Peter Sınırları Zorluyor

6 2 0
                                    

Gece yarısı ikimiz ormanda uçtuk koştuk avlandık . Yapmadığımız şey kalmadı hatta kovalamaca oynadık sonu yerde yuvarlanarak bitmişti .  Hemen kalktım güneş doğana kadar o kötü anılı yerde yanyana birbirimize sırnaşık bir şekilde oturduk güneş doğmaya yakınken ' bunu izlemek isterdim tabi sonunda yanmak olmasaydı . ' dedi . Sonra kalktı . Bana elini uzattı . Onun elini tuttum kalktım ve evine gidelim ' dedi . Eve camdan girdik sonra beni yanağımdan öptü ve ' eve yetişmem lazım güneş doğmadan belki yüzüğüm kargodan gelmiştir takarak uça uça gelirim yanına ' dedi bende o gitmeden espriyi patlattım . ' güneşte uçabilsen belki olabilirdi ' diyerek . 

O gidince iki saatliğine uyudum iki saat sonra kalkıp birde okula gitmeliydim sonra Max'in sürüsüyle tanışıp onların güçlerini tartacaktım . Bunu Peter istedi maalesef . Alarmım çalınca hemen kalktım ve üstümü giyinip aşağı indim çok merak ediyorum insanlığımdan eser yok ama acaba yemek yesem bir şey olur muydu . Bir şey attım ağzıma ve dışarı çıktım evde Mia'nın ruhu bile yoktu nerede bu kız hiç eve gelmiyor neredeyse . Kenle bir şeyler karıştırmıyorlarsa . her neyse enişteme laf sokmayacağım . Ahh evlenseler ne olurdu acaba çok şey mi istedim yoksa . Her neyse okula gittim yolda tabi bir yerde o ağzıma atanı çıkardım . Midemi bozdu sabah sabah . Sınıfa girince Max'in yanına geçtim . Maxte ' Peter bir şeyler karıştırıyordu acaba gerçekten savaşmak istiyor musun ' dedi . bende ' ne yapıyım savaş mıyım da ' dedim . O da ' çok aptalca geliyor senin savaşın bile değil ' dedi . Bende ' çoktan bizim meselemiz oldu bu bir kere . ' dedim .Sonrada o bahçede buluşacağız tüm sürüm orada olacak . ' dedi . Kafa salladım . 

Ders çıkışı bahçeye çıkarken ' öldürmesinler şimdide vampirim diye ' dedim . Sonra bana baktı ' haklı olabilirsin en iyisi arkada durmak ' dedi .  Yanlarına gidince bir kaçı öfkeyle bakıyordu . Sonra Max ' gözlerinizi çekin bakalım . ' dedi . Dikkatlerini üstüne alınca ' eski melezimiz Mel karşınızda Peterı yenmede yardım edecek kendi sürüsü ile ' dedi . Bir kaçı içinden gülüyordu bende öne çıktım ' bir sürü değil ikide eski melez değilim ben ' dedim . Sonrada ' çok gülmeyin . ' dedim . Bir taneside karşı çıkıp ' vampirler mi çok komik hem bunun nesi melez ya da eski melez içinde vampir kanından bir şey yok ' dedi . Bende ' yee doğru dedin . ' dedim . Maxte ' çok sorgulama ama söyliyeyim kendisi doğuştan büyücü ' dedi . Herkes şaşkınken o çocuk ' evet o yüzden buram buram kokuyor ' dedi .   Başka biride ' çok güçsüz ayrıca bir kız bir yararı yok ' dedi . Maxte ' şöyle ki düşmanımız olduğu Victor ve vampirlerini karşınzıda gördüğünüz kız tek seferde yendi şimdide böyle bir düşünün ' dedi . Sonra herkes dahada şaşkınca bakmaya başladı . Sonra biri ' kesin büyüleriyle yapmıştır şimdi büyüsü yok ' dedi . Bende ' çok konuştun sende ' dedim . Karşısına geçecektim Max elini önüme koydu ve ' betama maalesef dokundurtmam ' dedi ama sonra kendisi gitti yanına ' ama ben dokunamam diye bir şey yok ' dedi . Can yakmayan bir şekilde karnına yumruk attı ve ' kabul etmesenizde bizimle koruyun  kollayın bırakın oda sizi korusun düşmanlık bitti ' dedi ve okula doğru yürümeye başladı . Bende peşinden gitmeye koyuldum ama bir şey engel oldu . Tanıdık bir enerji . Hemen arkamı döndüm . İşte bahçeye Sam girdi .  Ona doğru resmen uçtum ama maalesef yavaş olarak . Beni görünce güldü . Ben yanında durunca sarıldı . ' bulmuşlar ' dedim . Sonra Sam ' bulmasalardı bile başkasınınkini çalıp yine gelirdim ' dedi .  Sonra onla binaya doğru yürüdük . Kurtlardan biri bana dik dik bakıyordu en sonunda Sam bir anda döndü ve karşılarına geçip ' hayırdır ' dedi . Hepside onun önünde durup ' asıl sana hayırdır ' dedi .  Bende Sam'i tuttum ve ' bunun bir daha yaşanmayacağını söyledin ve hemen sınıfa geçiyorsun ' dedim . O da ' haklısın ' dedi . Sonra ' deymez bunlara ' diyerek birinin alnından işaret parmağıyla ittirdi ve arkasını döndü ama çocuklar kaşınıyordu araya girdim ve ' banada vurmayacaksın herhalde ' dedim . Sonrada ' evet evet tanışın Kurtlar Sam Sam bunlarda kurt sürüsü artık kaynaşın ' dedim .  Sonrada sınıfa gittim yoldada bir mesaj geldi . Peterdan ' Selam güzelim rahatsız ettim ama önemliydi umarım ders gibi iğrenç bir yerde değilsindir çünkü işte o zaman yazık olurdu . Her neyse  konu bu değil konu şu ki bir gelen bilgiye göre Mia elimizdeymiş benim yaptığım bir şey değil ama hesap sormaya gelebilirsin çünkü ablanın erkek arkadaşı çoktan kapıya dayanmak üzeredir . ' yazıyordu .

