"Už mě vážně štveš, Williamsová" zamračila se červenovlasá dívka a zastavila se, čímž zastavila i svou nejlepší kamarádku.
"No tak holka, člověku je 20 jenom jednou. Máš se těšit na svou oslavu, na pití, na zábavu a na probdělou noc a ne se pořád koukat na...na co vůbec koukáš?" rozčilovala se dál a sebrala své kamarádce mobil, aby se podívala, čím že je tak zaujatá.
"A ne se koukat na fotky Toma Hollanda..." vyčítavě jí mobil vrátila. "Jsi jím fakt posedlá"
"Nejsem posedlá" bránila se hnědovlasá dívka. "Jen ho mám prostě ráda a líbí se mi"
"Jako jo... musím uznat že je fakt hot, ale to máš teď jedno. Pojď, nebo to nestihneme" zasmála se rudovláska a vyrazila směrem k domu jejich společné kamarádky, kde se měla konat oslava 20. narozenin Michelle Williamsové.
Bylo by velmi příhodné tyto dvě dívky představit...
Michelle Williamsová, nyní už dvacetiletá dívka, která má dokonalý život. Není sice slavná, nebo bohatá, ale má to, za co by spousta lidí dala všechny své peníze. Milující rodinu, přátele, školu, ve které se učí to, co ji naplňuje ze všeho nejvíce. Už od malička má Michelle nadání pro kreslení a malování jak na papír, tak v digitálním podání a proto už několik let studuje uměleckou školu.
Co se týče jejího vzhledu, není výstřední, ale ani není obyčejná. Dlouhé, rovné, hnědé vlasy; modré, pronikavé oči, na které je velmi pyšná; menší a hubenější postava. Její kamarádky a vlastně i ona sama, si z ní dělají srandu, že nemá žádné křivky a ona je to vlastně celkem pravda. Jako mladší ji to trápilo, ale postupem času zjistila, že sice nemá žádné křivky, ale zato má, oproti některým dívkám a ženám, obrovskou výhodu. Michelle je člověk, který z celého srdce miluje dobré jídlo. Pokud ji znáte teprve krátce, můžete si myslet, že zrovna tahle hubená dívka tomu jídlu moc nedá, opak je ale pravdou. Ať se jí zeptáte kdykoliv, vždy vám odpoví, že má hlad, i když zrovna jedla. Její postavě to však vůbec neškodí, jelikož může jíst jak chce a stejně nijak extra nepřibere. Jak říkám... výhoda. Co by za to někteří dali, že?
Jinak je tahle dívka nehorázný smíšek a extrovert, ale i ona má chvíle, kdy by se nejraději zamkla před světem. Občas přemýšlí nad tím, jestli náhodou nemá rozdvojenou osobnost. I když u ní by se možná dalo mluvit dokonce o roztrojené či rozčtvrcené osobnosti.
Je také celým svým srdcem pyšná potterheadka a Havraspárka. Ale také obrovská fanynka Marvelu, všech Avengerů a hlavně Spidermana, nebo lépe řečeno Toma Hollanda. Je to taková ta fanouškovská posedlost, kdy si představujete situace, které nikdy nenastanou, ale i tak se svého světa nevzdáváte. Ale tak to má přece většina holek, ne?Třeba její nejlepší kamarádka, která jí před chvílí vyčetla, že je závislá na nějakém herci, to tak má také. Caroline Potterová je snad největší fanynkou One Direction, jakou Michelle kdy potkala, i když ona sama jí dýchá na paty, takže by se dalo říct, že jsou těmi největšími fanynkami společně.
Tahle dívka s krátkými tmavočervenými vlasy, je také potterheadkou. Jak příhodné k jejímu příjmení, že?
Je ale také stejnou fanynkou Marvelu jako Michelle.
Michelle s Carol jsou nejlepší kamarádky doslova od narození. Tedy dobře, Carol je přesně o 23 dní starší, ale koho to zajímá. Důležité je, že tyto dvě dívky jsou už 20 let těmi nejlepšími kamarádkami i přes to, že jim všichni říkali, že jim takhle dlouhé přátelství nemůže vydržet. Obě si jsou hrozně podobné, co se týče chování, vzhledem jsou ale úplně opačně. Občas přemýšlí nad tím, že ony dvě měly být vlastně jeden člověk a v takovém případě by jejich vzhled byl naprosto dokonalý. Na to vždy Carol odpoví, že tolik krásy si svět nezaslouží a proto jsou tak, jak jsou.
ČTEŠ
efekt motýlích křídel |Tom Holland FF|
Fanfiction"i malá změna počátečních podmínek může mít velký vliv na to, jak se systém změní" "motýl sice nemůže způsobit hurikán, ale může způsobit slet malých událostí, které vedou k jeho vzniku" __________ Aniž bychom si to uvědomovali, efekt motýlích kříd...