The End Peter

6 3 0
                                    

Peter içeriden Miayı çıkardı yüzü gözü kan . Tam ona doğru gidecektim Sam gergince kolumu sıktı ve durdum .  beni arkada tutup önünde durdu . ' sen kimsin bilmesekte öldün sen ' dedi . Sonra çalıların içinden söve söve biri çıktı . ' İnsan haber verir ama yok siz insan değilsiniz . Yetim falan mıyım ben ya savaş olacak Sam yok yok yaaa olduuu . ' diyerek . Tabikide Samdi bu ve güldürmeyide başardı bu halde sonra tekrar ciddileştim ve Peter'a laf soktum ' birileri korkak çıktı ablamın arkasına saklanıyor ve atağa kallkamıyor ' dedim . 

Peterda öfkeyle Miayı yere fırlattı . Arkasına bakındı bir işaret yaptı ve bir erkek çıktı . Yanındada bir kız . İkiside büyücüydü . Biri bir anda etrafı kararttı . Diğeride onu korumak için bekliyordu . Geceyi fırsat bilen Peter'ın sürüsünden kurtlar kurda dönüşüp saldırmaya başladı . Peter üstüme gelirken Max kurda dönüşmüş bir şekilde ona atladı ve kapışmaya başladılar . Bizde Ken ile Miaya koştuk yara bere içindeydi .  Öfkeyle doğruldum . Bir büyücü melezi ' ay yazık çok mu benzetmişiz ' dedi . Onlar mı yapmıştı . Sonrada dediki ' yazık bir sevgilin bir de ablan ' dedi . Nasıl Sam'i nereden yoksa . O an flaşlar patladı . Sam'in sözleri aklımda . ' ben yapmıyordum aslında ' . ' Ne yaptım ben ne yakması ben kendimi neden yakayım ' Öfkeyle ona koştum  ama o melez bir anda bir şeyler yaptı ve yere düştüm . Canımı yakıyordu fazlasıyla . Sonunda çığlık attım . Bunu zevkle yapıyordu en sonunda dikkati bir kurt tarafından dağıldı ve beni büyülemeyi kesti . Ben yerde dururken Max'in sürüsünden bir kurt beni tutup kaldırdı ve savaşın gerisinde bir yere bıraktı . O sıradada Sam geldi çok delirmiş ve her yeri pençe izi . ' sanırsın bebek kavgası çok sıkıldım bir an önce bitsinde ' dedi . Sonrada ' iyisin dimi ' dedi . Olumluca kafa salladım . Sonra Sam gitti . 

Bir büyücü vardı ki çok güçlü sırf bu yüzden kazanıyorlardı . Bir anda bir silah sesi duyuldu . Herkes oraya döndüğünde şaşırdık . Annem ve babam . Babamın elinde tüfek . Yoksa boş işlerinde avcılık mı yapıyordu . Herkes şaşkınca bakarken bir kaçı fırsat bilip saldırıya geçti . Biride bana saldırmıştı . Pençesi derime geçince canımı fena acttı . Onu itmeye çalışırken bir anda bir şey oldu . Güçlerim benimle ama daha değişik sarı gözlerimle düşmana korku salmaya gelen yeni Mel . Bu güçler sanki başkalarına aitmiş gibi idi ama aynı zamandada kendimin gibi hissettiriyordu . Her neyse güçler artık bendeydi gerisi önemsiz . Anında onu yere fırlatıp belimden kazık çıkartıp sapladım kalbine sonra ondan kazığı alıp bizim kurdumuza saldıran bir vampire attım .  Vampir yerle buluşurken kurt şaşkındı . Ben bana gelen yumrukla gözümü düşmana çevirdim . Yumruğu tuttum kolunu çevirdim sonrada dirsekle kırdım . Önüme düşen bedeninde kafasını güzelce koparttım . Ateş büyüsü ilede gözlerimin sarılığı ile birlikte yaktım . Herkes korkuyla beni izlerken bağırdım ' düşmanın belası Mel burada . peki ölmeye hazır ekip nerede ' Kimisi kaçacak delik arıyor kimiside saldırmaya devam ediyordu . Bir büyücü yanıma geldi aynı şeyi tekrar yapıyordu en sonunda karşı koydum ve onu sihirle havalandırdım . Yavaş yavaş boğazını sıkıyordum ona hiç dokunmadan ama o da sihir yapıyordu . Ben fark edemeden arkamdan bir şey bana doğru geldi . Tam bir yerime girecekken biri arkama geçip siper olmuştu . Ben öfke ve umursamazlıkla onun boynunu kırdım ve yerde ateş oluşturarak içine attım . Tekrar bağırdım ' anlamadınız galiba yoksa 3. cesedi mi istiyorsunuz ' dedim . Arkadan bizim ekipten ' üç üç diye çığlıklar geliyordu ' evet ablamın intikamı gitti geride benim için vurulan çocuğun intikamı kalmıştı . Sonra bir ses duyuldu ' acele etmemelisiniz ' dedi . O tarafa dönünce yakalanmış iki kişi gördüm biri annem biri babam biri büyücünün elinde diğeri Peter'ın . Sonra Peter bağırdı . ' Hangisi ölsün olmadı kendinde ölebilirsin . ' 

Seçim mi yaptırıyordu bana . O sırada arkamdan biri gelip dizime vurdu . Yere düşünce çenemden tuttu ve geri geri çekti . Peter tekrar bağırdı ' durun ! ' diyerek . Herkes durunca olayı yeni kavradılar .  Sam gelmek için can atarken onu tutuyorlardı . ' bırak lan onları şerefsizzz' diyede bağırıyordu .  Arkamdaki dahada geri çekerken bağırdım ' durr ' En sonunda Peter ' evet seç bakalım sadece bir sen annen baban yoksa ben kafama göre mi takılıyım . ' dedi . O sırada Ken bağırdı ' yetmiyor mu lann . Bitirdin aileyi paramparça ettin ' Ablam daha yeni klıma gelmişti . Anında kafamı geri aldım tutana baktım ve onun içine girdim . Beni bırakınca anında Peter'ın elindeki silahı bir köşeye fırlattım aynı şekilde büyücüyüde vurdum . Kende fırsatla Petera gitti . 

