Yanıklar

9 2 0
                                    


O an aklıma gelememişti korku ve stresten ama sonunda hatırlamıştım . Hemen onun yanına doğru yürüdüm yürürken iki elimi havaya kaldırıp éjszaka

Geceye geri döndü hava tabikide herkes bunu görmüş ve fark etmişti ama umrumda değildi . Sam bana doğru düşerken onu unuttum . Koluna girdim ve sürüklemeye başladım bilinci yerindemi anlayamıyordum ama iyi olacaktı . Ormanın ortasında kala kaldım . Bir yandanda ağlıyordum çünkü güneş tekrar doğacaktı . Titreyen ellerle telefonu aldım çekmesi lazımdı biri gelmeli ve onu kurtarmalıydı lütfen . 

Lanet telefon çekmiyordu . Etrafta güneşten korunacak bir şeyde yoktu son çare tekrar koluna girip götürmeye başladım önümü göremiyordum bunun için de bir sihir yaptım .  Sonunda ormandan bağrışma sesleri duydum . ' Mell ! ' 

YAZARDAN

Gelenler Mia ve Kendi çünkü Ken Miaya Mel'in Sam'in yanına gittiğini söylemişti . Birde o bir anda gün değişimini görmüşlerdi . ir işler döndüğünü anlayıp etrafa bakındılar . İzlerden Mel'in ormana gittiği anlaşılıyordu . Mia Mele seslendi ikiside kardeşleri için endişeliydi . Mel'den cevap gelmemişti güneş doğuyorduda . Mia düşündü güneşi Mel geceye çevirdiyse bir sebebi vardır . O da bir büyü yaptı . Güneş çıkmadan kayboldu . Ken nedenini merak ederken ' bir açıklaması vardır . ' dedi . Aramaya koyuldular en sonunda bir ışık göründü çok uzaktan . Ardından oraya koştular . Mel en sonunda Sam'e dayanamayıp onu bıraktı kendiside dizlerinin üstüne düştü .  Mia onu görüp yanına gitti . ' ablam iyi misin ne oldu ' dedi . Anındada sarıldı ama Mel sesini bile çıkartmamıştı .  Ken Sam'e dikkatle bakınca tabikide olayı çözdü .  Ken Sam'in koluna girdi ve ' gidelim bir an önce sanırım Sam yüzüğü kaybetmiş ' dedi . Mia en sonunda anlamıştı bu yüzden gündüz tekrar geceye dönmüştü ama bu hafif zorlayıcı bir büyüydü bu büyüyü zorla yapabilmişti Mia ama başarmıştı ve her şeye de deymişti . Hılza eve gittiler . Tüm perdeler falan kapatıldı en ufak bir güneş girmemesi için sonra Mia ' acaba babanın yüzüğünü alsan daha mantıklı olmaz mıydı ' dedi . Ken bilmem manasında ellerini açtı . Sonra Mel'in sesi duyuldu ' abla ' diye . Mia hemen ona döndü . ' ne oldu söyle Sam ' dedi . Mia ' Sam burada geçti her şey ' dedi . Mel de ' benim yüzüme benim yüzüme oldu lanet olsun o kadar reddetmeseydim hiçbiri olmazdı . ' dedi ve anında ağlamaya başladı . Bir yandanda ablası ona sımsıkı sarılıyordu . Emma sesleri duyup dışarı çıkmıştı . Etrafı inceleyince abisinin yaralı olduğunu fark etti . ' ne oldu ona ' diye sordu . Herkes ona dönünce Ken ' yüzüğü düşürmüş önemli bir şey değil ' dedi ama bu yinede önemliydi . Hemen Sam' e koştu ve baktı . ' neden evde değildi ' dedi . Melde kendi suçu olduğunu söyledi . Emma kontrolsüz bir şekilde ona döndü ' ne diyorsun sen ' dedi . Evet Mel'in açıklaması gereken büyük bir şey vardı . Öfkeyle kalkıp ' suçlusu benim yüzüğünü çıkarıp attı benim yüzüme ' dedi . Sonrada ' hayır izin vermiyorum onun yerinde benim olmam gerekiyordu .  ' dedi . Sonra Sam'e yaklaştı . Emma önüne geçsede onu bir köşeye itti .  Ken bir şey yapmıyordu o sırada anne ve babaları içeri girdi onlarla birlikte güneşte . Emma anında ' kapatın kapıyı ' dedi . Kapatmışlardı . Mel zaten güneşi kesiyordu . Emmanın annesi ne oldu diyerek yanlarına geldi . Sam'i öyle görünce şaşırdı . 

