[•••] Dec. 18. (Szo)
Már több mint három hete volt, hogy Seonghwával újból össze jöttünk. Azóta Jongho is bevonult, és egyedül Minsun és a drága bandám tudja, mivel két másodperc alatt terjedt el közöttük, amint elmondtam Jamesnek, miután számon kért. Ezen kívül pedig Gaeult körülbelül másfél hónap múlva végre haza hozhatjuk, és mostmár elvileg apám sem utasít vissza engem/minket. Bár ők sem tudják hogy együtt vagyok Seonghwával, anyám ettől függetlenül folyton azt kérdezgeti hogy mi van velünk. Bár ki tudja, lehet hogy Seonghwa mondott neki ezt-azt... Viszont rákérdezni azért mégsem fogok. De a testemmel még azóta sem vagyok kibékülve, ami miatt Seonghwának elvileg bűntudata van. Igaz hogy eszem, de akkor sem vagyok kibékülve magammal...
[•••] Ápr. 3. (V)
Amíg Yunho nemrég hazaért, addig mi kész lettünk egy újabb albummal. Viszont Yoora néha teljesen maga alatt van, és őszintén, én nagyon aggódom hogy valami baj van, de azt mondja hogy csak fáradt mindig...
Éppen bent voltunk a teremben, és mindenki a földön fetrengett. Az előbb végeztünk a gyakorlással, és mint mindig, most is teljesen fáradtak vagyunk.
- Rachel, ma még segítesz a matekban? - kérdezte Woosung. - Holnap megint dolgozatot kell írnunk... - mondta szomorúan.
- Persze, majd ha hazaértünk. - egyeztem bele.
- ....nem ma van Seonghwa hyung születésnapja? - kérdezte Kai, én pedig azonnal fel is ültem.
- ÁPRILIS HARMADIKA VAN?! - néztem rá nagy szemekkel, ő pedig csak nevetve bólogatott.
- Nem ma telt le az a négy hónap? - kérdezte James.
- Úristen, de! - döbbentem le végleg.
- Pont a születésnapján. - nevetett tovább Kai.
[•••]
Végül úgy döntöttem, hogy majd este találkozom vele, és majd fel is köszöntöm. Előtte akkor már elmagyarázom Woosungnak ismét a matekot, és akkor eggyel kevesebb a gond.
Aztán felhívtam Seonghwát, majd miután felköszöntöttem a többiekkel együtt, megbeszéltem vele hogy az ügynökségnél megint találkozzunk.
Végül felkaptam valami tűrhető ruhát, és elindultam.- Szia! - léptem be a terembe mosolyogva.
- Eltelt négy hónap! - ölelt szorosan magához, én pedig nevetve viszonoztam
- Véletlen egybeesés, hogy pont szülinapodra esett! - tisztáztam.
- Akkor most szakítok. - mondta, én pedig hirtelen azt hittem hogy helyben szívrohamot kapok. - És most jönnünk össze nyilvánosan! - folytatta boldogan.
- Megijedtem te marha! - nevettem fel.
- Nem számít. - távolodott el egy kicsit. - Leszel a barátnőm? - mosolygott.
- Leszek a barátnőd. - mosolyogtam vissza, ő pedig adott egy pár másodperces csókot.
- Ez a legjobb születésnapom. - ölelt megint szorosan magához.
Ezután elmentünk az ügynökség vezetőjéhez, és megint engedélyt kertünk, hogy nyilvánosságra hozhassuk a kapcsolatunkat. Egy kis gondolkodás után azonban szerencsére bele is ment, szóval boldogan hagytuk el az ügynökség épületet, és megint közzé lett téve, hogy együtt vagyunk. De sajnos megint jöttek egyből az utálkozó hozzászólások, főleg hozzám. De Seonghwa a szívemre kötötte, hogy ha nagyon rosszul érezném magam ezek miatt, akkor szóljak neki.
Otthon a srácok tök boldogak voltak, hogy együtt vagyunk, és elvileg Hongjoong kicsit ki is akadt, hogy nem szóltunk neki erről semmit, amíg Yunho elvileg csak ugyan úgy boldog volt, mint mi.
De végülis ez a nap jól telt el, és most az egyszer még vidáman is vártam a holnapot...
YOU ARE READING
SOC 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction3 Yrs 〜 Ateez folytatás ( ͡° ͜ʖ ͡°)🌺🤞 Remélem megfelel nektek :3 Na akkor jöjjön ez a kis értelmetlen ismertető vagy előzetes vagy miez 😂💜 --------------- Choi Rachel szülei munka miatt mentek el Európába, amikor még csak 15 éves volt. Ekkor ker...