11.rész-Napló

112 8 2
                                    

~ Hajnali 1 óra van, de nem tudok aludni. Az agyam megállás nélkül zakatol, próbálva választ találni a tegnapi nap kérdéseire. Először is. Mrs. Jones megmutatta nekünk, hogy hogyan lehet előhívni a belső állatunkat. Mindenkinek elsőre, vagy másodjára sikerült, én voltam az egyetlen akinek nem. Hiába próbálkoztam az egész tegnapi nap, semmi. Még az órán hozzám szólt és mondta, hogy még nem láthatom. De miért nem?

Kiderült, hogy miközben én szenvedtem az enyémmel, addig Liznek és Aaron-nak is sikerült előhívnia az övéjükét. Az előbbinek, nagy meglepődésemre egy krokodil, a másodiknak pedig egy vízi kígyó volt. Kiderült, hogy Aaron kígyója képes a szárazföldön is megélni a fiú nagy boldogságára. Tényleg, őszintén örültem nekik, de azért rosszul esett, hogy a sajátommal nem találkozhatok. 

Aztán ott a másik dolog, ami zavar. Hidgens tanár úr, azt mondta, hogy holnap szeretne velem találkozni az Ezüst tükrű tónál. Mégis mi oka lenne velem találkozni? Az óráin is alig visel el, folyton kiakar csapatni, így szerintem van okom megijedni. Ráadásul még azt sem tudom, hogy hol van az a tó, ahová mennem kéne. Lehet megkérdezem majd Nico-t. Erről jut eszembe.

Még tegnap megfenyegetett egy liba, hogy maradjak távol Nico-tól. Utólag visszagondolva elég szánalmasan festett. Amikor megemlítette a szüleimet, csak az tartott vissza, hogy nekiugorjak, hogy két hatalmas srác állt a két oldalán. Ha nem lettek volna ott tuti megperzseltem volna egy kicsit a műszempilláját. Mégis milyen jogon oktat ki engem?

Kíváncsian várom a további fejleményeket. Meg remélem, hogy az állatom minél hamarabb hajlandó lesz megjelenni, mert elég gáz, hogy én vagyok az egyetlen, az EGYETLEN az iskolában, akinek nincs. 

Nap közben véletlenül kihallgattam egy beszélgetést, amiben két idős diák azon tanakodtak, hogy hogy lehet, hogy már az 1., és a 2. - osoknak is megtanítják, hogy kell előhívniuk az állatukat. Elvileg ezt harmadikban kéne. Szóval most még ez a gondolat is a fejemben van, hogy mégis mi vitte rá a vezetőséget, hogy megtanítsák nekünk. 

Viszont jó lenne feküdni, mert holnap (szerda szrk.) harc óránk lesz, ki kéne magam addigra pihenni. ~


Sajnálom, de ez a rész elég rövid lett.

ABEK- Elemképzőben az életemWhere stories live. Discover now