A nap további részében nem nagyon történt semmi érdekes. Csak elméleti órám volt, így a nap végére már eléggé sajgott a kezem. Most itt ülök a szobatársaimmal és az ebédlőben megismert Hannah-val az iskola könyvtárában. Ők beszélgetnek én meg a büntető esszémet írom.
- Kész! - kiáltottam fel diadalittasan, mikor az utolsó sort is befejeztem.
- Végre! - vágta rá Aaron, mire kapott tőlünk egy-egy haragos pillantást. - Mármint ügyes vagy. - javította ki magát.
Gyorsan összepakoltam a cuccokat és kifelé vettük az irányt. Még volt idő addig, míg vissza kell mennünk a szobánkba, úgyhogy a folyosókon sétálgattunk és beszélgettünk.
- Na és milyenek lesznek a félévi vizsgák? - érdeklődött Liz.
- Minden évben más a feladat, nehogy bárki csalni tudjon. Van elmélet és gyakorlat is. - válaszolta Hannah.
- Pedig már abban reménykedtem, hogy kapunk egy kis segítséget.
- Ne aggódj, még van idő addig! - mondta Aaron.
- Hát annyira nincs sok. - ellenkezett Hannah. - Decemberben karácsonyi bál, utána szokott lenni két héttel körülbelül.
Elhaladtunk három visongó lány mellett, akik közül az egyik arca a paradicsomra hasonlított. Valószínűleg Hannah ismerte őket, mert megállt, így mi is.
- Mi történt Kathy? - kérdezte a piros lányt.
- Mikor köszöntem visszaköszönt! És húú, azt mondta, hogy szia! - áradozott, miközben legyezgette magát. - El se hiszem. Íííí - visított fel, mire két barátnője elkezdett vele ugrálni.
- Az tényleg jó Kathy. - legyintett Hannah, majd intett, hogy menjünk.
Én végig felhúzott szemöldökkel figyeltem a jelenet. Atyaég. Én tuti nem leszek ilyen sosem.
- Ez mégis mi volt? - kérdeztem meg.
- Nicholas hozzá szólt. - adta meg a magyarázatot. - Mondtam, hogy nem nagyon beszél lányokkal!
Értetlenül néztem össze szobatársaimmal, majd egyszerre nevettük el magunkat. Aaron Liz-be kapaszkodott, hogy el ne essen, én meg a hasamat fogtam már. A jókedvünkből egy érzelemmentes hang rángatott ki.
- Örülnék Ms. Grace, ha megtudna állni a lábán rendesen. - mondta, mire mindannyian elhallgattunk. Egy gúnyos mosolyra húzta a száját a tanár. - Vagy tán ez is gondot jelent magának, mint a tiszteletteljes viselkedés?
- Nem uram. - válaszoltam mélyen a szemébe nézve. Nehogy már azt higgye, hogy majd megijedek tőle.
- Remélem holnapra megírja a büntetőfeladatát.
- Már kész is van. Akár most oda is tudom adni, ha tanár úrnak jó. - mondtam egy pimasz mosollyal.
Kivettem a táskámból, mire kikapta a kezemből. Látszott, hogy nem tetszett neki a hangnem, amit használtam.
- Remélem holnap is ilyen boldog lesz, mikor megkérdezem magától a lediktált anyagot, illetve az első két leckét. - mondta hidegen, majd hátat fordított és elindult.
- De nem csak az elsőt kérte? - kérdeztem értetlenkedve.
- Tán valami problémája van? - fordult vissza. Szóval direkt mondta.
- Nem, uram. - mondtam fogcsikorgatva.
- Helyes. - biccentett, majd elment.
Ott álltam a folyosó közepén és próbáltam összeszedni magam. A pulzusom az egekben, a kezeim remegnek az elfojtott dühtől. A többiek mellém léptek. Liz megfogta a karomat, de azonnal el is rántotta, mert tűzforró volt.
YOU ARE READING
ABEK- Elemképzőben az életem
FantasyCassandra vagyok. Cassandra Grace. Idén kezdtem tanulmányaimat az ABEK-ben. Ez egy iskola, de nem közönséges. Itt órák vannak, de nem szokványosak. Ez a hely különleges. Olyan különleges, mint tanárai, diákjai. Mint én. "Az ellenséget attól, hogy mé...