Prológus

284 12 1
                                    

~ Phu... hát nem is tudom hol kezdjem. Még sosem volt naplóm, mindig is hülyeségnek tartottam, na de ha belekezdtem, akkor be is fejezem. Mit is kell az elején csinálni? Szerintem bemutatkozok. Bár nem gondolnám, hogy bárki is elolvasná ezt rajtam kívűl.

A nevem Cassandra Grace, 16 éves. Nagynénémmel élek, aki tanár egy riván iskolában. Franc. Ezt nem kellett volna leírnom. Na mostmár mindegy.

A riván nálunk az átlagost, a képesség nélkülieket jelenti. A "nálunk" alatt a képességgel rendelkezőket értem. Ha nem tudod, hogy mire gondolok, akkor most biztosan hülyének nézel. De nincs igazad, nem vagyok bolond, csak valószínűleg te is egy riván vagy.

Én egy vira vagyok. A virát az egy elemmel rendelkezőkre mondjuk. Ugye négy elem van: tűz, víz, föld, levegő. Minden vira tud egyet irányítani ezek közül. Az én elem a tűz.

Holnap kezdek az elemsuliban, az Alexander Brown Elemképzőben. Itt a 16 és 20 év közötti képességgel rendelkezők tanulnak.

200 évvel ezelőtt Alexander Brown volt az első aki tudta irányítáni az elemek egyikét. A levegőt. A legenda szerint mind a 4 elemet birtokolta. Ez annyi erővek ruházta fel, hogy még ma is élhet valahol és várja a következő neovirát. A neovira az az aki mind a 4 elem felett uralkodik.

Viszont most mennem kell, mert mindjárt itt a nagynéném és nem szeretném, hogy meglássa, hogy naplót írok~

ABEK- Elemképzőben az életemWhere stories live. Discover now