Evet arkadaşlar Yeni hikayem olan Vampir Cities 2 nin karakter tanıtımında sizlerleyim. İlk kitabı okumayanlar hesabımdan okuyabililer. Hikayede olacak şeyler filmin 2. sezonu gibi olacak. Yani 2. vampire cities hikayesi. O zaman bekletmeden karakter tanıtımına geçiyim. Karakter aynı ama farklı pozları <3
İlk kitabı okumadan buraya gelenler için bir özet yazabilirim ya da direk 1. kitabımı okuyabilirsiniz. Size kalmış.
Mel
Hikayemizin ana kahramanı olan Mel 17 yaşında lise son sınıf öğrencisi. Sam ile sevgililer. Yarısı büyücü (cadı) Yarısı ise vampir. Yani melez. Yaşadığı kaza sayesinde yeni arkadaşlar edinen Mel'in yeni maceraları ne olacak.
Sam
Hikayemizin erkek ana kahramanı. 17 - 18 yaşında gösterse de kaç yaşında olduğu sadece bir merak çünkü kendisi bir vampir. Mel'i bir kazada bulup hayatını insan için değiştirdi. Onun başına bir şey gelmemesi için koruyup kolladı ama son zamanlarda artık koruyan Meldi.
Mia
Hikayemizin ana yardımcı karakteri olan Mia Melin ablasıdır. 18 - 19 yaşındadır. Mel gibi melezdir. Victor ve diğer vampirlerin başı olmasına rağmen ona ihanet ettiler. Victor cezasını çekti. Kendi elleri ile öldürdü. Tabi kardeşinin kendini feda etmesi dışında.
Ken
Mia ile sevgili olan yardımcı ana karakter Emma ve Sam'in abisidir. 18 - 19 yaş aralığında göstersede kendi bile kaç yaşında olduğunu bilmiyor. Vampirdir.
Emma
16 - 17 yaşında gösteriyor. Kendisi de diğer iki abisi gibi vampirdir. Bu zamana kadar hiçbir insanın yakınına bile yaklaşmamıştır. Mel dışında çünkü o çok farklı biriydi. Abisin ilk ve son aşkı.
Max
17 - 18 yaşında olan Max bir kurt adamdır. Mel'in sınıf arkadaşıdır ayrıcada komşulardır. Baloda Mel ile şarkı söylediğinden beri ona hayrandır. Hayran ya da aşk herhangi biri. Bir sürüsü vardır. Buna kendisi sürü demez çünkü arkadaşlık vardır aralarında. Sürü lideri ise kendisidir.
Peter
17-18 yaşında. Kendisi kurt adam ayrıca sürüsünün alfası. Tek hamlede herkesi sürüsüne katıp onlara hükmedebilir. Bir nevi kurt kral gibi. Yaşadıkları yüzüne bir meleze dönüşen Peter kendini en güçlü sanıp tüm herkese hükmetme planları içerisinde. Karşısına melez bir kız çıkana kadar her şey yolundaydı.
---------------------
KARAKTERLER ŞİMDİ BU KADAR. Hikaye şekillenince yeni karakterler gelebilir .
TAKİPTE KALIN V.C. 2 BAŞLIYORRR
BOMBA GİBİ GELİYORLAR .
BOMBA GİBİ GELEMEDİLER SİZDEN VOTE DİLENİYORUM BU KİTAP 10 VOTE OLMAZSA HİKAYEYE BAŞLAMAYACAĞIM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)
VampireMel Mia Sam Emma ve Ken'in maceraları hız kesmeden devam ediyor. Yeni duşmanlarına karşı savaşta sağ çıkabilecekler mi ? Max'in yardımı dokunacak mı. Mel ve Mia'nın başı belada mı ? Mia kendini korumayı öğrenebilecek mi. Vampir Şehrinin 2. kitabı si...