Yukarıda ki müziği açarak okumanızı daha da keyiflendirin♪İyi okumalar ^^
...................................................................................
° Kavga Pt.1 °
"Kavgalarına çomak sokacağız..."
_______________________________________________
• MİRA •
"Şu bukelemun, habeş maymunu suratlı,yüksek dereceli öküz ve ayılara şimdiden niye intikam alıyoruz ki?" Asya'nın o anda ki heyecanlı havayı bozması ile hepimiz ona döndük.
"Ne bu sanki 'Görevimiz Tehlikede' ki gibi, bi heyecan müziği eksik anasını satayım." Hepimiz kahkahalar ile gülmeye başlayınca gözlerimi gülmektek kıstığımda ki açık aralıktan görebildiğim kadar olan Asya'ya bakınca gözünü devirdiğini görmüştüm.
"Ayy!.. tamam, yeter! Gülmeyin be! O hayvanları saymak için neler çektim daha yeni biliyor musunuz!?" Cemre sağ elini Asya'nın omzuna atıp konuştu.
"Ay bu kıza benim lafım çok uydu! Bir daha söylesene 'Anasını satayım' " Cemre'nin son kelimeyi bastırarak söylediği anda daha çok kahkaha atmaya başladık.
Ada "Aslında onlar için bir cümle bile fazla gelir ama, gerçekler işte!" Kahkahaların arasından konuşmaya çalıştı.
"O zaman bizede bu hayvanatlara bir ders vermek düşer," cümlemi yarıda kesip derin bir nefes aldım ve cama doğru kafamı çevirip Bora ve çetesine baktım.
"Kavgalarına çomak sokucağız..."
Asya " İnşallah onlar bize sokmadan, bu işi yaparız." Bu sefer bütün sınıfın otomatik kahkaha atması ile Asya'da söylediği cümleyi komiğe alıp o da kahkaha atmaya başladı ve bizde ortama eşlik ettik.
Kahkalarımızın daha çok yayıldığı sınıfta ders zilinin çalması ile aynı anda sınıfın kapısına nöbetçi öğrenci gelmişti. Sınıfa "3 tane dersiniz boş" dediğini duyunca bütün sınıf kahkahaların arasından sevinç gösterisi yapmaya başlamışlardı. Biz 4'ümüz ise bu zamana denk gelmesine önce sevinip sonra hemen sınıftan çıkmıştık. İlk işimizi plan kurmak olduğu için kızlar lavabosuna giriş yapıp bütün kabinleri kontrol etmeye başladık.
Cemre "Burada da kimse yok, özetle lavabo bize ait şuan!" Diye bağırdığında son kabinide kontrol ettiği yerden gelip lavabonun en dip köşesinde ki küçük 3'lü olan oturağa gelip yanımıza oturdu. Sağımda Ada, solumda Cemre, çaprazımızda ki lavabo tezgahında oturan Asya ile tamamlanmış bir şekilde telefonu açtım ve internete girdim. Aramalara okulun adını yazıp web sitesine giriş yaptım.
"Niye okulun web sitesine giriyoruz ki?" Ada'nın sorusuna karşılık Cemre cevap verdi.
"Çünkü..." parmağını ekranda ki 'Haritalar' bölmesine tutu. "Bütün planın sekronize olması için bir okul haritasına ihtiyacımız var." Diyerek parmağını ekrandan çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar Serisi
Teen Fiction"Bu kurgu, kafa dağıtmak amacıyla yazılmıştır." Ön sezileri normal insanların sezilerinden üstün olan Mira Aksoy, yeni okulunda ki yeni arkadaşları ile babasının eski en iyi arkadaşının oğlu, Bora Yıldırım ve çetesinde ki anlaşmamazlıklarından dolay...