Ha nem olvastad a "3 Yrs With Ateez"-t akkor szerintem még ugyan úgy lehet követni a történetet, de azért ajánlom.... 😅💜💜
[•••] Okt. 19. (V)
Rachel szsz.
Ma elhívták a bandánkat egy showba, ahol úgyszint hülyét csináltunk magunkból. Az az "I love you game" volt. Kezdésnek James meg Kai ment. Amint elindult, elröhögték magukat. Ezután Woosung ment Yooraval, ahol a maknae veszett. Jól elszórakoztunk végig, attól függetlenül hogy én teljesen kínosan éreztem magam olykor-olykor...
- Szeretleeek~ - kezdte Kai, amikor vele voltam.
- Én is. - mondtam olyan komolyan, hogy azonnal elröhögte magát.
Aztán a legvégén jött Yoora meg én. Itt a fiúk már szakadtak a röhögéstől, mi pedig csak miattuk nevettük végül el magunkat. Ha tudtam volna hogy ilyen jó/vicces pillanatok is lesznek ebben a munkában, nem ellenkeztem volna akkor már a legelején.
Megköszönték hogy eljöttünk, majd mehettünk haza.Majd amint betettük a lábunkat a házba, nekem elkezdett csörögni a telefonom. Levettem gyorsan a cipőm, majd besiettem a szobánkba. Yuna, a nővérem volt az, én pedig boldogan felvettem neki.
- Szia! - köszöntünk teljesen egyszerre.
- Most van valami dolgod?
- Nincs... Miért? - kérdeztem vissza.
- Mert amit mondani akarok most, az nem két perc lesz.
- Hallgatlak! - mosolyogtam el magam.
- Tehát... Holnap hazaérkeznek anyuék.
- Mi?! - akadtam ki.
- Jól hallottad... Már mennek a reptér féle, és... Anyunak megadtam a számod. Majd írni fog, holnap pedig Sannal szépen elmentek hozzájuk. Oké? Látni akarnak.
- És mit fognak mondani ha meglátnak?! Engem is kifognak tagadni, vagy mi?! - ijedtem meg. Egyáltalán nem gondoltam erre az utóbbi időben...
- Rachel, nem tudom! - sóhajtott. - Fogalmam sincs hogy hogyan fognak reagálni. Ha nem kérdezik, akkor ne mondd el hogy idol vagy. Sannak már mondtam, hogy ne említsen semmit erről.
- Tehát hazudjak a szüleimnek. Szerinted nem fognak rájönni? Látszik rajtam ha hazudok, ráadásul ismert a bandánk. Engem meg fognak ölni! - idegeskedtem.
- Nem lesz semmi baj. Egyszer úgyis be fogják látni, hogy fölösleges ilyen ellenségesnek lenniük... - próbált biztatni.
- Nem! Nem akarok találkozni velük!
- Legalább hamarabb túl leszel rajta.
- Aish... - sóhajtottam. - Megnézem hogy írt-e. - gyorsan elköszöntünk, én pedig meg is néztem.
YOU ARE READING
SOC 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction3 Yrs 〜 Ateez folytatás ( ͡° ͜ʖ ͡°)🌺🤞 Remélem megfelel nektek :3 Na akkor jöjjön ez a kis értelmetlen ismertető vagy előzetes vagy miez 😂💜 --------------- Choi Rachel szülei munka miatt mentek el Európába, amikor még csak 15 éves volt. Ekkor ker...