' ne oldu ona böyle ' dedi . Emmada direk ispiyonladı her şeyi . ' yüzüğü çıkarmış atmış kendini ölümü yaşatmak için ' dedi .  Annesi yaraları incelerken babasıda ayrıntılı olması için Emmaya bakıyordu Emmada ' bu kadar biliyorum gerçek olaya sorsana ne olduğunu ' diyerek Mel'e baktı . İkinci öfke dalgası bu sefer baba olmuştu . Mel'in karşısına geçti ve ' söyle bakalım ne yaptın oğluma ' dedi .  Melde ' bir şey yapsaydım en başından yapardım ' dedi . Ken ise ' rahat bırak kızı onun suçu değildi ' dedi . Bu evde tek sakin Ken miydi ? Hayır bir de annesi vardı demekki herkes babaya bir tek Ken annesine çekmiş . Annesi herkese dönerek ' yaralar az sanki son anda eve girmişsinki güneş sadece biraz tene deymiş . ' dedi . Evet çünkü Mel anında gündüzü geceye çevirmişti .  Biraz düşündükten sonra içeriden bir krem getirdi . Yanık yerlere sürdü . ' iyileştirmesede iyi gelir . ' dedi . Mel ise ' ben neyin iyi geleceğini biliyorum ' diyerek olaya atadı . Babası sen karışma diye çıkışsada anensi onu susturdu ve Mel'i dinledi . Melde konuştu . ' ben telafi edebilirim iyileştirebilirim onu ' dedi . Sam'in annesi karşı çıktı ona ve ' sen bir şey yapma biraz ölümlü kanı iyi gelir bir de kanlarımızdan verirsek iyileşecektir derin yaralara benzemiyor ' dedi . Mel olumsuzca başını salladı sonra Mia ' hadi biz gidelim ' dedi . Mel ' nereye gidemem ben ' dedi . Mia ise ' gitmemiz gerek ' dedi . Mel kesin ve net bir şekilde karşı çıktı en sonunda Mia ' ablacımm gidiyoruz artık anladın mı dinleneceksin evde ' dedi . Mel Mia tarafından sürüklenirken en son ' gidemem telafi etmeden gidemem ' dedi . 

Eve geldiklerinde Mia Mel'i odasına çıkardı odaya girdiklerinde Mia Mel'i yatağa attı . ' ne yaptığını sanıyorsun sen ya ' diye bağırdı .  Melde ' benim yüzüme oldu anlamıyorsun hiç bir şey kimse anlamıyor ' dedi . Mia ' anlat o zaman ' dedi . Melde olayları başından anlattı . 

Mia anlayışla karşıladı ve ' o zaten bunu yapacakmış orada bulunman güzel bir şanstı ' dedi . Sonrada ' Sam elbet iyileşecek ama şimdi sen dinlenmelisin gece gideriz söz ' dedi . Mel onayladı ve yatağın içine girip yattı . 

Geceye doğru zor uyanmıştı ama yinede uyanabilmişti anında Mia'nın odasına gitti ama kimseleri bulamadı anne ve babası zaten uyuyordu . Hayır Mia Mele yalan söyleyip Sam'in yanına gitmişti . Mel şaşkınca kalmıştı ama sonra kendisi gitmeye karar verdi .  Eve vardığında sesler geliyordu içeriden . 

E : Uyanmıyor hala hani derin değildi azdı yüzeyseldi uyanmıyor .

K : Sakin olsana sen hiç yandın mı 

E : Hepsi o aptalın yüzüne 

M : Sözlerine dikkat et .

Mel içeri girdi 

Mel : Sanada merhaba .

Herkes şaşkınca ona bakarken Ken Miayı dürtükledi ve ' hani uyuyordu ' dedi . Mel de ' yaptığınız şeyler mükemmel işe yaramış ' dedi . Emmada meydan okurca ' iyisinide sen yap görelim ' dedi .  Mel onayla başını salladı ve ' tabikide yapacağım onun için geldim ' dedi . Sam' e yaklaştı alnına elini koydu buz gibi ayrıca vücudu bembeyaz sanki ölü gibi . Vampirlikten daha soğuk . Emma dayanamayıp ' ee ateşini ölçmeye mi geldin buraya kadar '  dedi . Melde öfkeyle döndü ona tam karşısına geçti . ' çok konuşma istersen evet endişeleniyorsun ama bir daha bir laf sok ' dedi ve o sırada gözler mor rengini aldı . ' anlamışsındır ' diyerek geri döndü ve güç aktarımı başladı . İyileştirme büyüsü artı uyandırma büyüsü ve güç paylaşımı . Hep birkaç söz söylüyordu her tekrarda daha çok yoruluyordu . En son düşüp bayılacakken onu tuttular . Mia hemen ' yeter bu kadar ' diye bağırdı ama Mel dinlemedi devam devam devam ve devam . 

Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin