile hocanın hedefi bu sefer koridor oldu.Gitmeden önce kısa bir bakış yolladı herkese.

"İsteyen yazsın:1A 2C 3A 4D 5B 6B 7C 8A 9B 10C 11D 12A 13D 14A 15C"

Bir kısmı yanlıştı, sınıf sınavdan sonra ağzıma edecekti, emindim.

Teşekkür seslerinden sonra hoca geldi ve herkes sırayla kağıtlarını teslim etti.Teşkilat kurmuştuk resmen.

Gece Güneşi:TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin