16

545 41 15
                                    

Carol seděla ve svém pokoji a zrovna měla spoustu práce s hledáním paparazzi fotek Toma a Michelle. Tedy... až takovou spoustu práce s tím neměla, protože toho byly plné fanpage a jak předpokládala, mezi fanoušky se začaly tvořit teorie. Samozřejmě dokázali najít i Micheliin Instagram, protože ji Tom i Andrew sledovali a poté přes Michelle našli dokonce i ji samotnou. Sice nechápala, proč by se měli zajímat právě o ni, ale nechala to být. Tak jako tak se oběma dívkám zvedl počet sledujících. Jí sice ne tak rapidně jako Michelle, ale přeci. 

Teorie a debaty mezi fanoušky pak byly velmi zajímavé, protože zjistili, že je Michelle z New Yorku, že bývala jeho fanynkou, že se s ním potkala na srpnovém meetingu a hlavně, že má přítele, což je všechny rozdělilo na tři skupiny. 

Ta první přemýšlela dost realisticky a tvrdila, že Tom a Michelle jsou pouze přátelé, ať už z jakéhokoliv důvodu. 

Ta druhá si stála za tím, že i přes to, že má Michelle přítele, tak má něco s Tomem, což Carol vážně urazilo a v první chvíli měla chuť jim napsat, jak se opovažují tohle o její kamarádce říkat. Nakonec to ale nechala být, protože nechtěla dělat zbytečná dramata. 

No a pak tu byla třetí skupina lidí, kteří je nevinně shipovali a fakt, že je Michelle zadaná naprosto ignorovali a nebo ho možná ani nevěděli. 

Tak jako tak na to všichni měli svůj názor a Carol chvíli přemýšlela, do jaké skupiny by se přidala ona. 

No... co si budeme. Nejraději by se přidala do té poslední s tím, že by Davida prostě vyškrtla ze světa. To ale bohužel nešlo a tak musela uznat, že největší pravdu má skupina první, i když tak jednoduché to samozřejmě nebylo. Dalo by se tedy říct, že pravdu mají všichni a zároveň nikdo, protože očividně ani Tom ani Michelle žádnou pravdu neměli.

Ale i přes to, že ne všechny teorie dávaly smysl, se jí líbilo, že skoro nikdo se k Michelle nezachoval zle. Dokonce i ti, kteří tvrdili, že podvádí svého přítele, to vlastně vůči ní nemysleli nijak zle. Bylo to spíš něco jako já se jí nedivím, vždyť Tom je víc než kdokoliv jiný nebo vždyť ten její přítel je nějakej divnej, to bych taky raději byla s Tomem a tenhle názor se Carol vlastně líbil. 

Čekala by ale, že se ozvou takoví ti toxic fanoušci, kteří si myslí, že Tom je jen jejich a že nemá právo chodit s někým jiným, ale kupodivu těch se objevilo jen velmi malé procento. 

Pak Carol na jedné fanpagei dokonce našla zmínku o ní a Andrewovi, kdy holčina poukazovala na to, že fanoušci nejenže ztratili možnost být s Tomem, ale dokonce i s Andrewem, který byl samozřejmě také pohledný a fanoušci to moc dobře věděli. Nebylo to ale myšleno nijak zle, ba naopak a ji to donutilo se usmát. Nikdy by ji nenapadlo, že zrovna její city se budou na internetu řešit a už vůbec ne, když je sama nemá ujasněné. 

Než ale stihla nad tímto tématem více přemýšlet, právě blonďák vtrhl do jejího pokoje. 

"Ty jsi to věděla?" vyhrkl zprudka a bylo poznat, že je docela naštvaný. 

Carol se otočila na židli, na které zrovna seděla a nechápavě se na něj podívala. 

"Věděla jsi, že má Michelle přítele?" upřesnil netrpělivě. 

Ona po něm hodila trochu kritickým pohledem a čekala, jestli mu její odpověď dojde, což se očividně nestalo. Jak by o tom taky mohla vědět, že? Vždyť je jen její celoživotní nejlepší kamarádka, která je jen tak mimochodem dala před pěti lety dohromady, za což se už hodnou chvíli proklínala a často prohlašovala, že to považuje za největší chybu svého života. Ale ne, vůbec nic o tom netušila. 

efekt motýlích křídel |Tom Holland FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat