Öykü'nün Ağzından:
Beklenen oldu. Düştüm... Toprak arkamda gülme krizine girmişti. Ama benim çanak gitti. Çok acıyo lan!
- Gül zaten sen. Ben burda yere kapaklanim. Sen gül.
- Ben demiştim.
- Ne bilim öküz gibi sallicanı.
- Tamam hadi, abartma kalk.
- Beni geride bırak ben seni yavaşlatırım.
- Kes dalga geçmeyi. Kalk hadi, yoksa yılan filan ısırır.
Toprak beni kollarımdan tutup kaldırdı. Halen gülüyo pis! Toprak yarın işe gidicek ti onun için hazırlanmaya başladık. Toplanma bitince, biraz dolaştık sonra eve geldik. Ben hemen sıcak bir duş aldım sonra giyinip mutfağa indim. Ben çıkınca Toprak'ta dul almaya gitti. Bende yemek hazırladım. Sonra Toprak'la beraber yemek yedik. Ben misafir odasına yerleştim, Toprak ne kadar sinirlensede onun odasında kalamam. "zaten o odaya da gelirim" dedi de kabul etti. Bende kapıyı kitlerim. Hemen uyudum. Kamp ne kadar eğlenceli olsa da çok yorucu.
Sabah Toprak adında ki kedinin kapımı tırmalamasıyla uyandım.
- Öykü! Kapıyı kitlemek nedir ya?
Saat kaç ya? 07:30 ile geç kalıcam. Hemen hazırlandım. 10 dakika sonra aşağı indim. Toprak beni kapıda bekliyordu.
- Geldim patron.
Bu gün simsiyah giyinmiştim. Yanağımdan bir makas alıp arabaya doğru yürüdük. Arkaya oturdu bende yanına kuruldum. Şöför son gaz şirkete sürdü. Yarım saat sonra şirkete varmıştık.
Günler böyle eğlenceli geçti.
2 ay sonra: Artık Toprağın sevgilisi olduğumu herkes biliyordu ve benden em az Toprak kadar korkuyolardı, ama zamanla korkucak bir şey olmadığını anladılar. Toprak 2 aydır kimseyi öldürmemişti. Ve be Yağız ile Yaseminin arasını yaptım. Bu gün şirketten biraz erken çıktık. Toprak'ta sularda yemeği teklif etti, bende kabul ettim. Restorantta bizim dışımızda kimse yoktu. Ciddi ciddi bir yemek için tüm restorantı mı kapatmış? Deli bu ya! Yemek çok güzel geçmişti. Bittikten sonra arabaya doğru yürümeye başladık.
- Öykü?
- Efendim aşkım?
- Hani ben kampta bir dilek kakkı kazanmıştım ya? İşte onu kullanmak istiyorum.
- Peki ama zor bir şey olmasın.
- Beni asla bırakıp gitme.
Tam karşılık vericekken, göğsümde bir acı hissettim. Nefes alamıyorum, gözlerim kararıyor.
- Öykü cevap vermedin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN RÜYASI
Dla nastolatkówWattpad de ki Mafyanın Rüyası adında ki İlk kitap. Beğenmediysen aptal aptal yorumlar yapmayın. Bakın çıkış orada defolup gidebilirsin. Ama diyorsan ben kaşınıyorum yaz da verin cevabını. Hayatı boyunca acı çeken bir adam. Ne çocukluk yaşar nede gen...