🌺SIX🌺

282 24 16
                                    

[•••] Febr. 3. (Cs)

A maknae line ismét iskolában, mi pedig bent az ügynökségnél. A menedzser pedig most találta ki, hogy megbeszélést akar tartani egy óra múlva...

- Megpróbáljátok behívni a többieket? - kérdezte végül.

- Persze. - kapta elő a telefonját James, és egyből hívni kezdte Woosungot, aki egyből ki is nyomta.

- Nem lehet hogy órája van? - kérdeztem, miután Yoorat kezdte el hívni, aki pár másodperc múlva fel is vette, és kihangosította a hívást.

- Mi akarsz? - szólt bele egyből.

- Be tudnátok jönni? - kérdezte James, viszonylag nem flegma hangnemben.

- Nekem lyukas órám van, Woosung meg témazárót ír....

- Ti nem egy osztályba jártok? - lepődött meg.

- Nem? Egy iskolába járunk. Két év van közöttünk....

- Az már más... Akkor hozd el Woosungot.

- Még mindig témazárót ír... - szinte láttam, ahogyan Yoora megforgatta a szemeit.

- Mikor végez? - érdeklődött a menedzser.

- Huszonhét van, szóval úgy... 18 perc múlva? Mellesleg én következő órában írok dolgozatot. - tette hozzá.

- Most nem fogsz. Oda megyek a suli elé, jó? - állt fel a vezetőnk.

- De ha a tanár ezért fog engem leszidni, akkor rád fogom! - bontotta a hívást.

- Na, akkor egy óra múlva vissza jövök. - ment ki a teremből a menedzserünk, majd James is.

- Addig mit csinálunk? - kérdezte Kai.

- Biztos olyat, ami nem értelmes. - rántottam vállat nevetve.

- Amúgy csak szerintem hasonlít Yugyeom hyung egy hörcsögre? - kérdezte halál komolyan, majd mind a kettőnkből kitört a röhögés.

- Oké, James mostantól egy hörcsög. - mondtam még mindig nevetve.

[•••]

Elég sokáig beszélgettünk mindenféle baromságról, majd egy olyan háromnegyed óra múlva végre megérkeztek a többiek. Kai egyből mondta Jamesnek hogy olyan mint egy hörcsög, a maknae line pedig el is kezdte úgy hívni. Én mondjuk azt hittem hogy teljesen ki lesz akadva és hogy majd valakit meg is fojt, de csak nevetett rajta szerencsére. Aztán nemsokára a menedzser is betoppant egy kis füzettel a kezében. Helyet foglalt, majd bele is kezdett.

- Nos, az a helyzet hogy... ugyebár nagyon aktívak vagytok, pár hónap alatt csináltatok vagy öt-hat számot is, és így pedig elég felkapottak is lettetek. Ahhoz képest hogy nemrég kezdtétek, elég szép eredményeket értetek el, Kyuwook hyung pedig felajánlotta, hogy kaptok másfél hét szünetet. Őszintén én is aggódom hogy túl hajtjátok magatokat... Tehát igazából örülnék, ha elfogadnátok.

- Gondolom elfogadjuk, meg már csak a két maknae miatt is. - szólalt meg James, Yoora meg Woosung pedig heves bólogatásba kezdtek.

- Rendben. Következő héttől kezdődik, de majd úgyis kaptok értesítéseket.

- És most komolyan csak ezért kellett bejönnünk? - kérdezte Yoora.

- Igazából lenne még valami... - nyitotta ki a kis füzetet. - Ami azt illeti... Erről még nem kéne tudnotok, de nem akarom pár héttel előtte csak úgy közölni, szóval... Úgy február környékén lesz az első turnétok. - erre a mondatra Woosungnak, Yooranak és Kainak kikerekedtek a szemei, én csak szimplán meglepődtem, James meg... Ő ugyan olyan kíváncsi arccal ült mellettem, mint eddig.
- Ne számítsatok olyan nagy dologra, csak Koreán belül lesz. Még az indiaiak sem figyeltek annyira fel rátok, szóval egyenlőre marad Korea. - nevetett fel, belőlünk pedig szokásunkhoz híven, kitört belőlünk a röhögés.

SOC 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now