Jednu vteřinu. Tak dlouho trval ten hluboký oční kontakt, ze kterého se jako první vzpamatovala Michelle.
"Ahoj" usmála se nervózně.
Tom se také vzpamatoval a v duchu si vynadal. Hlavně se nechovej jako blbec, Hollande!
"Promin, já... ahoj" řekl a najednou si všiml dívčina trička, které bylo stejné, jako to jeho. A tak, aby zakryl lehkou trapnost situace, řekl...
"Hezké tričko, sluší ti... tedy, alespoň víc než mě"
Idiote, idiote, idiote...
Michelle si až teď uvědomila, na co Tom vlastně naráží.
Bože, každý normální člověk by si toho všiml hned, že Williamsová?
"Děkuju" usmála se Michelle. "Tobě ale sluší taky"
Nastalo ticho, kdy Tom nebyl schopný nic říct. Přísahal by, že ta holka měla svatozář. Tedy... možná to bylo to okno za ní, ale to v tu chvíli nebylo podstatné.
Bože, nechovej se jako nějaký idiot z klišé filmů z roku 2000!
Křikla na Toma jeho racionální část mozku a tím ho donutila znovu vnímat.
"Asi budeš chtít fotku, že?" konstatoval Tom a aniž by čekal na odpověď, rychle se zvedl ze židle a upravil si vlasy.
Micheliiny oči rychle a nenápadně přejely po jeho těle, i když se zapřísáhla, že se na něj takhle dívat nebude. Když ono to nešlo! To, že byl hezkej, roztomilej a milej se nevylučovalo s tím, jak hrozně hot byl.
Kladná odpověď nakonec přišla a tak Tom Michelle pokynul a ona přešla před plátno. Poté se postavil vedle ní a roztáhl ruce v náznaku objetí. Michelle se usmála a objala ho kolem pasu, zatímco on ji kolem ramen.
Jejich výškový rozdíl zapříčinil to, že se Michelle opírala o Tomovo rameno a on měl svou tvář lehce opřenou o její vlasy.
"Úsměv!" zahlásil fotograf, i když to bylo naprosto zbytečné, protože se oba už dávno usmívali.
Fotograf podal Tomovi vytištěnou fotku a ten i s Michelle přešel zpátky ke stolu.
"A... tvoje jméno, darling?"
To ses teda zeptal fakt brzo.
Ušklíbla se ta racionální část a Tom jen v duchu protočil oči sám nad sebou, i když s ní tentokrát musel souhlasit.
"Michelle. Michelle Williamsová"
Tom se usmál a začal na fotku psát věnování a svůj podpis, na kterém si dal vážně záležet a nakonec přidal i malé srdíčko.
To však nebylo nic divného, protože to tak občas fanouškům psal.
"To tričko - " řekl, když jí fotku podával. " - myslíš, že to byla náhoda, nebo umíš číst budoucnost?"
Michelle si fotku bezpečně uložila do tašky a pak se podívala zpátky na Toma.
"Kdybych řekla, že umím číst budoucnost, vypadala bych jako vlezlá fanynka, takže... jo, budeme věřit tomu, že to byla náhoda"
Tom se zasmál a brunetku si znovu nenápadně prohlédl.
Najednou si Michelle vzpomněla. "Jo... něco pro tebe mám" řekla a v tašce nahmatala obraz.
Najednou ji přepadla nervozita. Co když se mu to nebude líbit?
Bohužel už si to nemohla rozmyslet, protože by to vypadalo trapně. A tak mu malbu podala.
ČTEŠ
efekt motýlích křídel |Tom Holland FF|
Fanfiction"i malá změna počátečních podmínek může mít velký vliv na to, jak se systém změní" "motýl sice nemůže způsobit hurikán, ale může způsobit slet malých událostí, které vedou k jeho vzniku" __________ Aniž bychom si to uvědomovali, efekt motýlích kříd...