3

54.1K 549 4
                                    

"Asya, sini kejap" panggil Zayn. "yes" kata Asya yang baru sahaja selesai basuh pinggan menghampiri Zayn. "sit down" arah Zayn. Asya pon duduk dihadapan Zayn. "pick one" kata Zayn tunjuk kotak dihadapannya. "apa ni ?" soal Asya.

"in this box ada banyak questions yang both of us kena jawab" kata Zayn. "semua ni ?" kata Asya sambil goncang kotak itu. "yes, ini perkenalan kita" kata Zayn. Mereka bergelak ketawa sambil jawab soalan. Senang je nak tahu diri masing-masing.

"whats your plan to our future another 5 years ?" soalan yang dicabut oleh Asya. "have a kids i think, be happy with my family." kata Asya. "how about you ?" soal Asya. "i bought you a castle, and you will be queen to our prince and princess" kata Zayn. "rumah ni pon dah cukup untuk saya dah Aysar, why you should buy another house ?" soal Asya.

"this house tak banyak bilik pon, tak comfortable for our children nanti." kata Zayn. "you think we can got alot of children ?" soal Asya. "why not ? baka i kuat tau" kata Zayn.

"you know what Orked Asya" kata Zayn. "what ?" soal Asya. "we cant get a kids if we not doing that things" kata Zayn. "what ?" terkejut Asya. "you know i mean right?" soal Zayn. "Aysar. sorry but im not ready yet" kata Asya. "its okay sayang. i nak keluar kejap. take care" balas Zayn

Asya melihat bayang Zayn keluar rumah. Asya pula lupa mahu menyoal kemana suaminya itu mahu pergi.

Orked Asya

Cupp

Asya terkejut apabila sesuatu mendarat dikepalanya. Dia memalingkan badannya ke belakang. Zayn sedang merenungnya setelah kepalanya dicium. "Aysar, terkejut saya" kata Asya. Pelukan pada perut Asya, Zayn perkemaskan "let me go Aysar, saya tak selesa" kata Asya.

sejujurnya Zayn suka akan Asya. Wangian Asya serta kecantikkan wanita itu. Bukan itu sahaja Asya juga memiliki tubuh yang sangat mempersonakan. Walaupon Zayn belum pernah menyentuh Asya tapi Zayn tahu akan kesempurnaan wanita itu.

"Sya, jom pergi Honeymoon" kata Zayn. "apa awak merepek ni" marah Asya melepaskan pegangan Zayn pada pinggangnya. Dia menyambung memasak. "I ajak you honeymoon, ape yang merepeknya" soal Zayn. "Aysar, boleh tak awak jangan anggap perkahwinan kita ni macam perkahwinan orang lain ?" soal Asya.

Zayn berkerut. Perkahwinan orang lain pon ada kadi, ada saksi, ada tetamu apa yang lainnya daripada orang lain. sama je la kan. "apa yang lainnya?" soal Zayn. "kita kahwin tanpa cinta Aysar, saya tak nak" kata Asya. "i tahu Asya, tapi ni la cara kita make love" kata Zayn.

"saya tak nak Aysar" kata Asya lalu menghiraukan pujukan Zayn.

Zayn Naysar

Zayn menggosok rambutnya yang basah dengan tuala kecil. Zayn hanya menyelitkan tuala dipinggannya, Dia memerhati Asya yang sedang membaca buku sambil memakai losyen dilengannya. Zayn suka melihat pemandangannya sekarang. Cantik dan mempersonakan. "sayang, ada sesuatu kat rambut you" kata Zayn menarik lengan Asya dekatnya.

Asya bangun dan kibas kepala dia dengan tangan. "Aysar tolong saya buangkan saya takut" kata Asya menarik tangan Zayn. Zayn tersenyum suka, dia saje je mahu mengusik Asya bukan ada apa pon pada kepalanya. "okay benda tu dah terbang dah" kata Zayn.

"thank you" kata Asya mendongak memandang suaminya. Indah betul ciptaan tuhan. Asya menatap wajah Zayn lama sehingga mata mereka tidak mahu lari antara satu sama lain. Kedua mata mereka jatuh pada bibir masing-masing. "im sorry Asya" kata Zayn. Menolak Asya jatuh pada katil.

Zayn memanjat katil lalu merangkak diatas Asya.

Tidak tahu dengan perasaan apa yang dihadapi Asya ketika ini, dia seolah-olah terbuai dengan sentuhan lembut Zayn. Ikatan rambutnya ditarik perlahan oleh Zayn. Belakang badannya juga diusap lembut. Sentuhan Zayn hangat dan mengkhayalkan.

Ini kali kedua Zayn melihat setelah malam dia menyelamatkan Asya di tempat pelacuran. "i clean up everything daripada apa yang lelaki tu pernah buat kat you, sayang" kata Zayn. mencium bahu Asya.

"Sya... i really sorry".

Asya seperti menyedari sesuatu. dia merasakan perbuatannya sekarang adalah salah. Dia berhenti serta merta. "im sorry Aysar" kata Asya bangun dari pangkuan Zayn. Dia pergi ke toilet. Zayn sudah pandang Asya lalu menunduk.

Orked Asya

"Aysar, awak nak makan ?" panggil Asya di dapur. Zayn masuk dapur lalu duduk. Asya mengciduk nasi Zayn. "dah sikit je, tak lapar sangat" kata Zayn. Asya akur selesai menghidang mereka pon makan. Suasana nampak sunyi sahaja apabila Zayn diam tak seperti selalu.

"is it my fault ?" soal Zayn. "apa?" soal Asya. "is it wrong to marry you Asya ?" soal Zayn. Asya diam dan hanya menguis makanan. "answer me ?" soal Zayn tegas. "i dont know Aysar, keadaan yang memaksa saya" kata Asya bangun dan basuh pinggan lalu ke bilik.

memang tak boleh bawa bincang langsung. Sikap keras kepala Asya boleh buat Zayn gila dibuatnya. Zayn bangun dari duduk di dapur dan kemas apa patut lalu naik bilik. "Asya, i will go out station tomorrow, do what you want. i cant promise i balik bila" kata Zayn terus pergi bilik kerja dia.

to be continuef

[C] Naysar'sWhere stories live. Discover now