Na oběd zbyly dívky samy, za to na večeři se sešly všichni čtyři, stejně jako spoustu dalších lidí, kteří seděli v jídelně už když dívky přišly.
"Takže ten večer platí?" zazubil se nadšeně Andrew a podíval se na dívky, jelikož Tom ho až tak nezajímal. Ten tam je beztak pečený vařený.
"Jo, jasně" usmála se Carol a Michelle jen přikývla, jelikož právě dojídala svou večeři.
"Super" zajásal blonďák a tleskl dlaněmi o sebe. "Tak v sedm?"
Všichni přikývli a jelikož už dojedli, vydali se do svých pokojů. Bylo teprve půl sedmé a tak si Michelle lehla do postele a otevřela Instagram.
Hned na ni vyskočilo několik příspěvků s Tomem, jelikož její Instagram byl pořád z velké části taková kronika jeho života. Před pár dny se to zdálo úplně normální, alespoň na fanouškovské poměry, ale nyní jí to přišlo divné. Přeci jen ho teď vídá každý den... Vypadá to stalkersky. Zas na druhou stranu je ale pořád jeho obrovskou fanynkou a u takových je to normální. No... dokud se on sám do jejího mobilu nedostane, bude to v pohodě.
Jak zjistila, pořád nikdo o ní ani o Carol nevěděl, což bylo asi dobře a přesně tak, jak Tom na letišti předpokládal. I když na druhou stranu, vadilo by jí, kdyby o nich věděli? Jak by jí přece mohlo vadit, že ona je ta holka, kterou si Tom Holland vzal do Kalifornie, a to, za jakým účelem to bylo, to nemusí nikoho trápit.
I když... za jakým účelem to vlastně bylo? Bylo to jen kvůli té práci? Co když se mu zalíbila?
Michelle zatřepala hlavou. To je taková hloupost nad tímhle přemýšlet. Holka z maloměsta a on? Blbost. Vzal ji jen proto, že se hodila pro tu práci a chtěl tak pomoct firmě.
Z přemýšlení ji vytrhla příchozí zpráva, která byla, k její nelibosti, od Davida. Podívala se na oznámení, které ukazovalo, že odpověděl na její story. Chvíli přemýšlela, co vůbec přidávala a pak si vzpomněla, že ráno přidala fotku v zrcadle s popisem dnes začíná můj nový život. Wish me luck <3
6:38 pm
D: nový život beze mě...Michelle se zamračila. Co mu na tohle měla říct? Mohlo to být s ním, kdyby chtěl, ale to že nejel, je jeho chyba. A to, že se pořád chová takhle a musí pořád bodat do vosího hnízda, to je taky jeho chyba. Tedy... napůl, asi. Dobře, je to chyba na obou stranách. Ale... třeba by to šlo ještě zachránit...
V tom jí ale přišla další zpráva.
6:39 pm
D: jo jinak sluší ti to... určitě se tam po tobě každý otáčí... :(Cože? Takže teď to bude hrát na city? Teď bude dělat, jak moc je smutnej?
"Co mám dělat?" zaúpěla nahlas, jako by volala o pomoc, i když nebyl nikdo, kdo by jí poradil. Musela ale něco odepsat.
6:41 pm
M: není kdo by se otáčel a i kdyby, je mi to jednoTohle jí tak ubíjelo. Už ani nevěděla, kdy lže a kdy ne. A momentálně ani neměla nikoho, kdo by jí to řekl. Třeba Carol, která v těchto ohledech často přemýšlela za ni. Jenže v tomhle případě, by její úsudek zkreslovalo to, že ho nenávidí a ji by nejraději viděla s Tomem u oltáře. Takže jediné, čím si teď byla jistá bylo, že tuhle situaci musí co nejdříve vyřešit a vyjít z ní buď bez Davida a nebo s ním.
Michelle se zvedla z postele a přešla ke skříni, protože už bylo těsně před sedmou a jelikož ve sklepě bude asi chladněji, chtěla se převléknout. Vytáhla ze skříně černé kalhoty ze slabší látky a volnější, bílo modrý, batikovaný croptop. Pak si ještě vyzula tenisky a místo toho si vzala černé Nike pantofle. Vlasy si nechala v copu, protože byla líná to předělávat. takhle se cítila pohodlně a vypadalo to i celkem hezky.
ČTEŠ
efekt motýlích křídel |Tom Holland FF|
Fanfiction"i malá změna počátečních podmínek může mít velký vliv na to, jak se systém změní" "motýl sice nemůže způsobit hurikán, ale může způsobit slet malých událostí, které vedou k jeho vzniku" __________ Aniž bychom si to uvědomovali, efekt motýlích kříd...