Atira mengenakan dress biru cair rambutnya disimpul kemas. "are you ready" soal Maria petugas yang ditugaskan oleh Zayn. Atira senyum lalu mengikuti langkah Maria. Terlalu drastik sangat perkahwinan Zayn dengannya walaupon tiada majlis yang diadakan. Baginya cukuplah Zayn dapat menanggungnya memandangkan dia memang mahu harta lelaki tersebut.
Masuk sahaja disebuah bilik kelihatan beberapa orang lelaki sedang beratur dihadapan Zayn. Zayn hanya diam duduk dihadapan kerusi, Zayn yang hanya memakai kemeja biru gelap dan seluar jeans hitam memandang Atira, jauh sekali gayanya seperti mahu menikah.
"why are looking me like that ?" soal Zayn bangun menghampiri Atira. "you tak nampak macam nak menikah pon?" soal Atira. "nak nikah lah ni jap" kata Zayn memegang dagu Atira, seluruh wajah wanita itu dielus. "you cantik tapi sayang, terlalu bodoh untuk i" kata Zayn memetik jarinya.
beberapa lelaki tadi menghampiri Atira lalu memegang Atira dengan kuat "apa ni Zayn!" soal Atira. "i nak bagitahu definisi perkahwinan" kata Zayn mengambil satu putung rokok dan diselitkan dicelah bibirnya. "Zayn!" jerit Atira apabila baju dress perkahwinannya dikoyakkan sehingga menampakkan aibnya.
Zayn hanya menikmati persembahan tersebut. Zayn bangun lalu pil yang terdapat diatas meja disuapkan ke bibir Atira lalu air di meja di ambil disuakan secara paksa. Atira meronta-ronta. Zayn kembali duduk dan menikmati permandangannya yang sangat asyik.
Beberapa lelaki tersebut meratah tubuh Atira seperti tiada habisnya. "dah siap bagitahu aku" kata Zayn keluar dari bilik tersebut.
skip
Zayn masuk bilik tersebut apabila mereka telah selesai, kelihatan Atira betul-betul lemah terbaring di katil dengan tangan dan kakinya berikat di penjuru katil. Siap berselimut menutupi keaibannya. "now you know me right ? Laurin Atira?" soal Zayn. "Zayn let me go" kata Atira. "sebelum i lepaskan you, i nak tahu malam tu adalah salah satu rancangan you kan?" soal Atira
"no, you yang mabuk Zayn" kata Atira. "still nak bohong lagi, kau nak aku panggil budak-budak tadi sampai kau mati ke ?" marah Zayn. "Zayn please kahwin dengan i, i nak you Zayn" kata Atira. "tak jawab soalan aku tadi" kata Zayn.
"dan kau penyebab Adira kena halau dari rumah kan ?" soal Zayn lagi. "tak-tak, Adira tu sendiri miang, buat malu keluarga, Pelacur" kata Atira. "kau salah tuduh ni, aku rasa kau lagi pelacur. kau cakap tentang diri kau tau sekarang ni" kata Zayn. Zayn angkat dia yang berkasut kulit dan diletakkan diatas kemaluan Atira.
"baik kau cakap betul-betul Atira, aku tak main-main" kata Zayn. "apa motifkan kau malam tu dan kenapa kau buat Adira sampai kena halau dari rumah?!" kata Zayn menggeselkan kakinya yang berkasut kulit itu dia atas kemaluan Atira yang berlapik dengan selimut. "Zayn jangan buat macamni" kata Atira. "i dont care if kau mati ke kau tak boleh kencing sebulan ke, i dont care aku cuma nak jawapan aku" kata Zayn.
"ye ! i memang perangkap you malam tu, i cemburu dengan kakak i sendiri, dia ada segalanya kekayaan, kebijaksanaan, dan dia juga memiliki you. i cemburu Zayn. Family i selalu membanding-bandingkan i dengan dia. Macam-macam cara i curi perhatian my parents untuk nampak usaha i. Tapi semua tu sia-sia"
"sampailah i buat rancangan untuk buat kakak i nampak hina depan mata family i, i suruh Ridzuan cousin i sendiri sentuh Adira dan mereka kena marah sampailah Adira kena halau dari rumah, and then dia dengan you. Selagi dia hidup bahagia i tak kan puas. dan akhirnya i tahu dia mati sebab cancer. Why not pulak i dapatkan you" kata Atira.
"nice explanation, see you in court Cik Laurin Atira, you nak hidup macam mana, dont ask me. Ask yourself, aku kira baik lagi tak bunuh kau. Kalau tak badan kau semua dah hancur" kata Zayn meninggalkan Atira. Ammar yang tercegat sambil hisap rokok pandang bos dia yang keluar dari bilik.
"kau settle kan apa yang patut, pastu hantar dia pergi belgium, aku tak nak tengok muka dia lagi kat sini" kata Zayn. "baik boss" kata Ammar bergerak ke bilik tadi.
Orked Asya
Selesai menonton video yang diberi oleh Ammar, dia terus meletakkan ipadnya ke tepi. Kepalanya dipicit kerana pening. "are you okay baby ?" soal Zayn menyentuh kulit pipi Asya. "i dah buktikan kat you yang i tak salah kan?" soal Zayn. "im sorry, saya terlalu ikutkan perasaan, sorry Aysar" kata Asya.
"sokay sayang, i tak pernah nak marah you lebih-lebih rindu" kata Zayn. "how can you still can stable after tengok that video?" soal Zayn. "apa maksud you?" soal Asya. "yela , i yang tengok live pon menggelupur macam apa" kata Zayn. "Hahahaha, awak yang miang pergi tengok buat ape ?" soal Asya.
"dah rezeki" kata Zayn. "Aysar !" jerit Asya. Zayn berhenti dan pandanng Asya. "ye, kenapa sayang ?" soal Zayn.
"kalau awak teruskan saya tak boleh bercakap" kata Asya. "okay sekarang cakap" kata Zayn. "i love you" bisik Asya. Zayn senyum "you tak cakap pon i tahu Sya" kata Zayn. Asya diam dalam pelukan Zayn. "i love you too"
"kalau dapat kembar bagitahu okay sayang" kata Zayn.
5 tahun kemudian
"Papa" mengusik wajah Zayn. Zayn bangun dan memandang budak kecik yang duduk perutnya. "ye sayang" kata Zayn sambil memeluk anak keduanya itu. "abang mana sayang" soal Zayn. "abang Zen Tidur, Anaera nak main" kata Anaera Olivia. "sayang" kejut Zayn pada Asya sambil menepuk-nepuk punggung Asya.
Asya bangun dan mendukung anak perempuannya. "haih dah anak dua pon cantik" kata Zayn baring semula. "sayang nak mandi dengan Aera kejap, abang kejut Zen mandi" kata Asya membuka pakaian Anaera dihadapan toilet.
Zayn dengan malasnya bangun daripada katil, dia mengejutkan anak sulongnya Zen Nadym yang masih terbongkang.
Selesai kejut Zen mandi, Zayn masuk biliknya semula, kelihatan Asya sedang memakaikan pakaian Anaera. Selepas selesai Anaera pon keluar bilik nak jumpa abang dia. "yang, ehem ehem?" kata Zayn.
"Aysar, dont start it." kata Asya. "if i do" kata Zayn.
The End
Hai, sorry sebab lama sangat nak tunggu, dah habis dah hehehe, okay kalau ada yang kurang korang boleh je comment, author baca je jangan risau. Nak dm pon boleh nanti author reply. ❤️ thank you sebab support dari mula sampai la habis ni. Thank youuuu 😭🥺