15

25.5K 349 53
                                    

Zayn terbangun dari tidurnya kepalanya sakit dan berat sekali. "Atira !!" jerinya. "apa dia sayang?" soal Atira. "you gila ke buat i macam ni ?! you bagi ubat kat i you fikir i lelaki jenis apa?" soal Zayn. "i nak balas dendam atas kesengsaraan kakak i, you lupa ke isteri you Laura Adira? you seksa dia sampai dia mati sekarang ni" jerit Atira.

"i tak bunuh kakak you pon, Adira tu sakit tenat. You punya family sendiri yang abaikan dia, kenapa salahkan i?!" marah Zayn. "you jangan berlagak naif Zayn, you bukan baik sangat" kata Atira. "then apa yang i boleh buat supaya you tak kacau i lagi?!" soal Zayn. "nothing, you need to marry me if i get pregnant nanti, sebab you tak pakai protection pon" kata Atira

"kau tak ada bukti untuk salahkan aku dalam benda ni, kau yang bagi ubat tu?!!!" marah Zayn tidak bertapis lagi. "if you dont marry me, ready for Asya menangis dah tinggalkan you buat selama-lamanya sebab i ada video kemesraan kita" kata Atira.

Orked Asya

Asya tertidur lena sekali, penat dia seharian mengemas rumah. Pinggangnya dipeluk seseorang daripada bau sahaja Asya sudah kenal tidak punyai tenaga untuk menyapa lelaki itu dia hanya membiarkan tangan lelaki itu memeluknya kadangkala bergerak ke atas dan bawah, yang paling selalu bahagian dada la. sukati mak datok dia je nak pegang2.

Rambut Asya dicium rindu, hatinya sedang risau, takut semuanya bercampur baur. Asya juga pregnant dia rasa bersalah dengan perbuatan yang dia sendiri tak rela beberapa hari lepas kejadian di hotel Dubai, sungguh dia benci akan adik kepada isterinya Laura Adira, Laurin Atira memang sudah melampau.

"Sayanggg ! Jangan tinggalkan i" jerit Zayn. Muka Zayn ditepuk perlahan membuat lelaki itu sedar dari tidurnya. "awak mengigau ni, awak mimpi apa?" soal Asya mengusap rambut Zayn, wajah Zayn yang berpeluh dirapikan. "i mimpi you tinggalkan i, you trust me right ? kalau one day something happen between us please trust me, i nak cakap i tak pernah rela semua tu, please jangan benci i" kata Zayn

"you mimpi teruk sangat ni hubby" kata Asya mengelus rambut Zayn. Asya mengusap Zayn membuatkan lelaki itu sedikit tenang "kalau suatu hari sesuatu berlaku i akan tanya you dulu, baru i akan cari keputusan dan jalan penyelesaian.

Zayn senyum dan memandang Asya semula, wanita itu semakin cantik apabila berbadan dua ni yang geram ni makin seksi buatnya. "sayang, can i have you" kata Zayn. "you already have me, Aysar" kata Asya. "no, its not like that. i nak..." kata Zayn terhenti. "i ada baby kan mana boleh" sambung Asya. "yang ringan pon tak bole ke?" kata Zayn senyum simpati. "tak ada ea puk karang" kata Asya.

Zayn Naysar

Sejak dari kejadian kat Dubai tu Atira diam sahaja , adakah betul wanita itu menunggu dirinya mengandung, Zayn dalam kerunsingan. "Aysar, are you sure you okay? sejak you balik dubai tu you diam je, tak banyak cakap macam selalu" kata Asya. "i penat kot, you jangan risaulah" kata Zayn memeluk Asya yang sedang menonton televisyen.

"i nak bawa you pergi makan malam company malam ni, you ikut tau. sepanjang you jadi my wife you tak pernah ikut i pergi" kata Zayn. "i bukan tak nak Aysar, you tahu kan i takde education, i tak hot macam other girls" kata Asya. "i tak kesah pon semua tu, i cuma nak tunjuk yang isteri i cantik yang pandai jaga i, and jadi tulang belakang i tu je" kata Zayn.

Asya diam. "you ikut ea sayang, please 🥺🥺" mata Zayn membulat. "you know what Aysar, you're different dari abang2 you, you tak ego, you tak ganas macam abang2 you, why ?" kata Asya. "kalau i ikut diorang, i tak kan jadi yang limited right? tapi you patut tahu satu benda. if i dah buat keputusan i tak kan patah balik, once i marah, you tahu kan apa yang akan jadi?" soal Zayn.

Asya angguk sambil matanya terkebil-kebil. "dah lah sayang rehat lah dulu, i nak workout kejap" kata Zayn menggosok rambut Asya lalu beredar naik atas. Asya sudah terdiam tak terkutik, bukan dia tak tahu kalau lelaki tu marah, memang mati la dia. "tu la kau Sya, dulu suka sangat baca wattpad nak suami mafia, nah ambik sekarang. padan muka kau" kata Asya sendirian.

Orked Asya

bergaun classic black dan bertudung gold. Suaminya pula mengenakan suit hitam. Kalau dilihat seperti suaminya itu bujang sahaja tak nampak langsung sudah berkahwin. jaga badan la katanya. Tangan Asya dipimpin masuk ruang makan disebuah hotel. Ammar tersenyum ria melihat lady bossnya datang.

"awak apa khabar mar? dah lama tak datang rumah" kata Asya. "saya busy sikit ladyboss, maklumlah saya dah nak kahwin" kata Ammar. "baguslah tu jangan lupa jemput saya" kata Asya. "baik bos, tak kan la saya lupa" kata Ammar. "you ni macam makcik bawang kenapa?" soal Zayn. "i tanya je kan" bebel Asya.

Zayn menggeleng bila isteri dia dah start bebel pasal dia dah tak sayang bini lalu meneruskan perjalanan ke meja makan. "you duduk kejap ea, i will comeback very soon" kata Zayn. Asya angguk lalu diam, terasa kerdil pula dia dalam majlis yang besar ini. Hanya dia sahaja yang berhijab di situ.

Zayn kembali semula. "nak makan?" soal Asya. "nak, i amikkan untuk you kejap sayang" kata Zayn lalu bangkit semula.

"Ladies and gentleman, sementara you all tengah makan tu, i want to reveal something" kata seorang wanita di atas pentas. Asya memandang kearah skrin layar apabila tayangan baru sahaja bermula. Asya terkesima mulutnya ditekup "apa ni?!" kata Asya.

pinggan yang dipegang oleh Zayn terjatuh pecah berderai.

to be continued

[C] Naysar'sWhere stories live. Discover now