🌺NINE🌺

276 24 10
                                    

[•••] Febr. 19. (Szo)

Egész nap otthon voltunk ismét. Bár én elmentem fotózásra és Sunwoo a nyakamba is ugrott hogy megint láthat. Miután vége lett, még ketten kószáltunk, de aztán haza mentünk. Végül otthon James felhívta az anyukáját, miután Yoora emlékeztette.

- Szia anya. - szólt bele.
- Nem. Azt mondta hogy hívjalak téged.
- Hogy mi? - kerekedtek ki a szemei.
- Oké... - mondta szomorúan, a többiekkel pedig össze néztünk. Végül letette a telefont, és csak meredt maga elé.

- Mi történt? - kérdeztem végül rá.

- Semmi említésre méltó. - állt fel, majd elvonult.

- Rachel, utána mész? - kérdezte Yoora. - Múltkor is te tudtad megnevettetni elvileg... - csak bólintottam, majd el is hagytam a nappalit.

- James? Mi történt? - mentem be a szobába.

- Kimennél kérlek?

- Nem. Inkább mondd el hogy mi történt. - sétáltam elé.

- Semmi. - lépett hátra, én pedig ismét elé léptem.

- Addig nem hagylak békén, amíg nem mondod el.

- Meghalt a nagymamám... - suttogta lehajtott fejjel.

- Oh... Sajnálom... - öleltem magamhoz. Először megint el akart tolni, de aztán vissza ölelt.

- Jövőjét vasárnap lenne a temetése... - azt hittem hogy ennyit akart, de egy kis idő múlva folytatta. - Elvileg jön anyukám öccsének a családja, akiket egyáltalán nem is ismerek. Annyit tudok, hogy gyűlölik egymást és ezért még csak nem is találkoztam velük egyszer se! - fakadt ki. Először láttam végre őszintén beszélni az érzéseiről. És igazából remélem hogy ezek után majd egyre jobban meg fog nyílni felénk...

[•••] Febr. 23. (Sze)

Miután a két maknae hazajött, Woosung azonnal el is vonult. Kérdően néztünk Yoora felé, aki csak tanácstalanul tárta szét kezeit. Végül gyorsan levette a cipőjét, és utána sietett.

- Na mi történt? - kérdezte James, amint vissza jött Yoora.

- Hát...neki is... Temetésre kell mennie...

- Mi? Komolyan? - lepődött meg Kai.

- Igen, vasárnap. És kicsit ki van akadva hogy csak most szóltak neki. Meg jönnek elvileg valami rokonok is, akikről eddig nem is tudott.

- Hűha... - néztem Jamesre.

- Fogd be. Az nem lehet. - vágta rá nevetve. - Woosunggal semmiben nem hasonlítunk.

- Oké, ebben van valami. - helyeseltem. A többieknek is szerintem összeállt a kép, mivel nem kérdeztek vissza. Ezután pedig Woosung egész nap bent volt a szobájában.

[•••] Febr. 27. (V)

- Akkor mi megyünk. - köszönt el James és Woosung is feszülten. Azóta idegesek, amióta felkeltek. Bár megértem, hisz én is ideges voltam amikor Yuna végre kinyögte hogy San a testvérem...

- Akkor... Mit csináljunk? - kérdezte Kai, miután elmentek.

- Megyek olvasni.

- Én pedig dalt írni. - vonultunk el mind a ketten. Igazából pár napja Yoora meg Kai helyet cserélt, James meg teljesen kivan akadva hogy velünk van egy szobában. Bár szerintem csak a veszekedések miatt van elege belőlünk...

- Komolyan ott hagytatok? - jött be a szobába Kai is.

- Igen. - válaszoltam Yoora helyett is, aki már valami mangába volt belemerülve.

SOC 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now