"Sayang, thats not funny okay. you kat mana? jangan buat i risau" kata Zayn sambil pusing-pusing kat resort tu cari Asya yang hilang tiba-tiba. Zayn sudah buntu akal. Dia tak pernah terfikir yang Asya akan main sorok-sorok. Mesti ada sesuatu yang berlaku pada Asya.
Beg mereka diletakkan diatas katil lalu Zayn keluar cari Asya.
Orked Asya
Asya bangun dari lenanya, dia keliru tempat itu nampak asing baginya. Gelap dan kotor itu yang dia lihat. Tangannya juga diikat kakinya juga diikat. "tolong... tolong" jerit Asya sekuat hati. tapi usahanya seperti sia-sia sahaja.
Asya cuba mengesot ke pintu berdekatan. "Aysar!!! tolong sayaaa, saya takutt!! " jerit Asya dicelahan pintu itu. Tak henti2 Asya memanggil nama Zayn sampai dia berasa haus dan letih.
Zayn Naysar
jenuh dia mencari isterinya masih tidak jumpa. Polis pon dah report sekarang dah buntu akal. Baru saje dia nak bahagia kejap pelbagai benda berlaku. Telefonnya diambil dari pocket, nombor Ammar didail. "Mar" panggil Zayn pada pekerjanya itu.
"cari Asya sampai dapat, dia hilang dekat PD ni" kata Zayn. "baik Tuan, saya akan minta tolong yang lain". "lagi satu jangan sampai mama papa tahu, even abang-abang aku yang lain. kalau tak memang habis semua puak nak cari Asya" kata Zayn. "baik Tuan" balas Ammar.
Orked Asya
muka Asya disiram dengan air. Asya terbangun dari tidurnya. "dah bangun dah" soal lelaki dihadapannya. "siapa awak?! kenapa culik saya?! " kata Asya dengan marah. "kau tak ingat aku ke Sya? " soal Lelaki itu. Asya cuba mengingati lelaki dihadapannya sekarang.
"aku Danial" kata Lelaki itu. "apa sebab kau nak culik aku Danny? " soal Asya. "Saje, lagipon aku tak suka kau kahwin dengan Zayn, kau tahu tak sakitnya hati aku bila kau tiba-tiba kahwin dengan musuh aku sendiri" kata Danial
"Danny please lepaskan aku" rayu Asya. "kalau aku lepaskan kau, kau akan bahagia, aku tak suka tengok kau bahagia" kata Danial. "jom sayang kita pergi syurga" kata Danial lempang Asya sampai pengsan. Danial senyum bawa dia pergi hotel.
Adam Danial
Danial mencampakkan Asya ke katil. Danial mandi dahulu menunggu Asya bangun. Selesai mandi dia melihat Asya sudah mengesot ke pintu bilik. "nak pergi mana sayang ha? " soal Danial. Asya dicampakkan semula ke katil. Rambut Asya terhurai apabila Danial menarik getah rambutnya.
"you're beautiful, just like before" kata Danial mengusap rambut Asya, tapi Asya mengelak, Asya semakin mengesot ke belakang, mengharapkan orang menolongnya. Danial senyum lalu dia membuka baju Asya secara kasar, Asya meronta untuk dilepaskan
mulut Asya disumbat dengan bajunya sendiri. Persis binatang diperlakukan oleh Danial. Danial dengan tidak rasa bersalah mengerjakan tubuh Asya.
Zayn memecah masuk pintu, rambut Danial, Zayn tarik. "memang silap besar lah kau cari pasal dengan aku Danny" kata Zayn. "isteri kau sedap sangat tak kan aku nak tolak" kata Danial. "kau memang sial?! kau memanh dari sekolah lagi memang tak puas hati dengan aku, apa-apa yang kau nak aku boleh bagi, tapi bukan isteri aku sial?!!! " marah Zayn menumbuk muka Danial berkali-kali.
Danial hanya ketawa "ini je kau mampu Zayn? lembik" kata Danial. "kalau kau nak aku jadi malaikat maut pon boleh Danny, kalau kau dah ready" kata Zayn. "boleh ke?" gelak Danial. "kau jangan cabar aku" kata Zayn. "aku cabar kau" kata Danial
Zayn senyum "say goodbye world" kata Zayn. Zayn keluarkan pistol dan acu pada Danial. "kau yang minta, aku bagi" kata Zayn lalu menekan picu pistol nya dan menembak kepala Danial berkali-kali. Zayn pandang Asya.
Asya yang sudah ditutupi itu dipandang Zayn. "sorry sayang, Aysar tak sengaja lambat" kata Zayn. Zayn membalutkan tubuh isterinya dengan selimut lalu dia keluar daripada bilik itu. "thank you Mar, lagisatu kau bawak mayat sial tu buang dekat mana-mana jangan sampai ada bukti" kata Zayn.
"baik Tuan" kata Ammar lalu dia membuat kerjanya.
Zayn Naysar.
Zayn pandang Asya atas bawah diam sahaja disudut bilik air, Sejak pulang dari resort tadi Asya seperti manja dengannya suruh teman mandi, suruh jangan jauh dengannya membuatkan Zayn sudah jadi mabuk dengan Asya. Sengih sorang-sorang.
Selesai mandi Asya memakai pakaiannya, Zayn yang sedang baring di atas katil dihampirinya. "Aysar" panggil Asya. Zayn alihkan phone dia bila dia nak bagi tumpuan dia pada Asya. "ye sayang" jawab Zayn.
"awak mesti tak suka saya dah kan, saya dah kotor, saya dah kena sentuh dengan lelaki lain" kata Asya. "kata siapa sayang? you milik i sorang je, dia tak sentuh you lagipon." kata Zayn. "saya kesian kat awak, isteri awak ni dah murah, ramai lelaki dah tengok" kata Asya sambil nangis.
"sayang, i tak pernah anggap you macamtu pon" kata Zayn sambil mengusap belakang Asya. "lets enjoy our time kita kat sini, lusa dah nak balik dah" kata Zayn.
Orked Asya
Asya diam hanya kereta Zayn sahaja bergerak, zayn pandang asya "are you okay?" soal zayn capai tangan asya. "just give me some space zayn, im not in mood" kata asya melepaskan pegangan zayn.
to be continued