' bu kadarda olmaz 'diyerek sinirle sınıfa gittim . Max'in yanına ' bu Peter iyice delirmiş ' diyerek mesajı gösterdim . O da ' savaş sanırım başlıyor ' dedi . bende ' herhalde savaşın bir başlangıç çağrısı ama şöyleki maalesef ben ve Ken gidiyoruz ' dedim . Tabikide karşı çıktı ve bende gitmeden ' Sam'in taktiği uygulayabilirsin sonradan ' dedim . Anlamıştı sonunda planı .  

 Bende Peter'a yazdım ' neredeler neredesiniz bu bir oyun ise bu sefer hazırlıklı gelir ve öldürürüm seni ' Sonra Peter konum attı  ve .' buradayız bebeğim gel ve kardeşinin can çekişini seyret . ' yazdı . Bende öfkeyle konuma gittim ama yarı yolda durup eve yöneldim . Bodrum kata inip güzel gereçlerden aldım . Kurtlara ne kadar işlerse . ' Ben giderken yolda Maxten mesaj geldi . ' biz varıyoruz ona göre ' ben de ' ben daha gitmedim ne hız durun ve işe yarar şeyler bulun pençe dışında ' dedim . Yoldada Kene mesaj çektim . ' nerdesin ablam niye yanında değil ' Ken anında geri döndü . ' İtler almışlar onu . ' Bende ' biliyorum yakındayım orda olacağım sende geliyormuşsun ' yazdım . O da ' evet ve sen bana çok yakınsın ' yazdı . Etrafıma bakınca Ken'i gördüm . Çok öfkeli ama bir o kadarda sakindi ' şu oçun cabına bakınca evlenmezsem şereffizim . ' dedi . Bende ' tutamayacağın sözler verme ' dedim . O da ' ben Sam miyim ayrıca usullere göre evleneceğim hatta ' dedi . Sonrada bir ev çıktı önümüze ve her yerde kurt kokusu bende ' saklanmanın ne anlamı var kokularımızı almışlardır ' diyerek çalıdan çıktım oda peşimden geldi . Direk ormanı yarıp kulübenin oraya geldik . Kurtlar yarısı melez öfkeyle bakıyorlardı ama sanırım aldıkalrı emir büyük olacakki saldırmıyorlardı . Sonra karşımıza Peter çıktı . ' hoş geldiniz ' diye  ve sonrada ' sanırım istediğiniz bir şey var bende neyse yaşarsa sizindir ya da siz buradan sağ çıkarsanız . ' dedi . O sırada arkadan Max sürüsüyle gelip ' emin olun çıkar ' diye . 

Sanırım savaş zamanı .Tabi tek eksik burada yakında çok öfkeli olacak bir Sam .  

Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin