BÜYÜK FİNAL

5 3 0
                                    


Bu da bizim hikayemizdi arkadaşlıkla başladı evlilik ve bebekle son buldu . Kızımız bizim mucizemiz olmuştu ışığımızdı ve büyüyünce çok güzel aynı benim gibi bir melez olup en güçlüsü olacaktı . Evet bir kızımız olmuştu . Her şey mükkemmeldi doğuma 2 ay kalmıştı vampirler yani doğaüstü bebekler 5 ayda doğarmış ben şuan 3. aydayım ve 2 ayı sabırsızlıkla bekliyorum bebeğimi kollarıma alabilecektim . Sam benden dahada heyecanlı içi içine sığmaz olmuştu bir de şu varki bebek 2 ay sonra doğacak ama benim karnım sanki 1 dakika sonra doğum yapacakmışım gibi şişikti normal miydi bu dev falan mı doğuracağım yoksa böyle şişmeye devam ederse . 

Şuan sabah saatleriydi ben daha yeni kalkmıştım . Karnım açlıktan fena olmuştu . Odada bir dolap içindede şişe şişe kanlar doluydu malum bu halde avlanma bana yasak . Dolaba doğru gidiyordum ki karnıma bir ağrı girdi bitmek tükenmek bilmeyen bir ağrı . Hala geçmemişti ve ben iki büklüm olmuştum . Kızım güzelim sakinleş sakinleş şimdi beslenicez ve güçlenicez hadi durr .Karnıma giren sancı ile çığlık attım . Hayır hayır hayır daha 3. ay gelemez şimdi mi ne ara  hayır kimse yok kimsecikler yok ne olacak .   Kapıyı açtım . Aşağı kata inmeye çalıştım .  Daha merdivenin başındayken başım döndü . En son merdivenin önünde biri vardı sonrası koyu bir karanlık . 

YAZARDAN

Düşerken sese gelen Mia kardeşini havada kapmıştı . Sonra yanlarına Ken geldi . Mia ' Sam nerede neden bunu bırakıp gider ki ' dedi . Sonrada ' aşağı aşağı hadi ' dedi . Merdivenden indirdiler . Ken annesini getirdi bir de Mel'in annesi vardı . Betty ne yapılacağını biliyordu . Mutfaktan bir bıçakla karnını deşti . Bebeği oradan çıkardı  tabiki vampirler için bebek önemli olduğundan .  Mia bebeği alıp kucağında tutarken Veronicada kızına bakıyordu neden baygın neden iyileşmiyor niye bu kadar erken . O an işte içeri Sam girdi . Gördükleriylede dehşete kapılması bir oldu . Her yer kan revan Mia'Nın elinde bir bebek Mel yerde başında annesi ve Veronica . Direk oraya koştu yere diz üstü kapaklandı bir yandanda Mel'e sesleniyor uyanması için bağırıyordu . Ken gelip onu uzaklaştırdı zor da olsa . Sonra Betty bir şeyler yapmak için işe koyuldu . Belki kan iyi gelirdi ya da insanlar gibi dikiş atabilirler . Ev sahibi kadında yardım eti onlara o iğneyle yarın bölgesine dikiş atarken vampir ve melez kanı içirdi diğerleride . En sonunda gözler birinde durdu . Belki insan kanı biraz daha yardımcı olurdu . Kadın bunu anladı ve kolunu sıyırdı . Betty ona bıçakla kesik atıp kanını damlattı . 

Artık her şey beklemeye ve zamana kalmıştı herkesin sabırlı olması gerekiyordu . Bir de büyücüler yolldaydı sanki hesaplamışlar gibi bugün doğacağını biliyordu adeta bebeğin .  Bir anda içeri büyücüler daldı ve bebeği istediler ama savaşın olacağı kesin ve netti ayrıca bu savaşın hangi taraf kazanacağıda . Fakat öyle bir şey olmadı . Tam büyücüler bebeği kucaklarına almışlardı ki bebek ölümcül çığlığı ile onların kaçmasına yetmişti . Bebeği bir kenara fırlatıp kaçmışlardı . Bebek düşecekken onu havada kapan Mia oldu . Ona gözü gibi bakıyordu kendi kızıymış gibi . Hatta onları artık kimse ayıramazdı . Sam bebeğine bakmak isteyincede onu ona vermedi kaçırdı . Sam sinirlenirken araya Ken girdi ve Miaya ' güzelim bak hadi ver bebeği yeğeninin babası kızını istiyor ' dedi . Mia da ' benim o sadece ben bakar ve koklarım bana emanet bu ' dedi . Sam de ' öldüğü ne malum he . Ölse bile benim çocuğum sana nereden kalıyor miras mı bu ' diye bağırdı . Ken kardeşine fırça atınca Mia dan sorda olsa bebeği alıp Sam'e verdi . Verirkende ' bu çocuğu iyi sakla o gözümüze gelirse ' derken Sam ' merak etmeyin öyle bir şey olmayacak ' dedi . 

Mel ölmüş müydü gerçekten inanılacak gibi değil !  

Mel'i odaya götürüp yatağa bırakmışlardı . Samde bir ağlayıp bir susan kızı ile onun baş ucundaydı . Bir anda bebeğin sesi duyulur gibi oldu ' yaşayacak ölmedi . Dinlenmeli ' konuşan bebek olamaz her halde . Sam bebeğe şaşkınca bakarken bebek gülücük attı . Sonrada Mel'in gözleri kısık kısık açılıyordu . Sam şaşkınca bir bebeğe bir Mele bakarken bebek ' gördün mü iyileşti ' dedi . Bebek zihnindeymiş meğerse . 

MEL

İşte böyle şeyler yaşandı . Şuan mükkemmel iyiyim zaten o olaydan tam 6 ay geçti ve güzel kızımız tam 3 yaşında gibi gözüküyor . Onun adına  Rebecca koyduk . Parıl parıl parıldasın . Ayrıca şöyle bir şey ki kızımızın vampir güçleri çoktan açığa çıktı geceleri babası ile etrafta koşuşturuyor atlıyor ve zıplıyordu . Sonumuzun mutlu bir aile tablosu olacağını kim bilebilirdiki .

Ben biliyordum elbet huzura ereceğiz ve bunu yaşayacağız . 

Bu da bizim hikayemizdi MelSam dı Kenİa ydı . Herkesimizi hayatımızı yaşantımızı ailemizi kaybetsekde yerini dolduran muhteşem yüzler geldi ve biz tekrar hayata tutunduk . Bu macerada bize eşlik eden tüm arkadaşlarada teşekkür ederiz bir aile olarak ve size hoşçakal diyerek el sallıyoruz . ' hadi kızım sende el sallasana ' .

Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin