[•••] Jan. 22. (V)
Az újévet és a karácsonyt természetesen mind együtt ünnepeltük live-okkal egészítve. Közben pedig egyre több és több rajongónk lesz, meg persze haterek... De ez teljesen normális, és engem nem is izgat nagyon. Valamint mostmár az is kikerült már a netre, hogy Woosung meg James rokonok, és kettejüket shippelik a legtöbben, amin én csak nevetni szoktam. Bár az már nem vicces annyira, hogy Kai meg én állunk a második helyen, főleg hogy majdnem hogy testvérként tekintünk már a másikra. De ez van. Viszont Yoora az, akit tényleg mindenkivel shippelnek.
Minsun már neki kezdett a színészetnek a diploma szerzés mellett, én pedig támogatom ahogy csak tudom. Valamint Rennek, Woosungnak ugyan úgy segítek a matekban, és Phoebenek pedig a koreai nyelv tanulásában. A modell ügynökségnél már felmondtam, valamint Seonghwa és San segítségével újból elkezdtem beszélgetni anyukámmal. Jól esett hogy elítélés helyett, mostmár inkább próbálja megérteni a munkámat....
Mára vihart mondtak, én pedig reménykedtem, hogy nem lesz valami erős.... Eddig még csak egyszer volt, hogy aludni sem bírtam, de nem szóltam senkinek. Viszont most sem bírtam aludni. Állandóan villámlott, és mennydörgött....
Álmosan bekapcsoltam a telefonom, ami negyed egyet mutatott. Feldoltottam mivel gondoltam, akkor felmegyek Instagramra, hogy ne unjam el az életem. Viszont Kai ki vette a kezemből a készüléket, én pedig felé kaptam a fejem.- Miért nem alszol? - kérdezte álmosan.
- Tudod hogy nem tudok ha vihar van... - bújtam jobban a takaró alá.
- De miért? - rakta le a telefonom az éjjeliszekrényre. - Félsz? Vagy mi?
- Nem követed Minsun oldalát? - nevettem.
- Szóval igen... - fordult felém egész testtel. - De nem kell. - mosolygott rám. - Ez csak egy kis vihar...
- Jó, de ez akkor sem ilyen egyszerű... - fordultam felé én is.
- Ha átölellek akkor biztonságban fogod érezni magad? - mosolygott rám kisfiúsan, én meg csak kuncogva bólintottam egyet. Egyből magához is ölelt, én pedig vissza is öleltem.
[•••] Jan. 23. (H)
Annyira esett a hó, hogy Woosungnak nem kellett bemennie az iskolába, tehát mind otthon voltunk, és filmeztünk. Meg ittunk forró csokit, természetesen Yoora kérésére. De azért tényleg jó volt inni, ha már ilyen hideg volt...
- .... Woosung. - szólalt meg Kai, az említett pedig az idősebbre emelte a tekintetét. - Rólunk van fanfiction? - kérdezte meg.
- Úgy érted hogy a bandáról, vagy mint KaiSung? - kérdezett vissza, mi pedig felröhögtünk.
- Van KaiSung? - lepődött meg.
- Van....
- Akarom tudni, hogy mik vannak azokban a fanfiction-okban? - kérdezte James.
- Nem hiszem... - csóválta a fejét, Yoora még én pedig csak nevettünk.
- Azt hiszem mostmár Woosung sem valami innocent boy. - kuncogott Yoora.
- Egy korhatáros részt sem olvastam el! - tette fel mutató ujját. - És olyat sem szoktam nagyon, ahol homoszexuálisoknak állítanak be minket!
- Na, inkább menjél aludni. - biccentett James a szobák felé. - Lehet hogy holnap már menned kell iskolába. - a maknae csak bólintott, majd ment is.
- Akkor szerintem mentem én is. - állt fel Yoora. - Rachel, majd el mosod a poharakat? - mosolygott rám.
- Nem.
YOU ARE READING
SOC 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction3 Yrs 〜 Ateez folytatás ( ͡° ͜ʖ ͡°)🌺🤞 Remélem megfelel nektek :3 Na akkor jöjjön ez a kis értelmetlen ismertető vagy előzetes vagy miez 😂💜 --------------- Choi Rachel szülei munka miatt mentek el Európába, amikor még csak 15 éves volt. Ekkor ker...