Nasıl olduysa bu savaşta biri ölüyor kimmi buyurun :( 

Peter silah umrunda olmadan pençelerini babamın derisine geçirdi hatta bir de üstüne vampir tarafını beslemek için kanını emdi . Ben korkunç bir şekilde onları izlerken bir yandan arkamdan çocuk beni öldürmeye tekrar geldi ama tabikide bana ulaşamadı . Sam onu yarı yolda boğazından tuttuğu gibi yere vurdu . ' sendin dimi onun canını yakan ' dedi . İyice boğazını tutarken tırnaklarıylada kalbiyle oynuyordu sonunda kalbini koparıp çıkardı ve bir köşeye attı . 

Ken Peter'ı tutmuş boğazlıyordu büyücü ise Peter'ı kurtarmaya çalışıyordu . Büyücüye döndüm ve durması için emir verdim . Durmadı ama duracak tekrar durmasını söyledim en sonunda tüm gücümle onu kontrol edip durması için emir verdim anında durdu durmayla birlikte yere diz  çöktü etraftaki büyücü olan herkes aynı durumda yani 2 kişi . En sonunda Ken zamanı temin etti ve Peter'ın kafasını koparmak için uzandı ama aynı şeyi Peter da yaptı . En sonunda karışmam gerektiğini anlayıp onlara gittim . Arkadan Peter'ın dizine bir şut çeker gibi vurdum . O düşüncede gerisini Ken'e bıraktım ve işini bitirdi . En sonunda herkes savaşmak yerine kaçıştı ama onlara durun diye bağırdım durduklarında ' ya bu sürüye katılırsınız ya da ölürsünüz ayrıca lidere ve bu sürüye saygısızlık yaparsanızda aynı şeyle yüzleşirsiniz ' dedim . Tabikide sözümü dinletemediklerim öldü ama gerisi Max ve sürüsüne katıldı ve böylelikle savaş bitti . Kayıplar sürüden 3 ölü aileden 1 yaralı bir ölü . 

Annem babamın başında ağlıyordu yanlarına gittim anneme sarıldım sonrada ' nasıl buldunuz burayı neden geldiniz niye bu tehlike ' dedi m . Sonrada ' güneş her yerde geceye dönmüştü haberlere bile çıktı ani güneş tutulması diye ' dedi . Sonra tekrardan konuşup ' açıkladım tehlikede olduğunuzu o da silahını kapıp takip etti beni . Ormanda olduğunuzu düşünüyordum zaten . ' dedi .  Sonrada kalktım onuda kaldırdım ' şimdi ablamın ihtiyacı var bize ' dedim . Mia'nın yanına gittim . Başında Ken vardı . Kendi kanını veriyordu . Yanına gittim kendi elimi ısırıp bende melez kanımı verdim ve terkrardan salak büyümü yaptım ama bu sefer güç aktarımı büyüsü eksikti . Yani iyileştirme büyüsü . Tek bir sözümle yenilendi ve gözlerini açtı vovv bu kız ne zaman bu kadar güçlü oldu . Sonrada dedi ' ya niye bitirdiniz savaşı ben güçsüz kaldım ' dedi . Ken gülerek ' sen güçsüz gibi görün boşver iyi ol yeter ' dedi ve ona sıkı sıkı sarıldı . Onlar ayrılınca bizde ailecek sarıldık her zamanki gibi üç kişi kalmıştık tek fark bu sefer baba ölüydü yurt dışında değil .

Aklıma gelince duygulanıyordum en sonunda yanıma gelen Sam' e sarılıp duygularımı onla paylaştım . O da bana sarılmıştı hiç bırakmamak üzere . Bir yandan saçlarımı okşayıp öperken bir yandanda ' bu şehir sanki lanetli ' dedi . Bende ' en azından 2 aşık çift çıkardı ' dedim . Benden ayrılıp 'gitmeye ne dersin ' dedi . Bende' kalmak için hiç bir sebep yok ' dedim . Sonra Max yanında ilk betasıyla geldi . ' biz gidiyoruz bir şey gerekirse yakınlarda olduğunuzu bilin 'dedi . Onla sarildim sonra yanındakiylede ' senden özür diliyorum hata etmişim küçük görmekle ' dedi . Sorun yok diyip ayrıldım  . Maxte ölü ve diri olan sürüsünün üyeleriyle birlikte ayrıldı.
Gerisi de bize kalmıştı . Herkese tek tek uğrayıp birer birer de yaktım .
Sıra babama gelince ne yapmamız gerektiğini düşündüm . Sihirle onun bir şeyin içine koydum ve tam oraya toprağın altına soktum .  O sıradada Sam hep yanımda destek vererek duruyordu.  En sonunda ormanda iş bitti ve eve gittik . 










Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin